دانلود بررسی کاربرد نانو در صنعت ساختمان پاورپوینت


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان araaam.loxblog.com و آدرس araaam.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
فهرست مطالب: دانلود بررسی کاربرد نانو در صنعت ساختمان پاورپوینت

تاریخ ایجاد 16/06/2018 12:00:00 ق.ظ    تعدادبرگ:    قیمت: 3300 تومان     تعدادمشاهده  1  


پاورپوینت کاربرد نانو در صنعت ساختمان
 
پاورپوینت کاربرد نانو در صنعت ساختمان
 
 
بخشی از مطالب:
 
 
فناوری نانو به عنوان یک فناوری کلیدی و بین رشته‌ای، فرصت‌های زیادی را جهت تقویت رقابت در صنعت ساخت و ساز نظیر ساخت و ساز سریع‌تر، منعطفتر، مطلو‌بتر، پایدارتر و مقرون به صرفه‌تری را فراهم کرده است. و زمینه‌های کاربردی این فناوری، تقریباً در تمام بخش‌های ساختمان شامل اسکلت، طراحی نما، مهندسی ساختمان (سیستم‌های ساختمانی) و طراحی داخلی را شامل می‌شود.
 
در دنباله معماری ارگانیک فرانک لوید رایت که در آن هدف خلق ساختارهایی در سازگاری با طبیعت بود، امروزه این مسئله در قالب معماری پایدار و افق جدید آن یعنی نانو تکنولوژی مطرح و مورد بحث و بررسی قرار می‌گیرد.
از آنجا که با استفاده از دستاوردهای فناوری نانو یک ساختمان در زمان‌ها و مکان‌های مختلف می‌تواند رفتارهای متفاوتی از خود نشان دهد، سخت و غیرقابل انعطاف یا نرم و سیال- تئوری‌های شناخت مواد به طور کلی دگرگون می‌شوند. در واقع مصالح، هویت ثابت خود را از دست می‌دهند و دیگر معماری در زمان و مکان محدود نخواهد شد. مدرک بی واسطه و مستدل برخورد مستقیم فناوری نانو با معماری، مصالح (تولیدات فیزیکی) هستند که عموماً کاربری‌های گوناگونی به ساختمان‌ها می‌بخشند. چنین مصالحی امکانات تازه‌ای را برای تکمیل و بهبود شئی معماری و اندیشیدن دربارهٔ شکل جدیدی از زندگی، بوجود می‌آورند.
علم نانو و مهندسی نانو که گاهی با عبارت بهسازی نانویی در بتن بیان می‌شوند، عناوینی هستند که برای توصیف دو مسیر در تحقیقات نانو تکنولوژی در بتن استفاده می‌شوند. استفاده از نانو تکنولوژی در صنعت بتن به چند سال اخیر برمی‌گردد. از حدود ۸۰ سال پیش تاکنون استفاده از سیلیکا در ابعاد میکرون به صورت گسترده‌ای در بتن‌های پایه سیمانی مورد استفاده قرار گرفته است. ثابت شده است که استفاده از ذرات ریزتر از میکرو سیلیس باعث افزایش مقاومت فشاری بتن گردیده است. علم نانو مربوط است به اندازه‌گیری و توصیف ساختار مواد پایه سیمانی در مقیاس نانو و میکرو برای درک بهتر رفتار در مقیاس بزرگ (ماکرو) و عملکرد آن از طریق استفاده از تکنیک‌های پیشرفته توصیف و مدل سازی مربوط به سطح اتمی یا ملکولی. نانو مهندسی شامل تکنیک‌های دستکاری ساختار در مقیاس نانومتری به منظور ایجاد نسل جدید و مناسب کامپوزیت‌های سیمانی با رفتار مکانیکی ایده‌آل است و حتی می‌توان بتن با خواص جدیدی مثل مقاومت الکتریکی پایین، هوشمند بودن، خود تمیز کننده، خود ترمیم کننده، شکل پذیری بالا و … به وجود آورد. فعالیت‌های تحقیقاتی اخیر در زمینه نانو تکنولوژی در بتن شامل: بررسی ذاتی هیدراسیون در سیمان، تأثیر اضافه کردن نانو سیلیکا به بتن، اضافه کردن نانو ذرات به سیمان، بتن و پوشش‌های سیمانی و مشاهده تأثیرات آنها بر رفتار و مشخصات ایجاد شده است.
تحقیقات بسیاری در زمینه بکارگیری فناوری نانو در ساختمان بتن در حال انجام است به منظور درک این مطلب در سطح علم پایه از فناوری‌هایی مانند: میکروسکپ‌های AFM, SEM, FIB که برای مطالعه در مقیاس نانو ساخته شده‌اند استفاده می‌شود. معماری ، عمران ، شهرساز
 


کلمات کلیدی مرتبط:
پاورپوینت ,کاربرد , نانو در , صنعت ,ساختمان , ,پاورپوینت کاربرد نانو در صنعت ساختمان , , ,فناوری , نانو ,فناوری کلیدی و بین رشته‌ای، , صنعت ساخت و ساز نظیر , ساخت و ساز ,ساختمان شامل ,اسکلت، ,طراحی نما، , مهندسی ساختمان ( ,سیستم‌های ساختمانی) و , طراحی داخلی را شامل می‌شود. , , , معماری ,ارگا,
مقالات مرتبط در این دسته
دانلود بررسی بافت و شناسه در معماری پاورپوینت
دانلود بررسی روزن ها بازشوهاپاورپوینت
دانلود بررسی گچ ساختمانی فایل پاورپوینت
دانلود بررسی نمای خارجی ساختمان پاورپوینت
دانلود بررسی سقف های سبک و انواع آن ,پاورپوینت
دانلود بررسی سقف کاذب و انواع آن ,پاورپوینت
دانلود بررسی اجزا و عناصر سازنده -شناخت و تحلیل ,پاورپوینت
دانلود بررسی رزین های ساختمانی ,پاورپوینت
دانلود بررسی متریال در معماری منظر ,pdf
دانلود بررسی تقویت سازه های بتن آرمه با استفاده FRP
دانلود بررسی آشنایی با دیوارپوش هافایل پاورپوینت
پاورپوینت بررسی ضوابط ، ابعاد و استانداردهای طراحی مجتمع مسکونی
پاورپوینت بررسی عالي قاپو
پاورپوینت بررسی عايق هاي رطوبتي
پاورپوینت بررسی عایق های ساختمانی
پاورپوینت بررسی عایق های صوتی
پاورپوینت بررسی عایق های ساختمانی
پاورپوینت بررسی ساختمان های پیش ساخته 3d-panel وپانلهای ساندویچی
دانلود بررسی سقف روفیکس پاورپوینت




:: برچسب‌ها: دانلود بررسی کاربرد نانو در صنعت ساختمان پاورپوینت ,
:: بازدید از این مطلب : 28
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : aram
ت : یک شنبه 27 خرداد 1397
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');