دانلود بررسی اتوکد مجموعه خدماتی رفاهی بین راهی


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان araaam.loxblog.com و آدرس araaam.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
فهرست مطالب: دانلود بررسی اتوکد مجموعه خدماتی رفاهی بین راهی

تاریخ ایجاد 22/05/2018 12:00:00 ق.ظ    تعدادبرگ:    قیمت: 4300 تومان     تعدادمشاهده  1  


اتوکد مجموعه خدماتی رفاهی بین راهی
 
اتوکد مجموعه خدماتی رفاهی بین راهی
بخشی از مطالب:
 
معماری یک پدیده است برای زاده شدنش بذری لازم است و برای پرورانیدنش باید تغذیه شود، و هر کجا که زاده شود به رنگ خاک و طعم آب همانجا درمی آید و با گذر زمان می میرد، اگر دگرگون نشود و به تعالی نرسد.
 
بررسی های انجام شده نشان می دهد که مجتمع های خدماتی – رفاهی در اتوبانها و جاده های اصلی و تیر پارک ها در مسیرهای ترانزیت اعم از اتوبان یا جاده اصلی ساخته می شوند بر اساس برنامه ها وطرح های تهیه شده موجود در اتوبانها و جاده های اصلی در شکل درجه ۱- درجه ۲ و درجه۳ ساخته خواهند شد.
تعداد معدودی از مجتمع های خدماتی – رفاهی موجود در حاشیه بزرگراه ها و آزاد راههای کشور بر اساس مکانهای از قبل تعیین شده در زمان ساخت بزرگراهها احداث شده اند و تعداد بیشتری از آنها نیز به تبع گرایشهای موجود توقف بین راهی رانندگان وسایل نقلیه ساخته شده اند بدین علت نظم خاصی از نظر فاصله مکانی و زمانی دسترسی به آنها وجود ندارد.
بررسی ها نشان می دهد که در حال حاضر مجتمع های خدماتی – رفاهی ساخته شده در کور عمدتاًَ از نوع درجه ۳ هستند که بصورت منفرد یا بعضاً مقابل هم در طرفین جاده های اصلی و بزرگراه هها قرار گرفته اند. مجتمع های خدماتی – رفاهی درجه ۲ نیز در بزرگراهها و جاده های اصلی احداث می شوند. این مجتمع ها در جاده های اصلی در یک طرف و در بزرگ و در بزرگ راهها اغلب در دو طرف طراحی یا ساخته شده اند.
 
احداث مجتمع های خدماتی – رفاهی در محدوده قانونی طرح های هادی و جامع شهرها باید در چارچوب ضوابط سازمان حمل و نقل و پایانه های کشور و شهرداری انجام شود اما ساخت آنها در امتداد جاده ها از محدوده قانوی شهرها و روستاها تنها بر اساس ضوابط سازمان حمل و نقل و پایانه های کشور انجام می گیرد. مهم ترین معیارهایی که هم اکنون برای انتخاب محل مجتمع مورد توجه هستند عبارت است از: حجم تردد، رعایت اصول ایمنی جاده امکان تامین آب و برق، هموار بودن زمین، رعایت فاصله مناسب از مجتمع های دیگر واقع نبودن زمین در معرض خطرات طبیعی نظیر سیل و نظایر اینهاست. تیر پارک ها نیز در مسیر برخی جاده های ترانزیت و بر اساس گرایش های توقف بین راهی، مکان یابی احداث شده اند. این تیر پارکها برای توقف کامیون های ترانزیت خارجی و استفاده رانندگان از خدمات موجود در آنها ساخته شده اند، استقرار تیر پارک ها در جاده های ترانزیتی تابع نظم خاصی از نظر قرارگیری نسبت به یکدیگر نیست، به عنوان مثال، فاصله تیر پارک ها بازرگان تا ایواغلی۱۲۰ کیلومتر، ایواغلی تا تبریز ۱۲۵ کیلومتر، و تبریز تا سرچشم ۲۴۵ کیلومتر در نظر گرفته شده است.


کلمات کلیدی مرتبط:
اتوکد , مجموعه ,خدماتی ,رفاهی , بین راهی , ,اتوکد مجموعه خدماتی رفاهی بین راهی ,بخشی از مطالب: , ,معماری , , , , مجتمع های خدماتی – رفاهی در , اتوبانها و ,جاده های اصلی و , تیر پارک ها , مسیرهای ترانزیت , اتوبان یا ,جاده اصلی , مجتمع های خدماتی – رفاهی , مجتمع ها در جاده های اصلی , ,احداث ,
مقالات مرتبط در این دسته
دانلود بررسی اتوکد طراحی مجتمع توریستی
دانلود بررسی نقشه اتوکد طراحی پارک
دانلود بررسی اتوکد سایت پلان پارک تفریحی
دانلود بررسی اتوکد طراحی فرهنگسرا کودک
دانلود,طراحی فرهنگسرا ,dwg
دانلود,طراحی پارک فرهنگی آموزشی و تفريحی,dwg
دانلود فایل اتوکد فرهنگسراي اسلامي ,dwg
دانلود فایل اتوکد سالن اجتماعات و مرکز فرهنگي ,dwg
دانلود فایل اتوکد مرکز بزرگ فرهنگي ,dwg
دانلود فایل اتوکد مرکز فرهنگي (فرهنگسرا) ,dwg
دانلود فایل اتوکد مرکز فرهنگي با امکانات آموزشي و نمايشي ,dwg
دانلود فایل اتوکد مرکز بزرگ فرهنگي نمايشي و اجراي تئاتر و موسيقي ,dwg
دانلود فایل اتوکد طراحي خانه فرهنگ,dwg
دانلود فایل اتوکد سه بعدي مرکز بزرگ فرهنگي هنري و سينمايي ,3dmax
دانلود فایل اتوکد مرکز فرهنگي ,dwg
دانلود فایل اتوکد طرح حجم 3بعدي براي انواع مراکز فرهنگي و آموزشي ,اسکچاپ
دانلود, نقشه های اتوکد طراحی مرکز فرهنگی هنری,dwg
دانلود, نقشه های اتوکد طراحی مجتمع فرهنگی هنری,dwg
دانلود, فایل اتوکد طراحی معماری مجتمع فرهنگی آموزشی,dwg
دانلود,فایل اتوکد طراحی مجتمع تجاری فرهنگی,




:: برچسب‌ها: دانلود بررسی اتوکد مجموعه خدماتی رفاهی بین راهی ,
:: بازدید از این مطلب : 25
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : aram
ت : سه شنبه 1 خرداد 1397
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');