دانلود بررسی اتوکد طراحی ساختمان تجاری اداری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان araaam.loxblog.com و آدرس araaam.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
فهرست مطالب: دانلود بررسی اتوکد طراحی ساختمان تجاری اداری

تاریخ ایجاد 18/05/2018 12:00:00 ق.ظ    تعدادبرگ:    قیمت: 4300 تومان     تعدادمشاهده  2  


اتوکد طراحی ساختمان تجاری اداری
 
اتوکد طراحی ساختمان تجاری اداری
 
بخشی از مطالب:
 
طراحی ساختمان اداری و فضاهای اداری نشانه های بزرگ قرن بیستم هستند برج های اداری شاخصه های خط آسمان در شهرهای مهمند آنها سمبل آنچه که در این قرن رخ می دهد هستند .
 
به مجموع واحدهایی که در یک یا چند ساختمان واقع شده و از نظر راه پله، ورودی اصلی و گاهی پارکینگ و حیاط با یکدیگر مشترک هستند بنای آپارتمانی گفته می شود. آپارتمانها معمولا دارای ۲ طبقه و بیشتر بنا می باشد که اغلب بصورت اداری ، تجاری و یا مسکونی مورد استفاده قرار میگیرد.
 
به واحدی که اغلب بصورت آپارتمانی باشد و مجوز لازم اداری را از شهرداری منطقه اخذ کرده باشد که بصورت اداری استفاده شود ، ملک اداری گفته میشود . ملک های اداری نصب تابلو را در محل مربوطه دارند و عمدتا رفت و آمد آنها از داخل ملک انجام می شود . آرایشگاه ها ، آموزشگاه ها و مراکز اداری که در سطح شهر بارها دیده اید که در ملکی موجود است و رفت و آمد آنها از داخل ملک و دارای تابلو هستند عمدتا یا دارای سند اداری هستند و به این ملکها اداری گفته می شود. اخذ مجوز اداری از شهرداری دارای شرایط خاصی است.
 
مغازها همان مشخصات ملک های تجاری را دارد با این فرق که یک مغازه می بایست حتما به بیرون دسترسی مستغل داشته باشد و داخل آن کاملا دیده شود اما ملک تجاری در طبقات قرار دارد و میتواند ورودی مشاع داشته باشد.
 
به ملکهای آپارتمانی پر واحد که دارای حداقل ۲۰ واحد با مشاعات مربوطه باشد مجتمع گفته می شود.در عصر کنونی با توجه به افزایش جمعیت زندگی بسوی مجتمع نشینی حرکت می کند . داشتن هیئت مدیره نظم ساختمانی ، دارا بودن قوانین و امکانات خاص،موجود بودن نگهبان و سرایدار از جمله ویژگی های یک مجتمع است .مجتمع ها اغلب بصورت مسکونی و یا اداری تجاری استفاده می شود.
 
به تجمع چندین واحد اداری در یک مجتمع که از آن بعنوان اداری استفاده مشود مجتمع اداری گفته می شود.مجتمع های اداری عمدتا دارای امکاناتی خاص می باشند که از جمله آن به تابلوهای راهنما و اعلانات ،محل نصب تابلو و …. می توان اشاره نمود.
 
به مجموعه ای مختلط از چندین طبقه تجاری و چندین طبقه اداری مجتمع گفته می شود. معمولا ترکیب تجاری و اداری با هم ساختمانی ویژه با امکانات ویژه را برپا خواهد کرد. معماری ، عمران ، شهرساز


کلمات کلیدی مرتبط:
اتوکد طراحی ساختمان تجاری اداری , ,اتوکد طراحی ساختمان تجاری اداری , , , ,طراحی ساختمان اداری و ,فضاهای اداری ,مسکونی ,اداری تجاری ,مجتمع , مجتمع اداری ,تابلوهای راهنما و ,اعلانات ، ,محل نصب تابلو , تجاری , معماری ، ,عمران ، ,شهرساز,
مقالات مرتبط در این دسته
دانلود بررسی فایل اتوکد طراحی هایپر مارکت
دانلود بررسی اتوکد طراحی مجتمع تجاری
دانلود بررسی فایل اتوکد طراحی بانک
دانلود,رایگان طراحی شعبه مرکزی بانک ,dwg
دانلود,رایگان طراحی ساختمان اداری,dwg
دانلود, فایل نقشه اتوکد طراحی برج مرکزی بانک ,dwg
دانلود,رایگان فایل اتوکد طراحی بانک,dwg
دانلود, فایل اتوکد فاز2 طراحی ساختمان اداری,dwg
دانلود فایل اتوکد ساختمان شرکت معماری ,dwg
دانلود فایل اتوکد ساختمان يک طبقه اداري به همراه رندر ,dwg
دانلود,فایل اتوکد طراحی مجموعه تجاری اداری,dwg
دانلود,فایل اتوکد طراحی و معماری برج اداری,dwg
دانلود, نقشه های اتوکد طراحی دادگاه ۴ طبقه مجتمع قضایی,dwg
دانلود, نقشه های اتوکد طراحی معماری مرکز هواشناسی,dwg
دانلود طراحي تري دي مکس اتاق اداري ,3dmax
دانلود طراحي 3بعدي داخلي اتاق اداري ,3dmax
دانلود فایل اتوکد ساختمان 10 طبقه اداري ,dwg
دانلود فایل اتوکد ساختمان بزرگ و مدرن اداري ,dwg
دانلود فایل شرکت با جزييات کامل ,




:: برچسب‌ها: دانلود بررسی اتوکد طراحی ساختمان تجاری اداری ,
:: بازدید از این مطلب : 21
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : aram
ت : جمعه 28 ارديبهشت 1397
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');