دانلود بررسی فایل اتوکد حکیمیه تهران


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان araaam.loxblog.com و آدرس araaam.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
فهرست مطالب: دانلود بررسی فایل اتوکد حکیمیه تهران

تاریخ ایجاد 27/05/2018 12:00:00 ق.ظ    تعدادبرگ: فایل طبق تصویر نمونه   قیمت: 4300 تومان     تعدادمشاهده  7  


فایل اتوکد حکیمیه تهران
 
فایل اتوکد حکیمیه تهران
بخشی از مطالب:
 
محله حکیمیه از شمال با حریم منطقه 4 شهرداری تهران، از جنوب با منطقه13 شهرداری تهران، از طرف شرق به حریم منطقه 4 منتهی  شده و از طرف غرب با محله گلشن و محله جوادیه همسایه است.
بر خلاف تصور، این محله تاریخ کهنی دارد. چنان چه ناصر نجمی در کتاب تاریخ اجتماعی و فرهنگی تهران از زبان اعتماد السلطنه، هنگام تعیین حدود تهران، حکیمیه(چاهک) را به عنوان مرز شرقی معرفی می نماید. حکیمیه در گذشته به نام های چاهک و امامیه شناخته شده بود.
حکیمیه نام محله‌ای در شمال شرقی شهر تهران است. این محله در منطقه ۴ شهرداری تهران واقع شده و دارای ۳ فاز است.
 
این منطقه از شمال به بزرگراه بابایی، از جنوب به جادهٔ دماوند، از غرب به ۳۵ متری جادهٔ اتحاد و از شرق به جاده تلو محدود می‌شود. دانشگاه صنعت آب و برق و دانشگاه آزاد واحد تهران شمال و دانشگاه امام حسین (ع) و دانشگاه پیام نور واحد تهران شرق و دانشکده هوافضا دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی در این منطقه قرار دارد. حکیمیه دارای هوای پاکی می‌باشد. این محله از شمال به باغات لواسان، از جنوب به پارک جنگلی سرخه حصار، از غرب به پارک جنگلی لویزان، و از شرق به منطقه حفاظت شده سرخه حصار و خجیر احاطه دارد.
 
همچنین در شمال شرق حکیمیه، کوی دانشگاه امام حسین قرار دارد که از شمال به بزرگراه شهید بابایی و از شرق به اتوبان تلو ختم می‌شود. این کوی دارای دو فاز با ساختمانهای معمولاً چهار طبقه و خیابان های فرعیه عریض می‌باشد. در میان دو فاز کوی دانشگاه امام حسین، مسجد صاحب الزمان حکیمیه و میدان میوه و تره بار کوچکی وجود دارد.حکیمیه با فاصله اندکی در شمال جاده دماوند و جنوب اتوبان بابایی امروز قرار دارد. این منطقه در دوران ناصری منزل اول سفر به طرف دماوند بوده‌است. چون میرزا علی نقی حکیم الممالک «چاهک» را خرید، آباد کرد و به نام خود حکیمیه نامید. بعد از آن به میرزا زین العابدین امام جمعه فروخت و از قرار مدتی نام آن «امامیه» بوده. حکیم الممالک پسر میرزا اسماعیل خان یهودی بود که مسلمان و پیشخدمت محمدشاه قاجار شد. حکیم الممالک طبیب محمدشاه و ناصرالدین شاه بود و زمانی هم حاکم قم گردید. او در سال ۱۲۴۹ ه. قمری متولد و در سال ۱۳۲۱ ه. قمری وفات کرد. بعد از حکیم الممالک میرزا زین العابدین امام جمعه آن را خرید و مدتی به امامیه معروف شد. حاج میرزا زین العابدین امام جمعه ظهیراسلام فرزند حاج میرزا ابوالقاسم سومین امام جمعه شهر تهران بود، همین امام جمعه‌است که داماد ناصرالدین شاه شد و زندگی او حوادث فراوانی را به دنبال آورد، وی هم اکنون در آرامگاه خانوادگی خود در سرقبر آقا دفن است. حکیمیه یکی از دانشگاهی‌ترین مناطق تهران است با ۵ دانشگاه دولتی و یک دانشگاه آزاد واحد تهران شمال … دانشگاه عباسپور دانشگاه هوافضای علم و صنعت دانشگاه افسری امام حسین دانشگاه محیط زیست و دانشگاه صنعت آب و برق در این شهرک قرار دارد.


کلمات کلیدی مرتبط:
فایل ,اتوکد , حکیمیه ,تهران , ,فایل اتوکد حکیمیه تهران , , , ,محله , حکیمیه ,منطقه 4 شهرداری تهران، از جنوب با ,منطقه13 شهرداری تهران، ,محله گلشن و ,محله ,جوادیه همسایه است. , ,حکیمیه د , چاهک و ,امامیه شناخته شده بود. ,حکیمیه نام , محله‌ای در شمال شرقی شهر تهران است. این محله در , بزرگراه ب,
مقالات مرتبط در این دسته
دانلود بررسی فایل اتوکد باغ اناری تهران
دانلود بررسی فایل اتوکد حشمتیه تهران
دانلود بررسی فایل اتوکد چیذر تهران
دانلود بررسی فایل اتوکد میدان بهارستان
دانلود بررسی فایل اتوکد ده ونک تهران
دانلود بررسی فایل اتوکد محله ازگل شهر تهران
دانلود بررسی فایل اتوکد میدان تجریش شهر تهران
دانلود بررسی فایل اتوکد محله پیروزی شهر تهران
دانلود بررسی فایل اتوکد بازار تهران
دانلود بررسی نقشه اتوکد شهر اصفهان
دانلود بررسی اتوکد دانشگاه صنعتی امیر کبیر تهران
دانلود بررسی فایل اتوکد امام زاده قاسم(تهران)
دانلود بررسی اتوکد طرح تفصیلی شهر شیراز
دانلود بررسی نقشه شبکه ارتباطی مجموعه شهری شیراز
دانلود بررسی شبکه شهری پیشنهادی مجموعه شهری شهر شیراز
دانلود بررسی طرح تفصیلی شهر چالوس مازندران
دانلود بررسی نقشه اتوکد شمس آباد استان تهران
دانلود بررسی نقشه اتوکد پاسداران شهر تهران
دانلود بررسی نقشه طرح جامع شهرستان ارومیه
دانلود بررسی نقشه اتوکد نظام آباد شهر تهران
 




:: برچسب‌ها: دانلود بررسی فایل اتوکد حکیمیه تهران ,
:: بازدید از این مطلب : 22
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : aram
ت : یک شنبه 6 خرداد 1397
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');