دانلود بررسی نمونه طراحی سردر (اتوکد)


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان araaam.loxblog.com و آدرس araaam.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
فهرست مطالب: دانلود بررسی نمونه طراحی سردر (اتوکد)

تاریخ ایجاد 31/05/2018 12:00:00 ق.ظ    تعدادبرگ: فایل طبق تصویر نمونه   قیمت: 4800 تومان     تعدادمشاهده  1  


نمونه طراحی سردر (اتوکد)
 
نمونه طراحی سردر (اتوکد)
 
بخشی از مطالب:
سر در ورودی جزئی از نمای خارجی یک بنا میباشد که گاهی با شکل ظاهری و بیرونی بنا پیوند دارد و گاهی مجزا از نماست.
 
به دروازه‌های بزرگ و مداخل اصلی ورود به ساختمان‌ها یا محوطه‌های ویژه، سَردَر می‌گویند. در محل سردر نهادهای مهم معمولاً سازه‌های ویژه‌ای ساخته می‌شود تا تا بتوان ورودی اصلی آن را به راحتی پیدا کرد و برای همه آشکار و نمایان ساخت، که به خود این سازه‌ها نیز سردر گفته می‌شود. این سازه‌ها معمولاً نقش نمادین نیز دارند و شکل آن‌ها با موضوع فعالیت نهاد مربوطه ارتباط دارد. معمولاً برای نهادهایی مانند مسجدهای مهم، کلیساها، ساختمان‌های دولتی، وزارتخانه‌ها، دادگستری‌ها و همچنین مدارس دینی و کاروانسراها سردرهای بزرگ ساخته می‌شوند. از سردرهای مشهور در ایران سردر دانشگاه تهران، سردر باغ ملی و سردر قیصریه است.
کارل گوستاو یونگ روان‌شناس شناخته‌شده در نگره «انسان و نمادهایش» می‌گوید نمادهایی که انسان‌ها از دیدگاه نوع معماری، ساختمان نما، سردر، و تندیس‌ها می‌سازند و برپا می‌کنند، نماد از باورها و اعتقادات آن‌هاست.
 
سر در ورودی جزئی از نمای خارجی یک بنا میباشد که گاهی با شکل ظاهری و بیرونی بنا پیوند دارد و گاهی مجزا از نماست.سر در ورودی باید مهم ترین اطلاعات مربوط به ساختمان را در اختیار بیننده قرار دهد.به گونه ای که با اولین نگاه دارای شاخصه اصلی بنا باشد و پیام اصلی مکان را در بر داشته باشد.
 
طراحی سردر هم مثل معماری دیگر قسمت های یک ساختمان اهمیت دارد و حتی اگر بخواهید منزل تان را در نگاه اول، جذاب معرفی کنید، اهمیت آن از بسیاری از بخش های دیگر هم فراتر خواهد رفت. یک سردر زیبا به شما خوش آمد می گوید و به سادگی نشان می دهد که با چه نوع فضایی رو به رو خواهید شد. در بسیاری از ساختمان ها، طراحی سردر به عنوان بخشی از نما صورت می گیرد و در نتیجه، خصوصیاتی که در طراحی نما به کار رفته در طراحی ورودی نیز به چشم می خورد. گاهی اوقات هم پیش می آید که شما می خواهید فضای ساده ورودی منزل تان را با طراحی و اجرای یک سردر، زیباتر جلوه دهید. در هر صورت، وجود سردر می تواند یک اتفاق مهم در طراحی فضای خارجی منزل باشد و به ساختمان شما هویت بدهد.


کلمات کلیدی مرتبط:
نمونه , طراحی , سردر ( ,اتوکد) , ,نمونه طراحی سردر (اتوکد) , , , ,سر در ورودی جزئی از , نمای خارجی یک بنا میباشد , دروازه‌های بزرگ و ,مداخل اصلی ورود به ساختمان‌ها یا ,محوطه‌های ویژه، , سَردَر می‌گویند. , سردر دانشگاه تهران، ,سردر باغ ملی و ,سردر قیصریه است. ,کارل گوستاو یونگ , معماری، , ساختم,
مقالات مرتبط در این دسته
دانلود بررسی فایل طراحی سرای سالمندان
دانلود بررسی طراحی مرکز محله
دانلود بررسی پلان روستا همراه با جزئیات اجرایی
دانلود بررسی نقشه اتوکد طراحی پمپ بنزین
دانلود بررسی اتوکدطراحی تاسیسات آب و برق ساختمان
دانلود بررسی اتوکد نحوه خاموت گذاری ستون ها
اتوکد جزئیات اتصال دیوار آجری
دانلود فایل پاورپوینت سیاستهای خانه سازی ,PPTX
دانلود فایل اتوکد پلان خانه ابشار ,pdf
دانلود بررسی جزئیات اتصال دیوار آجری به کرسی چینی
دانلود بررسی اتوکد جزئیات دیوارهای دوجداره
دانلود بررسی اتوکد جزئیات کفسازی و رمپ
دانلود بررسی فایل اتوکد مبلمان خانه
دانلود فایل اتوکد پل روگذر از رودخانه ,dwg
دانلود,پلان اتوکد مرکز پرورش ماهی و آبزیان دریایی,dwg
دانلود فایل اتوکد سوله با کاربري هاي مختلف,dwg
دانلود فایل اتوکد پلان خانه 3خوابه با نقشه هاي تاسيسات برق ,dwg
دانلود فایل اتوکد طراحي مجتمع مسکوني و تجاري ,dwg
دانلود فایل اتوکد خانه مسکوني دوبلکس با طبقه همکف پيلوت در متراژ 9 در 9 متر با جزييات کامل اجرايي و پلان برقي و لوله کشي ,




:: برچسب‌ها: دانلود بررسی نمونه طراحی سردر (اتوکد) ,
:: بازدید از این مطلب : 79
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : aram
ت : پنج شنبه 10 خرداد 1397
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');