دانلود بررسی سیستم روشنایی هوشمند BMS پاورپوینت


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان araaam.loxblog.com و آدرس araaam.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
 
فهرست مطالب: دانلود بررسی سیستم روشنایی هوشمند BMS پاورپوینت

تاریخ ایجاد 17/04/2018 12:00:00 ق.ظ    تعدادبرگ:    قیمت: 3800 تومان     تعدادمشاهده  2  


پاورپوینت سیستم روشنایی هوشمند BMS
 
 
 
بخشی از مطالب:
 
 
 
سیستم مدیریت ساختمان یا بی‌اِم‌اِس  که گاهی با عنوان سیستم اتوماسیون ساختمان نیز شناخته می‌شود، یک سامانهٔ مبتنی بر رایانه است که برای کنترل و نظارت بر تجهیزات مکانیکی و الکتریکی داخل ساختمان (مانند تهویه، روشنایی، سیستم قدرت، سامانهٔ آتش‌نشانی و ایمنی) در داخل ساختمان‌ها نصب می‌شود.
    سیستم مدیریت ساختمان یا  Building Management System BMS سیستمی است که به فعالیتها و امور ساختمانها نظارت کرده و در مواقع لازم با توجه به تغییرات شرایط محیطی، تغییرات لازم را بطور خودکار اعمال می­نماید. این سیستم می­تواند با توجه به کاربری ساختمان ( مسکونی، اداری، تجاری، بیمارستان و … ) جهت آنها طراحی و اجرا شده و بر کلیه فعالیت­های اعم از باز و بسته شدن درب، ورود و خروج افراد، سیستم­­های روشنایی، سیستم­های تهویه مطبوع پنجره و پرده اتاقها، صوتی و تصویری و … نظارت داشته باشد.


کلمات کلیدی مرتبط:
پاورپوینت ,سیستم ,روشنایی ,هوشمند , BMS ,سیستم , مدیریت , ساختمان یا , بی‌اِم‌اِس که گاهی با عنوان ,سیستم ,اتوماسیون ,ساختمان , سیستم ,مدیریت , ساختمان یا , Building Management System BMS سیستمی است که به فعالیتها و ,امور , ساختمانها .,
مقالات مرتبط در این دسته
پاورپوینت مکانیابی در بافت های فرسوده و مناطق زلزله زده
پاورپوینت جانمایی کاربری های متعدد و متنوع در پارک های شهری (پروژه نظریه های مکان یابی)
 




:: برچسب‌ها: دانلود بررسی سیستم روشنایی هوشمند BMS پاورپوینت ,
:: بازدید از این مطلب : 13
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : aram
ت : سه شنبه 28 فروردين 1397
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');