دانلود بررسی طرح تفصیلی شهر میاندوآب


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان araaam.loxblog.com و آدرس araaam.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
فهرست مطالب: دانلود بررسی طرح تفصیلی شهر میاندوآب

تاریخ ایجاد 27/05/2018 12:00:00 ق.ظ    تعدادبرگ: فایل طبق تصویر نمونه   قیمت: 4300 تومان     تعدادمشاهده  2  


طرح تفصیلی شهر میاندوآب
 
طرح تفصیلی شهر میاندوآب
بخشی از مطالب:
 
شهر میاندوآب مرکز شهرستان میاندوآب در استان آذربایجان غربی با پهنه‌ای حدود ۱۰ کیلومتر مربع قرار دارد. شهر میاندوآب به دلیل اینکه میان سیمینه رود و زرینه رود قرار گرفته است «میان دو آب» نامیده شده است.
میاندوآب یکی از شهرهای جنوبی استان آذربایجان غربی در شمال غرب ایران است. این شهر در جنوب دریاچه ارومیه و میان دو رود زرینه‌رود و سیمینه‌رود واقع شده‌است. زبان مورد استفاده اکثریت مردم در این شهرستان ترکی آذربایجانی است ولی در اطراف شهر میاندوآب زبانکردی سورانی نیز رواج دارد.وجه تسمیه این شهر حاصل موقعیت این شهر بین دو رود زرینه‌رود و سیمینه‌رود هست.این شهر با مهمان‌نوازی مردم و آب و هوای معتدل و مطلوبش مشهور است. تقسیمات کشوری این شهرستان، بنابرآنچه در نتایج آمارگیری سرشماری سال ۱۳۸۵ کل کشور آمده است، بر حسب بخش، شهر، دهستان و روستا تقسیم شده است. موقعیت بسیار مطلوب جغرافیائی باعث رشد بسیار خوب کشاورزی و در نتیجه ترقی صنعتی منطقه میاندوآب شده است. کارخانه تولید قند و شکر میاندوآب در اوایل قرن بیستم با همکاری مهندسان بلژیکی بنا گردید. بنای سد انحرافی نوروزلو در سالهای ۱۳۵۰ هجری شمسی این ناحیه را مستعد آبادانی و صنعتی نمودن ناحیه نمود.
 
کشف چندین اثر باستانی در اطراف میاندوآب، نشانگر اسکان بسیار قدیمی منطقه در دورانهای ثبت نشده تاریخ هست. کوچ قره پاپاق‌ها و در اوایل سلطنت آقامحمد خان قاجار به دنبال کوچ اجباری جمعیتی از منطقه کرمان به اهالی شهر اضافه شدند و کرمانی‌ها در مدت دو نسل با مردم محلی میاندوآب آمیخته شدند. نام برخی محله‌ها و شهرت‌ها مانند رابریها، سیرجانی ها و کرمانی ها نشانگر این حرکت جمعیتی بوده. طایفه‌ای نیز تا یک نسل پیش در میاندوآب هنوز به فارسی بالهجه کرمانی صحبت می‌کردند و از تاریخ نیاکانشان آگاه بودند.زبان اصلی مردمان شهرستان میاندوآب ترکی آذربایجانی بوده وچند روستا نیز به زبان کردی سورانی می باشند.
 
آثاری از حکومت مادها و اورارتور در روستای داش تپه موجود است.اکثر ساکنان شهرستان میاندوآب را آذربایجانی‌ها تشکیل می‌دهند و کمینهٔ قابل توجهی از کردهای سنی مذهب و اقلیت کوچکی اهل حق نیز در این منطقه سکونت دارند. در گذشته بهائیان نیز در این شهرستان زندگی می‌کردند که به سایر نقاط مهاجرت کردند.


کلمات کلیدی مرتبط:
طرح ,تفصیلی , شهر ,میاندوآب , ,طرح تفصیلی شهر میاندوآب , , , ,شهر , میاندوآب مرکز ,شهرستان , میاندوآب در استان ,آذربایجان غربی , ,میاندوآب یکی از شهرهای جنوبی ,استان ,آذربایجان غربی در شمال غرب ایران است. این شهر در جنوب ,دریاچه , ارومیه ,آقامحمد خان قاجار , کرمان , مادها و , اورارتور در ,ر,
مقالات مرتبط در این دسته
دانلود بررسی نقشه اتوکد شهر بم
دانلود بررسی فایل اتوکد شهر یزد
دانلود بررسی نقشه اتوکد سه راه امین حضور تهران
دانلود بررسی فایل اتوکد باغ اناری تهران
دانلود بررسی فایل اتوکد حشمتیه تهران
دانلود بررسی فایل اتوکد حکیمیه تهران
دانلود بررسی فایل اتوکد چیذر تهران
دانلود بررسی فایل اتوکد میدان بهارستان
دانلود بررسی فایل اتوکد ده ونک تهران
دانلود بررسی فایل اتوکد محله ازگل شهر تهران
دانلود بررسی فایل اتوکد میدان تجریش شهر تهران
دانلود بررسی فایل اتوکد محله پیروزی شهر تهران
دانلود بررسی فایل اتوکد بازار تهران
دانلود بررسی نقشه اتوکد شهر اصفهان
دانلود بررسی اتوکد دانشگاه صنعتی امیر کبیر تهران
دانلود بررسی فایل اتوکد امام زاده قاسم(تهران)
دانلود بررسی اتوکد طرح تفصیلی شهر شیراز
دانلود بررسی نقشه شبکه ارتباطی مجموعه شهری شیراز
دانلود بررسی شبکه شهری پیشنهادی مجموعه شهری شهر شیراز
دانلود بررسی طرح تفصیلی شهر چالوس مازندران
 




:: برچسب‌ها: دانلود بررسی طرح تفصیلی شهر میاندوآب ,
:: بازدید از این مطلب : 14
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : aram
ت : یک شنبه 6 خرداد 1397
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');