دانلود بررسی الهام از طبیعت در سازه های معماری پاورپوینت


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان araaam.loxblog.com و آدرس araaam.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
فهرست مطالب: دانلود بررسی الهام از طبیعت در سازه های معماری پاورپوینت

تاریخ ایجاد 08/05/2018 12:00:00 ق.ظ    تعدادبرگ: 60   قیمت: 5300 تومان     تعدادمشاهده  2  


 
پاورپوینت الهام از طبیعت در سازه های معماری
بخشی از مطالب:
طبیعت طراحی زبردست و مهندسی چیرهدست است که هم در انتخاب فرم وشکلهای یک جسم متناسب با نیاز آن بهترینها را انتخاب میک ند و هم در انتخاب اسکلت و مکانیسمی که به آن جسم ایستایی و دوام ببخشد، ساد هترین،متناسبترین و مؤثرترین را بهکار میگیرد.
 
 
این پاورپوینت در مورد الهام از طبیعت در سازه های معماری در 60 اسلاید زیبا شامل الهام از طبیعت در سازه های معماری،معماری ،معماری طبیعت،معماری بیونیک،bionic،انسان طبیعت معماری،الهام از طبیعت در معماری،الگوبرداري سازه اي از طبيعت،معماری زیست‌فنی،معماری طبیعت الگو،معماری بیوتک،طبيعت در آثار معماران،و ... می باشد.
 
قسمتی از متن :
از ابتداي تمدن بشري ،دنياي پر جاذبه طبيعي منبعي بسيار غني براي طراحان و مهندسان بوده است.صداي حرکت آب در رودخانه، رنگ هاي خيره کننده رنگين کمان، ساختار هوشمند کندوي عسل، تنها تعداد اندکي از عجايب طبيعي اند که باعث الهام بخشي و نوآوري در آثار دست ساخت انسان شده اند.اغلب اوقات بدون جستجو براي معناي عميقتر و بدون سوال از فرم هاي طبيعي،رنگ ها و فرم هايي را که مارا احاطع کرده اند، تقليد مي کنيم.
 
بناها در معماری بیونیک یا معماری طبیعی یا با استفاده از مواد شکننده و نا پایدار ساخته می شوند و یا از یک مکان طبیعی که در زمین یا صخره شکل گرفته استفاده می شده است.یکی از این مکان های طبیعی ، غارها هستند. معماری غاری که معمولا جنبه ای ازمعمهری مقابر ، است از عصر باستان وجود داشته و از بارزترین نمونه های این سبک معماری می توان به معابر کاتوکومب رم و ناپل و مقابری در لبنان اشاره کرد
 
*معماری بیونیک یا علم بررسی نظام حیات جانداران، امروزه به عنوان یکی از سه علم برتر جهان (IT, Nano, Bionic) معرفی گردیده است. روح بخشیدن به ساختمان یکی از تمایلات معماری بیونیک است که طراحان این رشته با توجه به قدرت سازه برای تنفس (زنده‌نمایی)، به کمک خطوط مستقیم یا منحنی خالص و القاء آهستهٔ تمامیت سازه به آن دست پیدا می‌کنند و مهم‌ترین چیز برای معماری بیونیک آن است که ساختمان بتواند زنده بودن خود را القاء کند. این یک باور متعالیست که با زنده بودن محیط زیست، هماهنگی کامل با طبیعت ایجاد می‌شود. شاید یک طریقهٔ معتبر و قوی برای آیندگان، ترویج روش اصلاح طلبی و توجه به واقعیت‌ها از طریق «معماری بیونیک» باشد، به طور کلی معماری بیونیک مبارزه‌ای است با خشنودی از خود و تمایلی است به باز ساز ی همه چیز، بنابراین انگیزه ایست منحصر بفرد.


کلمات کلیدی مرتبط:
,پاورپوینت , الهام از , طبیعت در ,سازه های , معماری , , ,طبیعت , طراحی زبردست و ,مهندسی چیره , الهام از طبیعت در سازه های معماری در 60 اسلاید ,انسان طبیعت معماری، ,الهام از طبیعت در معماری، ,الگوبرداري سازه اي از طبيعت،معماری زیست‌فنی، ,معماری طبیعت الگو، ,معماری بیوتک،طبيعت , , , مهندسان , ,*م,
مقالات مرتبط در این دسته
تحقیق درس تنظیم شرایط محیطی 2 با عنوان طراحی ساختمان در نواحی معتدل و مرطوب
دانلود بررسی الهام از لانه موریانه در معماری و کاربرد آن در معماری روز دنیا
دانلود بررسی انسان، طبیعت، معماری - الگو برداری سازه ای از طبیعت پاورپوینت
دانلود بررسی, انسان , سنگ, معماری, پاورپوینت
دانلود بررسی انسان، طبیعت، معماری 2013 پاورپوینت
دانلود بررسی معماری بیونیک انسان پاورپوینت
دانلود بررسی گل نیلوفر آبی و معماری پاورپوینت
دانلود بررسی تنظیم شرایط محیطی ۲
دانلود بررسی خفاش و معماری پاورپوینت
دانلود بررسی نقش گل نیلوفر در معماری پاورپوینت
دانلود بررسی معماری بیونیک Bionic architecture پاورپوینت
دانلود بررسی معماری انسان و مورچه پاورپوینت
دانلود بررسی درخت و معماری پاورپوینت
دانلود بررسی معماری ژنتیک پاورپوینت
دانلود بررسی آشنایی با سیستم ساختمانی ترونکو پاورپوینت
دانلود بررسی انسان , طبیعت , معماری , پاورپوینت معماری
دانلود بررسی معماری و موسیقی پاورپوینت
دانلود بررسی موریانه ها استادان معماری و شهر سازی پاورپوینت
پاورپوینت بررسی طبيعت سبز در معماري
پاورپوینت بررسی معماری بیونیک




:: برچسب‌ها: دانلود بررسی الهام از طبیعت در سازه های معماری پاورپوینت ,
:: بازدید از این مطلب : 23
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : aram
ت : سه شنبه 18 ارديبهشت 1397
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');