دانلود بررسی نقشه اتوکد طراحی کافی شاپ


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان araaam.loxblog.com و آدرس araaam.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
فهرست مطالب: دانلود بررسی نقشه اتوکد طراحی کافی شاپ

تاریخ ایجاد 24/05/2018 12:00:00 ق.ظ    تعدادبرگ: فایل طبق تصویر نمونه   قیمت: 4300 تومان     تعدادمشاهده  2  


نقشه اتوکد طراحی کافی شاپ
 
نقشه اتوکد طراحی کافی شاپ
بخشی از مطالب:
قهوه به عنوان نوشیدنی افراد متفکر به شمار می آید. نوشیدن یک فنجان قهوه در صبح مانند یک اکسیر جادویی برای این افراد عمل می کند. افراد زیادی هستند که به این نوشیدنی علاقه مندند. به همین دلیل مهم است که هر جنبه ای از طراحی کافی شاپ از اهمیت زیادی برخوردار باشد. از دکور تا جزئیات کوچکتر باید طراحی کافی شاپ با ایده های خوب انجام گیرد.
قهوه‌خانه، کافه یا کافی‌شاپ به مکان‌های مشابهی گفته می‌شود که در آنها نوشیدنی و وعده‌های سبک سرو می‌شود. قهوه‌خانه در گذشته نخست محلی بوده‌است برای نوشیدن چای و خوردن ناهار و شام که بعدها اموری نظیر اطلاع‌رسانی، نشر افکار و اخبار اجتماعی-اقتصادی و حتی سیاسی و نیز سرگرمی‌هایی چون مدیحه‌سرایی، نقالی، شاهنامه‌خوانی، غزل‌خوانی، سخنوری و مشاعره نیز در آن جایگاهی پیدا کردند و این مکان به عنوان نهاد با اهمیتی از جهت فرهنگی معرفی شد.
کافه یا قهوه‌خانه (به فرانسوی: Café) محلی است عمومی که در آن نوشیدنی غیرالکلی و گاه غذاهای سبک عرضه می‌شود. کافه در برخی از کشورها جایی برای معاشرت و گفتگوی مردم است.
کافه را نباید با کافی‌شاپ اشتباه کرد. کافی‌شاپ محل عمومی آمریکایی است که در آن معمولاً فقط قهوه عرضه می‌شود. در کافه معمولاً نوشیدنی الکلی همراه با ملددی عرضه می‌شود ولی در قهوه‌خانه فقط سافت درینک عرضه می‌شود.
از سال ۱۳۶۰ کافی‌شاپ‌ها جای چایخانه‌ها را تنگ کردند. در چایخانه‌های ایران به‌جای سرو قهوه بیشتر چای، قلیان و انواع غذاهای سنتی ایرانی با موزیک زندهٔ ایرانی ارائه می‌شود.
در جامعه سنتی ایران، هر نهادی که بنیاد می‌گرفت با نظام‌های اجتماعی، فرهنگی واقتصادی جامعهٔ ما همخوانی داشت. یک نهاد اجتماعی یا فرهنگی در این جامعه بدون پشتوانهٔ خواست و نیاز مردم، ناگهان سبز نمی‌شد و شکل نمی‌یافت. جامعهٔ سنتی مثل امروز بی در و پیکر نبود که در پی ارتباطات با جهان شرق و غرب هر چیزی را بدون تعمق در آنها و بی‌توجه به همخوانی یا ناهمخوانی آنها با فرهنگ و باورها و نیازهای فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی مردمان بگیریم و به صورت یک نهاد عَلَمش کنیم.
قهوه‌خانه یکی از نهادهای سنتی بود که نیاز مردم آن را در جامعه پدیدآورد. البته این را هم بگویم که پیش از این که قهوه‌خانه به صورت یک نهاد عمومی- اجتماعی درجامعه پدید آید، در دربارهای صفوی و قاجار بیوتاتی به نام آبدارخانه و قهوه‌خانه وجود داشتند که درآنها انواع شربتها و عرقیجات و نوشیدنی‌ها را تهیه می‌کردند و به درباریان و میهمانان داخلی و خارجی عرضه می‌کردند. یکی از نوشیدنی‌ها نیز در آبدارخانه‌های دربار قهوه بود. در آغاز، قهوه پزی و قهوه نوشی در ایران عمومیت نداشت و مخصوص درباریان و رجال مملکتی بود. پادشاهان صفوی و قاجاری قهوه چی و قهوه چی باشی داشتند که از منصب‌های درباری به‌شمار می‌رفتند. کم‌کم قهوه‌خانه به محیط بیرون از دربار و به خانواده‌های اشرافی و اعیانی راه یافت و قهوه نوشی در جامعه و میان مردم شکل گسترده‌تر یافت.


کلمات کلیدی مرتبط:
نقشه , اتوکد ,طراحی ,کافی شاپ , ,نقشه اتوکد طراحی کافی شاپ , , ,قهوه , ,قهوه‌خانه، ,کافه یا ,کافی‌شاپ , مدیحه‌سرایی، ,نقالی، ,شاهنامه‌خوانی، , غزل‌خوانی، ,سخنوری و ,مشاعره ,
مقالات مرتبط در این دسته
دانلود بررسی اتوکد طراحی رستوران
دانلود بررسی فایل اتوکدی طراحی رستوران
دانلود بررسی اتوکد طراحی رستوران صدف
دانلود فایل اتوکد رستوران به همراه رندر , dwg
دانلود فایل اتوکد رستوران کوچک به همراه رندر هاي داخلي و خارجي , dwg
دانلود فایل اتوکد رستوران به همراه نما و برش و سازه سقف , dwg
دانلود فایل اسکچاپ 3بعدي طراحي داخلي رستوران به همراه رندر , skp
دانلود فایل اتوکد 3 بعدي اتوکد رستوران با فضاي بازي کودکان , dwg
دانلود فایل اتوکد رستوران 4 طبقه روي شيب زمين , dwg
دانلود فایل تري دي مکس طراحي 3 بعدي کافه تريا با سقف تخت و شيب دار , 3dmax
دانلود فایل اتوکد مجموعه اقامتي تفريحي و توريستي طراحي شده روي شيب زمين , dwg
دانلود فایل اتوکد رستوران 1 طبقه به همراه نما و برش , dwg
دانلود فایل اتوکد فست فود دو طبقه , dwg
دانلود فایل اتوکد رستوران ايتاليايي به همراه مبلمان ايتاليايي , dwg
دانلود فایل اتوکد رستوران به همراه نما و برش و پارکينگ , dwg
دانلود فایل اتوکد رستوران هاي غذاهاي فست فود در محيط سبز , dwg
دانلود فایل اتوکد رستوران همراه با نما و برش , dwg
دانلود فایل اسکچاپ 3بعدي ايده و فرم براي انواع بنا هاي اداري تجاري يا رستوران و کافي شاپ , skp
دانلود فایل اتوکد فضاي سبز به همراه کافي شاپ کنار استخر , dwg
دانلود فایل رستوران به همراه نما و برش ,




:: برچسب‌ها: دانلود بررسی نقشه اتوکد طراحی کافی شاپ ,
:: بازدید از این مطلب : 19
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : aram
ت : پنج شنبه 3 خرداد 1397
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');