دانلود سازه نگهبان پاورپوینت


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان araaam.loxblog.com و آدرس araaam.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
فهرست مطالب: دانلود سازه نگهبان پاورپوینت

تاریخ ایجاد 20/06/2018 12:00:00 ق.ظ    تعدادبرگ:    قیمت: 3300 تومان     تعدادمشاهده  3  


دانلود پاورپوینت سازه نگهبان
 
دانلود پاورپوینت سازه نگهبان
بخشی از مطالب:
 
 
گود برداری و سازه های نگهبان. در بسیاری از پروژه های ساختمانی لازم است که زمین به صورتی خاکبرداری شود که جداره های آن قائم یا نزدیک به قائم باشد.
در بسياري از پروژه هاي ساختماني لازم است که زمين به صورتي خاکبرداري شود که جداره هاي آن قائم يا نزديک به قائم باشد. اين کار ممکن است به منظور احداث زير زمين ، کانال ، منبع آب و .. صورت گيرد. فشار جانبي وارد بر اين جداره ها ناشي از رانش خاک بر اثر وزن خود آن ، و نيز سربار هاي احتمالي روي خاک کنار گود مي باشد. اين سربارها مي توانند شامل خاک بالاتر از تراز افقي لبه ي گود ، ساختمان مجاور ، بارهاي ناشي از بهره برداري از معابر مجاور و … باشند. به منظور جلوگيري از ريزش ترانشه و تبعات منفي احتمالي ناشي از اين خاکبرداري ، سازه هاي موقتي را براي مهار ترانشه اجرا مي کنند که به آن سازه هاي نگهبان مي گويند.
 
زمانی که در یک محل گودبرداری می شود و دیواره ای قائم از خاک ایجاد می گردد، بر این دیواره قائم دو دسته نیرو اعمال می شود . دسته اول نیروهای محرک بوده و دسته دوم نیروهای مقاوم نامیده می شوند.
نیروهای محرک به نیروهایی گفته می شود که تمایل به تخریب دیواره گود دارند و در مقابل نیروهای مقاوم نیروهایی هستند که تمایل به پایداری و جلوگیری از ریزش گود را دارند .
حال اگر مجموع نیروهای محرک(نیروهایی که باعث تخریب دیواره می شوند) از مجموع نیروهای مقاوم (نیروهایی که از ریزش دیواره جلوگیری می نمایند) بیشتر باشد، دیواره گود ریزش خواهد کرد و اگر مجموع نیروهای مقاوم از مجموع نیروهای محرک بیشتر باشد دیواره پایدار خواهد بود.
 
روش مهارسازی
روش دوخت به پشت
روش دیافراگمی
روش مهار متقابل
روش سپرکوبی
روش میخکوبی
روش اجرای شمع
روش خرپایی مورب
روش خرپایی موازی
سازه های نگهبان وزنی
 
در این روش ابتدا در حاشیه زمین و در فواصل معین و محاسبه شده چاهک هایی حفر می شود.عمق این چاهک ها حداقل۳/۱ برابر عمق گودبرداری می باشد. پس از حفر چاهک ها در قسمت انتهایی چاهک آرماتورگذاری صورت می گیرد.سپس داخل چاهک ها پروفیل های مناسب(معمولا I شکل ) قرارداده می شود.حال قسمت آرماتور گذاری شده انتهای چاهک بتن ریزی می شود. پس از اولین مرحله گودبرداری ، در بدنه گود سوراخ هایی افقی یا مایل با قطر ۱۰ تا ۱۵ سانتی متر حفاره شده و درون سوراخ ها پس از قراردادن میلگرد، تزریق بتن انجام می شود. پس از انجام مراحل فوق ، جهت جلوگیری از ریزش خاک بین پروفیل ها ، باید بین پروفیل های قائم بوسیله پانلهای بتنی پیش ساخته و یا بتن درجا مهار مناسب انجام شود.غالباً روی دیوار آرماتوربندی و سپس بتن پاشی انجام می دهیم


کلمات کلیدی مرتبط:
دانلود , پاورپوینت ,سازه ,نگهبان , ,دانلود پاورپوینت سازه نگهبان , , , , ,گود برداری و , سازه های , نگهبان. ,ساختمانی , خاکبرداري , ، سازه هاي موقتي , گودبرداری , ,روش مهارسازی ,روش دوخت به پشت ,روش دیافراگمی ,روش مهار متقابل ,روش سپرکوبی ,روش میخکوبی ,روش اجرای شمع ,روش خرپایی مورب ,روش خرپایی ,
مقالات مرتبط در این دسته
دانلود بررسی سازه های پوسته ای پیش ساخته
پاورپوینت بررسی انواع قابها و کاربرد آنها
دانلود بررسی طراحی و ساختار سازه فضا کارپاورپوینت
دانلود بررسی معماری چادری و سبک خفاش پاورپوینت
دانلود بررسی سازه های پوسته ای، چادری و خفاشی پاورپوینت
دانلود بررسی سازه ضد انفجار فایل پاورپوینت
پاورپوینت بررسی سازه های چادری غشایی
پاورپوینت رایگان بررسی سقف زنبوره ای ( سقف فضایی )
پاورپوینت بررسی سازه های فضاکار
دانلو د بررسی شناخت انواع سیستم های سازه ای و عملکرد آن هاپاورپوینت
دانلود بررسی سازهای پوسته ای پاورپوینت
دانلود بررسی سازه نگهبان پاورپوینت
دانلود بررسی سازه های فضاکار در معماری (انواع و اتصالات)پاورپوینت
پاورپوینت بررسی اجزای و اجرای قالب تونلی(TCF)
دانلود بررسی سازه فضا کار2 تئوری پاورپوینت
دانلود بررسی سازه فضا کار2 تئوری پاورپوینت
دانلود بررسی سازه های کابلی پاورپوینت
دانلود بررسی سازه های خرپایی, پاورپوینت
دانلود بررسی طراحی سازه های چوبی پاورپوینت




:: برچسب‌ها: دانلود سازه نگهبان پاورپوینت ,
:: بازدید از این مطلب : 29
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : aram
ت : چهار شنبه 30 خرداد 1397
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');