دانلود بررسی فایل نقشه اتوکدی درکه


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان araaam.loxblog.com و آدرس araaam.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
فهرست مطالب: دانلود بررسی فایل نقشه اتوکدی درکه

تاریخ ایجاد 31/05/2018 12:00:00 ق.ظ    تعدادبرگ: فایل طبق تصویر نمونه   قیمت: 4800 تومان     تعدادمشاهده  1  


فایل نقشه اتوکدی درکه
 
فایل نقشه اتوکدی درکه
 
بخشی از مطالب:
 
درکه یکی از محله‌های شمال شهر تهران، پایتخت ایران است. درکه در نزدیکی محله‌های اوین و ولنجک قرار دارد. این محله به دلیل قرار گرفتن در دامنه کوه‌های شمالی تهران، ار محل‌های مناسب برای پیاده‌گردی و کوه‌پیمایی در تهران به شمار می‌رود. 
اِوین یا اذون نام محله‌ای از شهرستان شمیران در شمال و شمال غربی شهر تهران است. این محله جزئی از منطقه ۱ شهرداری تهران است.
ناحیه کوهستانی اوین – درکه در شمال غربی تهران. بین طول جغرافیایی ۵۱ درجه و ۲۶ دقیقه و عرض جغرافیایی ۳۵ درجه و ۴۸ دقیقه تا ۳۵ درجه و ۵۴ دقیقه واقع شده است. ناحیه مورد نظر به عنوان بخشی از ناحیه کوهستانی البرز مرکزی از شرق به تپه‌های علی‌آباد ولنجک، از غرب به ارتفاعات حصارک، از شمال به ارتفاعات توچال و شاه‌نشین و از جنوب به ناحیه اوین و سعادت آباد محدود می‌گردد. میزان متوسط بارندگی سالیانه ۴۰۰-۳۰۰ میلی‌متر و میزان متوسط دمای سالیانه ۱۶٫۷ درجه سانتی گراد است. از گونه‌های گیاهی منطقه اوین درکه، ۲۱ گونه (۷٫۱ درصد) انحصاری ایران هستند.
 
موقعیت طبیعی و وجود نهرهای پر آب و تغییر مسیر آنها سبب گسترش روستای اوین و تشکیل محلات مختلف آن گردیده است. این محله دارای باغات و زمینهای کشاورزی زیادی بوده که مناسفانه در سالهای اخیر با ساخت وسازهای بی‌رویه این بافتهای سبز از بین رفته است. این محله که از محلات قدیمی شمیران می‌باشد از چند طایفه تشکیل شده است از معروفتریین ای طوایف می‌توان از مسعودیان، فکری، اعرابی، میررحیمی ، ابطحی، میرشریفی و صبوری آزاد،کشاورز … نام برد. از زیباترین مراسم به جامانده در این محله قدیمی مراسم تاسوعا و عاشورا می‌باشد که بین محله یا ده اوین و درکه در این روزها برگزار می‌شود.نطفه اولیه تشکیل روستای اوین و گسترش ابتدایی آن شکل خطی و در کنار رود خانه و نهر منشعب از آن صورت گرفته است. قدمت این روستا به احتمال زیاد به هزار سال پیش می‌رسد و هسته آن هم محله تپه سرباز و دامنه شمالی آن بوده است. این تپه در اوایل دوران حکومت قاجار به مرکز اردوگاه نظامی و آموزش فنون رزمی تبدیل می‌گردد که وجه تسمیه آن هم به همین دلیل است. بافت مسکونی در این قسمت تا اندازه‌ای دارای تراکم بیشتری نسبت به سایر محلات است و به علت عدم وجود نهر و آب جاری در آن باغ و فضای سبز موجود نیست.


کلمات کلیدی مرتبط:
فایل , نقشه , اتوکدی , درکه , ,فایل نقشه اتوکدی درکه , , , , ,درکه یکی از , محله‌های شمال شهر تهران، , ,اِوین یا ,اذون نام محله‌ای از شهرستان , شمیران در شمال و شمال غربی شهر تهران است. این محله جزئی از منطقه ۱ شهرداری تهران است. ,
مقالات مرتبط در این دسته
دانلود بررسی میدان نقش جهان اصفهان فایل اتوکد
دانلود بررسی نقشه اتوکدی طراحی هتل۳
دانلود بررسی نقشه اتوکدی طراحی پلان هتل
دانلود بررسی نقشه اتوکدی طراحی هتل
دانلود بررسی نقشه اتوکدی طراحی هتل
دانلود بررسی فایل اتوکد نقشه طراحی هتل
دانلود بررسی فایل نقشه طراحی هتل
دانلود بررسی اتوکد طراحی هتل ۴ ستاره
دانلود بررسی اتوکد طراحی هتل
دانلود بررسی اتوکد هتل مدینه الرضا مشهد
دانلود فایل اتوکد و تحقیق هتل4ستاره اتوکد+رندرها+رساله ,word و dwg
پروژه طراحی مجموعه آب درمانی و هیدروتراپی به همراه رندرها
دانلود فایل اتوکد هتل 2 ستاره به همراه نما و برش ,dwg
دانلود فایل اتوکد هتل 17 طبقه با طراحي بسيار زيبا ,dwg
دانلود فایل تری دی مکس سه بعدي هتل ,3dmax
دانلود فایل اتوکد هتل 6 طيقه به همراه رندر ,dwg
دانلود فایل اتوکد هتل مدرن همراه برش ,dwg
دانلود فایل اتوکد اقامتگاه بین راهی (مسافرخانه سنتی) ,dwg
دانلود فایل اتوکد هتل کوچک ,




:: برچسب‌ها: دانلود بررسی فایل نقشه اتوکدی درکه ,
:: بازدید از این مطلب : 50
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : aram
ت : پنج شنبه 10 خرداد 1397
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');