دانلود بررسی طراحی اتوکد پارک


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان araaam.loxblog.com و آدرس araaam.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
فهرست مطالب: دانلود بررسی طراحی اتوکد پارک

تاریخ ایجاد 29/05/2018 12:00:00 ق.ظ    تعدادبرگ: فایل طبق تصویر نمونه   قیمت: 3300 تومان     تعدادمشاهده  4  


طراحی اتوکد پارک
 
طراحی اتوکد پارک
بخشی از مطالب:
طراحی محیط و منظر فرایند آگاهانه، خلاق سازمان‌دهی‌، برنامه ریزی و ایجاد تغییرات فیزیکی در محیط و متظر است که منجر به خلق مکان‌هایی می‌شود. مکان‌ها ساختارهای ذهنی هستند که با تلفیق صحنه‌های ویژه‌ای بر‌آمده از تجربیات گذشته و وضعیت روانی بیننده در ذهن او شکل می‌گیرند. یک طراحی فضای سبز برای خلق چنین مکان‌هایی از عناصر گیاهی به عنوان المان‌های بصری استفاده می‌کند. و در نهایت مکان‌های حسی قوی و مثبت که برخوردار از توانایی بر انگیختن تصاویر ذهنی مطلوب و قابلیت به خاطر سپاری در دوره‌های طولانی زنان هستند را طراحی می‌کند.
بوستان یا پارک به مکانی محفوظ می‌گویند که به صورت طبیعی یا نیمه طبیعی توسط دولت به وجود آمده‌است، و در کنار آن برای تفریح و لذت بردن انسان، یا برای حفاظت از حیات وحش یا زیستگاه طبیعی. بوستان‌ها ممکن است شامل سنگ، فواره، خاک، آب و قسمت‌های چمن باشد. بسیاری از پارک‌ها قانوناً حفاظت شده و محفوظ اند.
 
پارکهای کوچک محلی امروزه کم‌کم در حال دریافت توجه و استقبال بیشتر هستند و به خصوص از سوی ساکنان محله مورد استقبال قرار می‌گیرند.
یک پارک طولی بیشتر برای ایجاد فضای سبز در کنار خیابانها درست می‌شود و طول آن خیلی بیش از عرض آن است. پارکهای به هم پیوسته ممکن است شبکه‌ای ایجاد کنند که به آنها کمربند سبز گفته می‌شود.
 
سازمان حفاظت محیط زیست ایران مناطق با ارزش زیست‌محیطی ایران را در قالب مناطق ۴ گانه به ۱۶ پارک ملی، ۱۳ اثر طبیعی ملی، ۳۳ پناهگاه حیات وحش و ۹۴ منطقه حفاظت‌شده تقسیم کرده است.این کشور دارای شرایط اقلیمی متنوعی است به طوری که از ۱۳ اقلیم شناخته شده در جهان ۱۱ نوع آن در ایران وجود دارد.در عین حال شاخص‌های پایداری محیط زیست ایران در وضعیت نامناسبی قرار دارد و با کسب رتبه ۱۳۲ بین ۱۴۶ کشور در انتهای جدول مربوط قرار گرفته است.
 
فضای پارکها به دو قسمت فعال و منفعل از نظر کاربرد تفریحی تقسیم می‌شوند. بخش‌های فعال نیازمند صرف هزینه و نگه داری هستند و عمدتاً برای کارهای گروهی مناسب هستند. زمین بازی، زمین‌های ورزشی، امکانات اسکیت، استخر شنا و سالن بدنسازی نمونه‌های آن است. تفریحات منفعلانه یا کم‌تراکم بیشتر به فضای باز و درختان اشاره دارند.
 
پارکهای کوچک محلی امروزه کم‌کم در حال دریافت توجه و استقبال بیشتر هستند و به خصوص از سوی ساکنان محله مورد استقبال قرار می‌گیرند.
 
یک پارک طولی بیشتر برای ایجاد فضای سبز در کنار خیابانها درست می‌شود و طول آن خیلی بیش از عرض آن است. پارکهای به هم پیوسته ممکن است شبکه‌ای ایجاد کنند که به آنها کمربند سبز گفته می‌شود.


کلمات کلیدی مرتبط:
طراحی , اتوکد ,پارک , ,طراحی ,اتوکد پارک , ,طراحی محیط و ,منظر فرایند آگاهانه، خلاق سازمان‌دهی‌، , برنامه ریزی , ,بوستان یا , پارک ,پارک‌ها , ,پارکهای کوچک , , ,سازمان حفاظت محیط زیست , ,پارکهای کوچک محلی , ,یک پارک طولی ,
مقالات مرتبط در این دسته
دانلود بررسی طراحی پارکینگ عمومی فایل اتوکدی
دانلود بررسی شهر قدمگاه فایل اتوکدی
دانلود بررسی آبادی های خوزستان فایل اتوکد
دانلود بررسی شهر دورود فایل اتوکد
دانلود بررسی شهر ابهر فایل اتوکد
دانلود بررسی نقشه کاربری اراضی محدوده و حریم شهر آباده
دانلود بررسی نقشه اتوکد محدوده و حریم شهر سده
دانلود بررسی نقشه محدوده و حریم شهر دژکرد
دانلود بررسی نقشه محدوده و حریم شهر ایزد خواست
دانلود بررسی نقشه محدوده و حریم شهر ارسنجان
دانلود بررسی نقشه محدوده و حریم سعادت شهر
دانلود بررسی نقشه محدوده و حریم شهر کره ای
دانلود بررسی نقشه محدوده و حریم صفا شهر
دانلود بررسی نقشه اتوکد طرح تفصیلی شهر قزوین
دانلود بررسی نقشه اتوکد کشور ایران
دانلود بررسی نقشه پهنه بندی زلزله در ایران
دانلود بررسی نقشه اتوکد شهر زابل
دانلود بررسی نقشه کاربری اراضی شهر کرمانشاه
دانلود بررسی نقشه اتوکد شهر سمنان
دانلود,طراحی نماد شهری برای میدان,




:: برچسب‌ها: دانلود بررسی طراحی اتوکد پارک ,
:: بازدید از این مطلب : 18
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : aram
ت : سه شنبه 8 خرداد 1397
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');