دانلود بررسی طراحی ایستگاه آتش نشانی فایل اتوکد


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان araaam.loxblog.com و آدرس araaam.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
فهرست مطالب: دانلود بررسی طراحی ایستگاه آتش نشانی فایل اتوکد

تاریخ ایجاد 29/05/2018 12:00:00 ق.ظ    تعدادبرگ: فایل طبق تصویر نمونه   قیمت: 4300 تومان     تعدادمشاهده  1  


فایل اتوکد طراحی ایستگاه آتش نشانی
 
فایل اتوکد طراحی ایستگاه آتش نشانی
 
بخشی از مطالب:
 
در ایستگاه آتش‌نشانی احراز «زمان مجاز اعزام به ماموریت» که عبارت است از «زمان دسترسی کارکنان عملیاتی به وسایل نقلیه عملیاتی به علاوه زمان لازم برای خروج وسایل مذکور از ایستگاه» که پس از اعلام عملیات برابر ۳۰ ثانیه تعیین شده است، مهمترین راهبرد طراحی محسوب می‌گردد. بدین ترتیب سازمان‌دهی فضایی ایستگاه باید براساس احراز زمان مذکور صورت گیرد و سایر عوامل مهم و موثر در طراحی براین اساس مورد ملاحظه قرار گیرند.
سازمان آتش‌نشانی نام سازمانی دولتی یا خصوصی است که وظیفه مقابله با آتش و برخی دیگر از سوانح و حوادث را بر عهده دارد.نخستین شهر کشور که به تجهیزات و سازمان آتش‌نشانی مجهز شد، شهر تبریز بود. در سال ۱۲۲۱ خورشیدی، روسها در این شهر نخستین سازمان آتش‌نشانی ایران را تأسیس نمودند که برج آتش‌نشانی تبریز از یادگارهای آن دوران است. دومین و سومین واحدهای آتش‌نشانی رسمی در جنوب کشور و در شهرهای مسجد سلیمان و آبادان برای حفظ تأسیسات ایجاد شده در پالایشگاه آن شهرها تأسیس شد. سپس با توجه به ایجاد زیر ساختهای اقتصادی در اقصی نقاط کشور، ایجاد واحدهای اطفایی در مناطق مختلف کشور آغاز گردید که می‌توان به احداث واحدهای آتش‌نشانی (اطفائیه) در بلدیه آنروز نام برد که در قطبهای اقتصادی و صنعتی کشور ایجاد شده و بطور مثال احداث پایگاه‌هایی در تهران ۱۳۰۳، قزوین ۱۳۰۳، اهواز ۱۳۰۴، بندر انزلی ۱۳۰۵، شهر رشت ۱۳۰۵،مشهد مقدس ۱۳۱۲، شهر زنجان ۱۳۲۷، شهر اصفهان ۱۳۲۸ و شهر شیراز ۱۳۲۹ نام برد.
در تهران نیز اولین‌بار، یک ژنرال روس در محل سه‌راه امین‌حضور، اقدام به تأسیس اولین ایستگاه آتش‌نشانی نمود و بعدها با گسترش همین واحد و انتقال آن به چهارراه حسن‌آباد، واحد اطفائیه بلدیه تأسیس گردید. به تدریج با افزایش نیازهای شهر تهران این واحد به دو ایستگاه تهران و شمیرانات توسعه پیدا کرد. در سال ۱۳۲۶ این ایستگاه‌ها به پنج ایستگاه افزایش یافت و امروزه تعداد ایستگاه‌های حریق تهران در حال رسیدن به ۱۲۵ مورد است.فایل اتوکد طراحی ایستگاه آتش نشانی
 
آتش‌نشانی هوایی گونه‌ای از عملیات مقابله با آتش است فایل اتوکد طراحی ایستگاه آتش نشانی که در آن از مسیر هوا و هواگرد به منظور عملیات اطفاء آتش استفاده می‌شود. این گونه عملیات بیشتر در آتش‌سوزی‌های جنگل‌ها و مهار آتش‌سوزیهایی که در مناطقی که از راه‌های زمینی غیرقابل دسترسی هستند، انجام می‌شود. در این گونه عملیات از اقسام مختلف هواگرد که توانایی حمل مواد ضر آتش را دارند استفاده می‌شود ولی هواپیما و بالگرد دو گونه پر کاربرد در این گونه ماموریت‌ها به حساب می‌آیند.
 
ایده هواپیماهای آتش‌نشان نیز به مانند ایده هواپیمای آب‌نشین به منظور کمک رسانی و اطفاء حریق در مناطقی مطرح شد که به شکل‌های گوناگون دسترسی به آنها مشکل است. ایالات متحده آمریکا نخستین پیشگام در این زمینه بود و با بهره‌گیری از الگوی بمب‌های ناپالم که برای اولین بار در جنگ جهانی دوم مورد استفاده قرار گرفته بود، به طراحی و ساخت بمب‌های آبی روی آوردند که بر روی محوطه دچار حریق شده پرتاب شود و باعث خاموش شدن آتش شود؛ ولی به دلیل عدم موفقیت این روش، گزینه دیگری مطرح شد که همانا استفاده از مخازن آب است که پس از پر شدن از آب یا مایعات ضد آتش، با استفاده از هواگرد بر روی محل آتش‌سوزی پاشیده می‌شود؛ که این روش موفقیت آمیز بوده و تا به امروز به عنوان روشی استاندارد برای اطفاء حریق هوایی به کار می‌رود.


کلمات کلیدی مرتبط:
فایل ,اتوکد ,طراحی ,ایستگاه ,آتش نشانی , ,فایل اتوکد طراحی ایستگاه آتش نشانی , , , , , ایستگاه , آتش‌نشانی ,احراز , ,سازمان , آتش‌نشانی نام , سازمانی دولتی یا خصوصی ,ژنرال روس در محل سه‌راه امین‌حضور، , تأسیس اولین ایستگاه آتش‌نشانی نمود ,اطفائیه بلدیه ,ایستگاه افزایش یافت و امروزه تعداد ,ا,
مقالات مرتبط در این دسته
دانلود,پلان ميدان به همراه طراحی فضای سبز,dwg
دانلود فایل اتوکد ايستگاه آتش نشاني ,dwg
دانلود فایل طراحي ايستگاه آتش نشاني ,dwg
دانلود فایل طراحي ايستگاه آتشنشاني با حجم مدرن ,dwg
دانلود طراحي ايستگاه بزرگ آتشنشاني ,dwg
دانلود, فایل اتوکد طراحی ایستگاه آتش نشانی شهری,dwg
دانلود, نقشه های اتوکد طراحی ایستگاه آتش نشانی,dwg
دانلود نقشه اتوکد طراحی ایستگاه آتش نشانی
دانلود , پروژه اتوکد طراحی و معماری ایستگاه پلیس,dwg
دانلود ,فایل دتایل چراغ ، راه و جزییات نقشه های شهری,dwg
دانلود , پلان اتوکد بهمراه رندرهای تریدی میدان سبز شهری,dwg
دانلود , پروژه اتوکد طراحی معماری پارکینگ عمومی شهری,dwg
دانلود ,پروژه اتوکد طراحی معماری ایستگاه آتش نشانی1,dwg
دانلود ,پروژه اتوکد طراحی و معماری اجرایی کارواش,dwg
دانلود ,پروژه اتوکد طراحی پارکینگ عمومی منطقه شهری,dwg
دانلود ,پروژه اتوکد طراحی پارکینگ عمومی شهری,dwg
دانلود پلان معماری پارکینگ عمومی
دانلود , پلانهای اتوکد طراحی ایستگاه آتش نشانی,dwg
دانلود ,پروژه تری دی اتوکد ایستگاه آتش نشانی ,dwg
دانلود ,پروژه اتوکد طراحی میدان سبز شهری ,




:: برچسب‌ها: دانلود بررسی طراحی ایستگاه آتش نشانی فایل اتوکد ,
:: بازدید از این مطلب : 15
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : aram
ت : سه شنبه 8 خرداد 1397
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');