دانلود بررسی نظارت و کنترل ساختمان پاورپوینت


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان araaam.loxblog.com و آدرس araaam.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
فهرست مطالب: دانلود بررسی نظارت و کنترل ساختمان پاورپوینت

تاریخ ایجاد 20/06/2018 12:00:00 ق.ظ    تعدادبرگ:    قیمت: 4300 تومان     تعدادمشاهده  3  


 

پاورپوینت نظارت و کنترل ساختمان
 
پاورپوینت نظارت و کنترل ساختمان
 
بخشی از مطالب:
 
 مسوولیت نظارت عالیه بر اجرای ضوابط و مقررات ملی ساختمان در طراحی واجرای تمامی ساختمانها و طرحهای شهرسازی و شهرک سازی و عمران شهری که اجرای ضوابط ومقررات مزبور در مورد آنهاالزامی است ، بر عهده وزارت مسکن و شهرسازی است . و وزارت مذکوربا انتشار اعلامیه و اطلاعیه ها ، آگاهی های لازم را به افراد جامعه خواهد داد.
 مقدمه
از دوران كهن تا به امروز، مبحث اختيار يكي از اساس ي ترين مباحث مديريتي به شمار مي رود. آغاز گفتگو درباره سازمان ها، در مباحثي پيرامون ساختارهاي تشكيلاتي و سازماني، انگيزش، بهداشت و نگهداشت نيروي انساني و …….مستلزم طرح مسئله ي اختيار است. مكاتب مختلف مديريت، از مديريت علمي تيلور و ديدگاه ديوان سالاري ماكس وبر گرفته تا ديدگاه هاي اقتضايي مديريت، مبحث اختيار را به اشكال مختلف
در مباحث خو د مطرح نموده اند، زيرا كه اختيار، الفباي اوليه اقدامات سازماني و مديريت و پايه ي مشرو عيت بخشي به فعاليت هاي اداري است، اما نكته اساسي دراين است كه هر جا اختيار مطرح شده است، امر نظارت و كنترل اجتناب ناپذير بهنظر رسيده است، چرا كه اختيار و نظارت دو روي يك سكه اند و هر جا اختيار تفويض گردد يقيناً بايد در آنجا نظارت وجود داشته باشد وگرنه در تحقق رسالت و اهداف سازمان بايد با ديده ي ترديد نگاه كرد.
نظارت و كنترل يكي از اجزاي اصلي مديريت محسوب مي گردد به طوري كه بدون توجه به اين جز ساير اجزا مديريت، از قبيل برنامه ريزي، سازماندهي و هدايت نيز ناقص بوده و تضميني براي انجام درست آنها وجود ندارد در حقيقت زماني كه يك برنامه تهيه شد و براي اجراي آن سازماندهي به عمل آمد و رهبري و هدايت آن مشخص شد، انتظار اين است كه هدف هاي برنامه تحقق پيدا كند و در اجراي برنامه، اطمينان وجود داشته باشد كه روند حركت دقيقاً به سوي اهداف تعيين شده مي باشد.
ماده ۳۳ ـ مسوولیت نظارت عالیه بر اجرای ضوابط و مقررات ملی ساختمان در طراحی واجرای تمامی ساختمانها و طرح های شهرسازی و شهرک سازی و عمران شهری که اجرای ضوابط ومقررات مزبور در مورد آنهاالزامی است ، بر عهده وزارت مسکن و شهرسازی است . و وزارت مذکوربا انتشار اعلامیه و اطلاعیه ها ، آگاهی های لازم را به افراد جامعه خواهد داد.


کلمات کلیدی مرتبط:
پاورپوینت ,نظارت و , کنترل ,ساختمان , ,پاورپوینت نظارت و کنترل ساختمان , , , , , مسوولیت , نظارت , , مقررات ,ملی ساختمان در ,طراحی , ساختمانها و , طرحهای ,شهرسازی و ,شهرک سازی و ,عمران شهری , وزارت ,مسکن و ,شهرسازی , ,نظارت و , كنترل ,برنامه ريزي، ,سازماندهي ,مسوولیت ,نظارت , عمران ش,
مقالات مرتبط در این دسته
دانلود بررسی ترک ها در ساختمان پاورپوینت
دانلود بررسی آشنایی با تیرپاورپوینت
دانلود بررسی آجر و انواع آن فایل پاورپوینت
دانلود بررسی بتن مغناطیسی فایل پاورپوینت
دانلود بررسی سقف های کاذب فایل پاورپوینت
دانلود بررسی عملکرد پی ها در هنگام زلزله پاورپوینت
دانلود بررسی معماری مصرپاورپوینت
دانلود بررسی انواع سد و سرریزپاورپوینت
دانلود بررسی خاک فایل پاورپوینت
دانلود بررسی سیستم قاب سبک فولادی پاورپوینت
دانلود بررسی آئین نامه ایمنی ساختمان در برابر زلزله پاورپوینت
دانلود بررسی مقررات ملی ساختمان پاورپوینت
دانلود بررسی تحلیل سازه بتنی در زلزله بم پاورپوینت
دانلود بررسی پیش تنیدگی فایل پاورپوینت
دانلود بررسی خرابی آسفالت و نحوه مرمت آن پاورپوینت
دانلود بررسی اتصالات در سازه فولادی پاورپوینت
دانلود بررسی ماشین آلات آسفالت کاری پاورپوینت
پاورپوینت بررسی جزئیات آرماتور گذاری ساختمان های بتنی
دانلود بررسی شمع کوبی بتنی پاورپوینت




:: برچسب‌ها: دانلود بررسی نظارت و کنترل ساختمان پاورپوینت ,
:: بازدید از این مطلب : 29
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : aram
ت : پنج شنبه 31 خرداد 1397
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');