دانلود بررسی شهر جدید پردیس فایل اتوکد


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان araaam.loxblog.com و آدرس araaam.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
 
فهرست مطالب: دانلود بررسی شهر جدید پردیس فایل اتوکد

تاریخ ایجاد 31/05/2018 12:00:00 ق.ظ    تعدادبرگ: فایل طبق تصویر نمونه   قیمت: 6300 تومان     تعدادمشاهده  3  


فایل اتوکدی شهر جدید پردیس
 
فایل اتوکدی شهر جدید پردیس
 
بخشی از مطالب:
شهر جدید پردیس در 17 کیلومتری شرق تهران در مسير جاده هراز واقع گرديده است. ‌پرديس از شمال به سلسله جبال البرز،‌ از غرب به منطقه جاجرود، از جنوب به روستاي كرشت، ‌سياه سنگ و طاهر آباد و از شرق به بومهن محدود مي‌گردد.
پَردیس مرکز شهرستان پردیس در ۱۷ کیلومتری شمال‌شرق شهر تهران است. جمعیت این شهر براساس سرشماری سال ۱۳۹۰ ایران، ۳۷٬۲۵۷ نفر (۱۱٬۰۵۱ خانوار)، شامل ۱۸٬۹۲۲ مرد و ۱۸٬۳۳۵ زن است.جمعیت پردیس در سال ۱۳۸۵ برابر با ۲۵٬۳۶۰ نفر بوده‌است.
 
شورای عالی شهرسازی در سال ۱۳۹۳ با ساخت‌وساز غیرقانونی در اراضی خارج از محدودهٔ تماشا مخالفت کرد و دستور تخریب ساخت‌وسازهای صورت‌گرفته را داد. این زمین‌ها از سوی سازمان نقشه‌برداری کشور و دانشگاه علم و صنعت به جماعتی فروخته شده‌بود. «بنابر این گزارش، شورای عالی شهرسازی ایران در جلسهٔ امروزِ خود پیرو جلسات قبلی در تاریخ‌های ۱۳۹۲/۳/۲۷ و ۱۳۹۲/۱۰/۲۳ و ۱۳۹۲/۱۱/۷ موضوع احداث مجموعهٔ مسکونی در اراضی موسوم به «تماشا»، واقع در جنوب‌شرق شهر جدید پردیس را پیرو صورت‌جلسهٔ مورَّخ ۱۳۹۳/۵/۵ مورد بررسی قرار داد و ضمن تأیید نظرات کمیتهٔ فنی، به چهار دلیل ازجمله مغایرت با مصوبات طرح مجموعهٔ شهریِ تهران، مصوب شورای عالی شهرسازی و هیئت وزیران، احداث مجموعهٔ مذکور را فاقد جنبه‌های فنی و قانونی تشخیص داد و با آن مخالفت کرد. دیگر دلایل مخالف با این طرح، قرارگیری در منطقهٔ حفاظت‌شدهٔ جاجرود و مغایرت با مادهٔ ۵ آیین‌نامه اجراییِ قانون منع فروش، قرارگیری به‌عنوان یک کانون آلایندهٔ بالقوه در بالادستِ سد ماملو و مغایرت با اهداف مادهٔ ۴۶ قانون توزیع عادلانهٔ آب و قرارگیری در حریم مصوب پایتخت و مخالفت با احکام طرح جامع مصوب تهران در کنترل استقرار جمعیت و فعالیت است.
 
شهر جديد پرديس با قابلیت‌های گردشگری – توریستی و سیاحتی، موقعيت خاص طبيعي ، ارتفاعات ،‌ آب و هواي مطبوع و جاذبه‌هاي طبيعي، شيب و پوشش گياهي مناسب با چشمه‌سارهای جاری در جای جای طبیعت و در چهارفصل سال چشم‌انداز زیبایی را به‌وجود آورده‌است از جمله منطقه آبشار کمرد، منطقه جوزک، منطقه واصفجان منطقه پیست آبعلی، دریاچه سدلار و منطقه لار، دریاچه تار، و بسیاری از مکان‌های دیدنی و تاریخی که با نزدیکی به شهرستان دماوند، می‌تواند اوقات فراغتی سالم و به یادماندنی در ذهن توریستها، گردشگران و مسافران داشته باشد.


کلمات کلیدی مرتبط:
فایل ,اتوکدی ,شهر ,جدید , پردیس , ,فایل اتوکدی شهر جدید پردیس , , , ,شهر جدید پردیس ,جاجرود، , كرشت، ‌ ,سياه سنگ و , طاهر آباد و از شرق به , بومهن محدود مي‌گردد. ,پَردیس ,.,
مقالات مرتبط در این دسته
دانلود بررسی برش عرضی خیابان نقشه اتوکد
دانلود بررسی شهرکرد فایل نقشه اتوکدی
دانلود بررسی طراحی پارکینگ عمومی فایل اتوکدی
دانلود بررسی طراحی اتوکد پارک
دانلود بررسی شهر قدمگاه فایل اتوکدی
دانلود بررسی آبادی های خوزستان فایل اتوکد
دانلود بررسی شهر دورود فایل اتوکد
دانلود بررسی شهر ابهر فایل اتوکد
دانلود بررسی نقشه کاربری اراضی محدوده و حریم شهر آباده
دانلود بررسی نقشه اتوکد محدوده و حریم شهر سده
دانلود بررسی نقشه محدوده و حریم شهر دژکرد
دانلود بررسی نقشه محدوده و حریم شهر ایزد خواست
دانلود بررسی نقشه محدوده و حریم شهر ارسنجان
دانلود بررسی نقشه محدوده و حریم سعادت شهر
دانلود بررسی نقشه محدوده و حریم شهر کره ای
دانلود بررسی نقشه محدوده و حریم صفا شهر
دانلود بررسی نقشه اتوکد طرح تفصیلی شهر قزوین
دانلود بررسی نقشه اتوکد کشور ایران
دانلود بررسی نقشه پهنه بندی زلزله در ایران




:: برچسب‌ها: دانلود بررسی شهر جدید پردیس فایل اتوکد ,
:: بازدید از این مطلب : 12
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : aram
ت : پنج شنبه 10 خرداد 1397
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');