دانلود بررسی شهر ابهر فایل اتوکد


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان araaam.loxblog.com و آدرس araaam.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
 
فهرست مطالب: دانلود بررسی شهر ابهر فایل اتوکد

تاریخ ایجاد 29/05/2018 12:00:00 ق.ظ    تعدادبرگ: فایل طبق تصویر نمونه   قیمت: 4300 تومان     تعدادمشاهده  3  


فایل اتوکد شهر ابهر
 
فایل اتوکد شهر ابهر
بخشی از مطالب:
 
شهرستان ابهر، شهرستانی است در استان زنجان .که به عنوان دروازه آذربایجان شناخته می شود.
ابهر شهرخانه‌های سفید شهری میان قزوین و زنجان و همدان و رشت و در ۶ کیلومتری شرق شهر خرم دره از نواحی جبل و اهلَ محَل ّآنرا «اَوهر» گویند؛ و یاقوت گوید: بعض ایرانیان بمن گفتند که ابهر مرکّبست از آب و هر بمعنی آسیا. ومیان ابهر و زنجان پانزده فرسنگ و میان آن و قزوین دوازده فرسنگ است و عدهٔ بسیاری از علما و فقهای مالکیه منسوب بدان شهرند و آنان بر رأی مالک بن انس بودند و از آنان است: ابوبکر محمدبن عبداﷲبن محمدبن صالح بن عمربن حفص بن عمربن مصعب بن الزبیر مالکی فقیه که از ابن عروبهٔ حرانی و محمدبن عمر باغندی و محمدبن حسین اشنانی و عبداﷲبن زیدان کوفی و ابوبکربن ابی داودو دیگران روایت کند و او را تصانیفی است در مذهب مالک و مقدم اصحاب مالک است بزمان خویش؛ و هم یاقوت گوید: فتح ابهر در سال ۲۴ از هجرت به ایام عثمان بن عفان بود و در این وقت مغیرةبن شعبه والی کوفه بود و جریربن عبداﷲ بجلی حکومت همدان داشت و برأبن عازب ولایت ری داشت عثمان جیشی بمدد براء فرستاد و او بغزاء ابهر شد و حنظلةبن زید الخیل با او بود و او در پشت حصار منیع ابهر لشکرگاه کرد و گویند که این حصن را شاپور ذوالاکتاف کرده است چون براء بدانجا فرود آمد مردم حصار با وی بجنگ برخاستند و جنگ چندین روز بکشید سپس امان خواستند و براء آنان را به آن شروط که حذیقةبن الیمان به اهل نهاوند امان داده بود زنهار داد.
 
در نزهةالقلوب آمده است: در آنجا قلعه‌ای گلین است که دارای بن دارای کیانی ساخته و بر آن قلعه قلعه‌ای دیگربهاءالدین حیدر از نسل اتابک نوشتکین شیرگیر سلجوقی ساخت و به حیدریه موسوم گردید و باروی آن شهر ۵۵۰۰ گام است هوایش سرد است و آبش از رودخانه‌ای که بنام همان شهر موسوم است و از حدود سلطانیه برمی‌خیزد و در ولایت قزوین می‌ریزد و میوهٔ آنجا بسیار است و از میوه‌های آن امرود، سختیان؟ و آلوی ابوعلی نیکوست مردم آنجا متملق، سفیدچهر و شافعی مذهب اند و بر ظاهر آن مزار شیخ ابوبکر طاهران ابهری است ولایتش بیست و پنج پاره دیه است حقوق دیوانی شهرهاء ولایتش یک تومان و چهارهزار دینار است؛ و صاحب مرآت البلدان گوید: ابهر در شصت هزارزرعی غربی قزوین و چهل هزار ذرعی شرقی سلطانیه واقعاست و در ربع فرسنگی شهر قلعهٔ خرابه‌ای است موسوم به دارا و در بعض کتب نوشته‌اند خانه‌های ابهر از خانه‌های اغلب شهرها بهتر ساخته شده. باغات باصفا بسیار دارد ابهررود از وسط شهر عبور می‌کند از آثار قدیم مسجدی در ابهر باقی است.


کلمات کلیدی مرتبط:
فایل ,اتوکد ,شهر ,ابهر , ,فایل اتوکد شهر ابهر , , , ,شهرستان ,ابهر، ,شهرستانی است در ,استان ,زنجان .که به عنوان دروازه ,آذربایجان شناخته می شود. ,ابهر ,
مقالات مرتبط در این دسته
دانلود بررسی طراحی پارکینگ عمومی فایل اتوکدی
دانلود بررسی طراحی اتوکد پارک
دانلود بررسی شهر قدمگاه فایل اتوکدی
دانلود بررسی آبادی های خوزستان فایل اتوکد
دانلود بررسی شهر دورود فایل اتوکد
دانلود بررسی نقشه کاربری اراضی محدوده و حریم شهر آباده
دانلود بررسی نقشه اتوکد محدوده و حریم شهر سده
دانلود بررسی نقشه محدوده و حریم شهر دژکرد
دانلود بررسی نقشه محدوده و حریم شهر ایزد خواست
دانلود بررسی نقشه محدوده و حریم شهر ارسنجان
دانلود بررسی نقشه محدوده و حریم سعادت شهر
دانلود بررسی نقشه محدوده و حریم شهر کره ای
دانلود بررسی نقشه محدوده و حریم صفا شهر
دانلود بررسی نقشه اتوکد طرح تفصیلی شهر قزوین
دانلود بررسی نقشه اتوکد کشور ایران
دانلود بررسی نقشه پهنه بندی زلزله در ایران
دانلود بررسی نقشه اتوکد شهر زابل
دانلود بررسی نقشه کاربری اراضی شهر کرمانشاه
دانلود بررسی نقشه اتوکد شهر سمنان
دانلود,طراحی نماد شهری برای میدان,dwg
 




:: برچسب‌ها: دانلود بررسی شهر ابهر فایل اتوکد ,
:: بازدید از این مطلب : 13
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : aram
ت : سه شنبه 8 خرداد 1397
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');