پاورپوینت بررسی نمونه های موردی داخلی و خارجی آسایشگاه سالمندان


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان araaam.loxblog.com و آدرس araaam.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
فهرست مطالب: پاورپوینت بررسی نمونه های موردی داخلی و خارجی آسایشگاه سالمندان

تاریخ ایجاد 29/08/2017 12:00:00 ق.ظ    تعدادبرگ: 60 اسلاید   قیمت: 9900 تومان     تعدادمشاهده  3  


پاورپوینت بررسی نمونه های موردی داخلی و خارجی آسایشگاه سالمندان
 
بررسی نمونه های موردی 
 
آسايشگاه کهريزک
 
خانه سالمندان در حاشیه دریا (ساحل نیوجرسی
 
اقامتگاه سالمندان "میدوویو" (کانکاکی، ایلینویز
 
ارزیابی مطالعات موردی
 
بخشی از مطلب
موسسه خیریه کهریزک مأمنی مطمئن برای نیازمندان واقعی است ، غیرانتفاعی و غیر دولتی. هیچ 
شخصی اعم از حقیقی یا حقوقی در آن سهمی ندارد و کسی حق برداشت مبلغی به عنوان سهم یا سود نخواهد داشت. اعتبارات آن توسط خیرین و نیکوکاران تامین می شود که تماما در جهت اهداف موسسه هزینه میشود .
پیشینه :
آسایشگاه معلولین و سالمندان کهریزک با هدف ارائه خدمات رایگان به نیازمندان معلول و سالمند به گونه خیریه توسط انسانی خیراندیش و نیکوکار که بطور یقین یکی از انسان های نابغه عصر خویش بوده است تاسیس شد.
زنده یاد دکتر محمدرضا حکیم زاده انگیزه خود را برای احداث این چنین بیان میکند:
در سال 1350 و 1351 رئیس بیمارستان فیروزآبادی بودم بخوبی به خاطر دارم که موقع خروج از بیمارستان نزدیکی های درب خروجی اغلب چند بیمار مفلوک ، معلول یا پیر و فرسوده در حال خوابیده نزدیک در بیمارستان می دیدم و با آن که رئیس بیمارستان بودم قادر نبودم به طریقی اعمال نفوذ کنم و دستور بستری شدن آنان را بدهم، و اگر هم دستور می دادم پزشکان به دلایل قانع کننده از پذیرفتن آنان خودداری می کردند و حق هم داشتند زیرا آن افراد نه قابل درمان بودند، نه بیمارستان قادر بود برای زمان طولانی ایشان را بستری نموده و تخت بیمارستان را اشغال نماید.
من از دیدن این وضع و بدبختی معلولان یا بیماران غیر قابل درمان زجر می کشیدم تا به خواست ایزد توانا بدون توجه به جوانب کار بیمارستان مرحوم امین الدوله واقع در کهریزک که با هزینه مرحومه بانو فخرالدوله که از بانوان نیکوکار بوده ، دایر گردیده بود و به دلایلی سال ها درب آن بسته مانده بود مورد استفاده قرار دادم و دو سه نفر معلول که پناهی نداشتند در آن جا بستری کردم و هدفم این بود که به لطف ایزد توانا و کمک نیکوکاران، این بیچارگان در آن جا بخوابند و تا زمانیکه زنده هستند تا حدّ امکان از آن ها پذیرایی گردد. این کار را هم کردم . از آن جائیکه پشتیبان کارهای نیک در مرحله اول خدای بزرگ است او کمک کرد. نمی دانم چگونه افرادی را به یاری فرستاد و هسته اولیه هیأت مؤسس تشکیل شد به خواست خداوند متعال و همت بانیان خیراندیش فعالیت آغاز شد ((وقتی او بخواهد، او بدهد- کس نتواند بستاند ان شاءاله))
پس از مدتی با توجه به محدودیت محل اسکان در تاریخ 2/5/1352 در زمین اولیه آسایشگاه فعلی با مساحت 28000 مترمربع اهدائی مرحوم حاج حسن محمدی در روز ولادت حضرت فاطمه زهرا(س)، کار ساخت و ساز آسایشگاه سالمندان شروع  شد ، به گونه ای که امروزه این محل با وسعت حدود000/400 متر مربع زمین و احداث بناهای زیبا با کاربری های مختلف (آسایشگاه های مردان و زنان برای عزیزان معلول و سالمند کارگاه های کاردرمانی، فیزیوتراپی، ساختمان بیماران ام.اس، سالن ورزشی، فضای سبز مطلوب ، آب نما، و...


کلمات کلیدی مرتبط:
پاورپوینت ,بررسی نمونه های , موردی داخلی و خارجی ,آسایشگاه سالمندان ,آسايشگاه کهريزک ,خانه سالمندان در ,حاشیه دریا (ساحل نیوجرسی ,اقامتگاه سالمندان ,"میدوویو" (کانکاکی، ایلینویز ,ارزیابی مطالعات موردی ,
مقالات مرتبط در این دسته
دانلود, پاورپوینت,بررسی نمونه های مشابه در ارتباط با فضای فرهنگی کودک.pptx
 
 
 
     




:: برچسب‌ها: پاورپوینت بررسی نمونه های موردی داخلی و خارجی آسایشگاه سالمندان ,
:: بازدید از این مطلب : 153
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : aram
ت : سه شنبه 7 شهريور 1396
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');