دانلود بررسی اقلیم سرد کوهستانی پاورپوینت


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان araaam.loxblog.com و آدرس araaam.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
 
فهرست مطالب: دانلود بررسی اقلیم سرد کوهستانی پاورپوینت

تاریخ ایجاد 22/06/2018 12:00:00 ق.ظ    تعدادبرگ:    قیمت: 3300 تومان     تعدادمشاهده  1  


پاورپوینت اقلیم سرد کوهستانی
 
پاورپوینت اقلیم سرد کوهستانی
 
 
بخشی از مطالب:
 
برودت بسیار زیاد هوا در بخش عمده ای از سال ، در نواحی سرد و کو هستانی باعث شده است تا حداکثر استفاده از تابش آفتاب ، بهره گیری از نوسان روزانه دما ، حفظ حرارتی و جلو گیری از باد سرد زمستانی در فضاهای مسکونی امری ضروری گردد . لذا فرم بنا در جهت مقابله با سرمای شدید طراحی و اجرا می شود . 
 
اقلیم به شرایط آب و هوایی یک منطقه جغرافیایی نظیر دما، رطوبت، فشار اتمسفر، باد، بارش و سایر مشخصه‌های هواشناسی در مدت زمانی نسبتاً طولانی نسبت داده می‌شود.
سلسله جبال البرز و زاگرس نواحي مركزي ايران را از درياي خزر در شمالو جلگه بين النهرين در غرب جدا مي كنند . كوههايي نيز به صورت منفرد در مركز و شرقايران وجود دارند از جمله كوه تفتان ، شير كوه و …
كوهستان هاي غربي كه دامنه هاي غربي رشته كوههاي فلات مركزي ايران و سراسر كوههاي زاگرس را در بر ميگيرد از مناطق سردسير كشور به شمار مي آيند .
كليات آب و هوايي اين منطقه بهشرح زير مي باشد :
· سرماي شديد در زمستان و هواي معتدل در تابستان
· اختلاف بسيار زياد درجه حرارت هوا بين دماي شب وروز
· بارش برف سنگين
· رطوبت كم هوا
ميانگين دماي هوا در گرم ترين ماه سال در ايناقليم بيش از ۱۰ درجه سانتي گراد و متوسط دماي هوا در سردترين ماه سال كمتر از ۳- درجه سانتي گراد مي باشد .
نوسانات دمايي در طي شبانه روز نيز در نواحيكوهستاني بيشتر است . در اين اقليم دره ها در فصل تابستان بسيار گرم و در زمستانمعتدل اند . مقدار تابش آفتاب در فصل تابستان در اين منطقه زياد و در زمستان بسياركم است . زمستان ها طولاني ، سرد و سخت بوده و تا چند ماه از سال ، زمين پوشيده ازيخ ، و بهار كوتاه مدت است و زمستان و تابستان را از هم جدا مي كند. سرما از اوايلآذر ماه شروع مي شود و كم و بيش تا اواخر فروردين ادامه مي يابد . در سراسر اينمنطقه از آذربايجان گرفته تا استان فارس ، زمستان ها به شدت سرد مي باشد .
در اين نواحي ، ميزان بارندگي در تابستان كم و در زمستان زياد است و بيشتربه صورت ريزش برف مي باشد . برف هاي پياپي بيشتر قله ها را مي پوشاند . در ارتفاعاتبالاي ۳۰۰۰ متر همواره برف وجود دارد و اين كوهستان ها سرچشمه رودخانه ها و قنات هادر كشور محسوب مي شوند .
بارش برف در نواحي شمال و شمال غربي منطقه بيش ازنواحي جنوب غربي آن است . علي رغم بارندگي فراوان ، رطوبت در اين اقليم كم مي باشد . همچنين سلسله جبال غربي همانند سدي مانع از نفوذ هواي مرطوب مديترانه به داخلفلات ايران مي شوند و رطوبت هوا را تنها در دامنه هاي خود نگاه مي دارند . برخلافنواحي شمال ايران و سواحل درياي خزر كه غلظت هوا به دليل پستي زمين و بارش زياد استدر اقليم سرد ، اين غلظت كمتر بوده و همين امر ميزان استفاده از تهويه طبيعي هوا راكاهش مي دهد .
 


کلمات کلیدی مرتبط:
پاورپوینت ,اقلیم ,سرد , کوهستانی , ,پاورپوینت اقلیم سرد کوهستانی , , , , ,برودت بسیار زیاد هوا , سرد و کو هستانی ,فرم بنا ,سرمای شدید طراحی و اجرا می شود . , ,اقلیم , , ,· سرماي شديد در ,زمستان و هواي معتدل در تابستان ,· اختلاف بسيار زياد درجه حرارت هوا بين دماي شب وروز ,· بارش برف سنگين ,· رط,
مقالات مرتبط در این دسته
دانلود بررسی جهت ساختمان در اقلیم گرم و خشک
دانلود بررسی تاثیر اقلیم بر معماری پاورپوینت
دانلود بررسی اقلیم استان قزوین پاورپوینت
دانلود بررسی اقلیم گرم و خشک تهران پاورپوینت
دانلود بررسی تنظیم شرایط محیطی پاورپوینت
پاورپوینت اقلیم و معماری بندر انزلی
پاورپوینت بررسی طبقه بندي و انواع موزه ها
پاورپوینت بررسی مبانی نظری طراحی موزه
پاورپوینت بررسی معماری سبز
پاورپوینت تحلیل و بررسی معماری ، اقلیم،جغرافیا و آثار تاریخی شهر شیراز
دانلود بررسی معماری اقلیمی فایل پاورپوینت
تنظیم شرایط محیطی 2 خانه بروجردی کاشان
دانلود بررسی شناخت اقلیم استان خراسان رضوی شهر مشهدپاورپوینت
دانلود بررسی شناخت اقلیم سبزوارپاورپوینت
دانلود بررسی اقلیم بندر انزلی پاورپوینت
دانلود بررسی انسان -اقلیم سردو کوهستانی- معماری پاورپوینت
دانلود بررسی تنظیم شرایط محیطی2 اقلیم رشت پاورپوینت
پاورپوینت بررسی ، فضای گلخانه ای ، سیستم های غیرفعال خورشیدی
پاورپوینت بررسی سیستم های غیرفعال خورشیدی




:: برچسب‌ها: دانلود بررسی اقلیم سرد کوهستانی پاورپوینت ,
:: بازدید از این مطلب : 26
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : aram
ت : جمعه 1 تير 1397
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');