دانلود بررسی نقشه اتوکدی طراحی پلان هتل


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان araaam.loxblog.com و آدرس araaam.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
فهرست مطالب: دانلود بررسی نقشه اتوکدی طراحی پلان هتل

تاریخ ایجاد 24/05/2018 12:00:00 ق.ظ    تعدادبرگ: فایل طبق تصویر نمونه   قیمت: 5300 تومان     تعدادمشاهده  7  


نقشه اتوکدی طراحی پلان هتل
 
نقشه اتوکدی طراحی پلان هتل
بخشی از مطالب:
 
هتل یک واژه فرانسوی و منظور آن مکانی است که تسهیلات لازم برای اقامت کوتاه مدت مسافر را در مقصد یا مسیر حرکت تامین می کند.معادل های فارسی آن عبارت اند از: کاروانسرا، مهمانخانه، مهمان پذیر،زائرسرا و مسافر خانه،که صرفنظر از درجه و کیفیت خدماتی آنها در دنیا پیشینه چندین هزار ساله دارند. هتل از آن دسته مباحثی محسوب میشود که بیشتر به عملکرد بنا توجه دارد تا به فرم آن. با این وجود نمیتوان از فرم به عنوان یکی از مهمترین عناصر جذب مخاطب فارغ شد. هتل ها از نظر کیفی به چند دسته ی عمده تقسیم میشوند. که در زبان عام از آنها به تعداد ستاره تعبیر میشود.
 
هُتِل یا مهمانخانه نوعی مکان مسکونی اجاره‌ای است که معمولاً برای مدت کوتاه به افراد اجاره داده می‌شود. هتل‌ها از امکانات اقامتی و گردشگری شهرها به حساب می‌آیند و بیشتر مورد استفادهٔ مسافران و گردشگران قرار می‌گیرند. هتل‌ها دارای تعداد زیادی اتاق هستند که گاه به چند صد اتاق می‌رسد. علاوه بر اتاق‌ها و سوئیت‌های اقامتی، هتل‌ها دارای امکانات جنبی گوناگونی هستند. رستوران، استخر شنا، کافی شاپ و سالن اجتماعات نمونه‌هایی از امکانات هتل‌ها هستند.
معمولاً مشتریان هتل در اتاقها و سوئیت‌هایی که دارای تخت خواب، توالت و حمام مجزا هستند ساکن می‌شوند. اتاقهای یک تخته و دوتخته مشتریان بیشتری دارند.
هتل hotel از واژه فرانسوی hôtel گرفته شده‌است که خود برگرفته از hôte به معنای میزبان است. hôtel در فرانسه اشاره به ساختمانی می‌کند که بازدید کننده زیادی داشته باشد. اما با ورود این واژه به زبان انگلیسی و سپس گسترش آن به سایر زبانها، معنای کاربردی هتل دگرگون شده و امروزه به نوع خاصی از مکانهای اقامتی برای مسافران اطلاق می‌شود
آثار بدست آمده در تپه‌های باستانی و دیگر جاهای فلات ایران حاکی از آن است، که رفت و آمد از دیرباز میان اقوام پیش از تاریخ وجود داشته و بر اثر همین تعامل و رفت و آمدها، خصوصیات فرهنگها از یک تمدن به تمدن دیگر منتقل می‌شده در دوران حکومت عیلامیان د تأسیساتی برای استراحت و رفاه حال آنان وجود داشته که بعدها بر اثر حملات آشوریان از بین رفته. در بررسیهای دقیق و مستندی که از دوره مادها بعمل آمده بناها و تأسیسات عام‌المنفعه برای مسافران وجود نداشته.
هرودت تاریخ‌نویس یونانی در این باره می‌گوید: داریوش کبیر برای رفاه حال مسافران که از این مسیرها عبور می‌کردند ایستگاه‌هایی که باید آنرا هسته اولیه واحدهای اقامتی بحساب بیاوریم تأسیس کرد بطوریکه در ۵ کیلومتر ۲ کاروانسرا ایجاد کرد در این کاروانسراها چاپارهای هخامنشی حضور داشتند تا نامه‌های دیوانی و دولتی را سریع به مقصد برساند.
از جمله اقدامات دولت سلوکیان نیز می‌توان به گسترش راه‌ها، جاده‌ها و تأسیس بناهایی همچون کاروانسرا اشاره کرد. امپراطوری اشکانیان نیز در کنار مسیر جاده ابریشم که از اهمیت بسیار بالایی برخوردار بود منزل‌گاه‌ها وکاروانسراهایی بنا کردند.
در زمان ساسانیان نیز بویژه در کنار مسیرهای تجاری تأسیسات عام‌المنفعه برای رفاه بیشتر مسافرها ایجاد گردید که کاروانسرای جنوب فیروزآباد فارس و کاروانسرای دروازه گچ اشاره کرد.
 


کلمات کلیدی مرتبط:
نقشه , ,اتوکدی ,طراحی , پلان ,هتل , ,نقشه اتوکدی طراحی پلان هتل , , , ,هتل یک واژه فرانسوی ,مهمانخانه , سوئیت‌های اقامتی، , کاروانسراها ,چاپارهای هخامنشی ,کاروانسرای جنوب فیروزآباد فارس و ,کاروانسرای دروازه گچ اشاره کرد. ,
مقالات مرتبط در این دسته
دانلود بررسی طراحی هتل فایل اتوکد
دانلود بررسی فایل نقشه اتوکدی درکه
دانلود بررسی میدان نقش جهان اصفهان فایل اتوکد
دانلود بررسی نقشه اتوکدی طراحی هتل۳
دانلود بررسی نقشه اتوکدی طراحی هتل
دانلود بررسی نقشه اتوکدی طراحی هتل
دانلود بررسی فایل اتوکد نقشه طراحی هتل
دانلود بررسی فایل نقشه طراحی هتل
دانلود بررسی اتوکد طراحی هتل ۴ ستاره
دانلود بررسی اتوکد طراحی هتل
دانلود بررسی اتوکد هتل مدینه الرضا مشهد
دانلود فایل اتوکد و تحقیق هتل4ستاره اتوکد+رندرها+رساله ,word و dwg
پروژه طراحی مجموعه آب درمانی و هیدروتراپی به همراه رندرها
دانلود فایل اتوکد هتل 2 ستاره به همراه نما و برش ,dwg
دانلود فایل اتوکد هتل 17 طبقه با طراحي بسيار زيبا ,dwg
دانلود فایل تری دی مکس سه بعدي هتل ,3dmax
دانلود فایل اتوکد هتل 6 طيقه به همراه رندر ,dwg
دانلود فایل اتوکد هتل مدرن همراه برش ,dwg
دانلود فایل اتوکد اقامتگاه بین راهی (مسافرخانه سنتی) ,




:: برچسب‌ها: دانلود بررسی نقشه اتوکدی طراحی پلان هتل ,
:: بازدید از این مطلب : 15
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : aram
ت : پنج شنبه 10 خرداد 1397
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');