دانلود بررسی تحلیل تالار شهر لندن پاورپوینت


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان araaam.loxblog.com و آدرس araaam.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
فهرست مطالب: دانلود بررسی تحلیل تالار شهر لندن پاورپوینت

تاریخ ایجاد 22/06/2018 12:00:00 ق.ظ    تعدادبرگ:    قیمت: 4300 تومان     تعدادمشاهده  1  


پاورپوینت تحلیل تالار شهر لندن
 
پاورپوینت تحلیل تالار شهر لندن
بخشی از مطالب:
 
این طرح در جنوب رود تایمز واقع شده ­است. نورمن فاستر به همراه تیمی گسترده از مهندسین، سازه ی تخم مرغی شکلی طراحی کرد که شهرداری و شورای شهر لندن را در خود جای داده اند. ساخت این پروژه از سال 2000 شروع شد و تا سال 2002 ادامه یافت. از زمان شروع این پروژه آشکار بود که تیم طراحی و ساکنان آتی آن بر آنند تا ساختمانی پدید آورند که مثالی برای یک ساختمان با مصرف پایین انرژی باشد. مصرف انرژی در این بنا تا 75 درصد نسبت به ساختمان های مشابه کمتر است.
برای طراحی ساختمان جدید شهر داری شهر لندن(خانه شهر لندن)،مسابقه ای برای انتخاب بهترین سایت و طرح از میان پنجاه و پنج آلترناتیوبرگزار شد.در این میان،شرکت نورمن فاستر و شرکا در این مسابقه با وجود دید سیاسی و حرفه ای داوران نسبت به موضوع برنده شد.
اولین طرح ارسال شده از دفتر فاستر یک بلوک اداری معمولی با تالاری در قسمت فوقانی ساختمان بود.گروه داوران نیز خواهان ساختمانی منحصر به فرد با فرمی سمبلیک و ویژه بود و این جهت دهی آشکار به تیم طراحی منجر به ارائه اتودهای اولیه متفاوتی شد.
 
فرم اولیه ساختمان مانند کره ای از زمین به بالا برخاسته بود.پس از انجام مطالعات بیشتر طراحی و محیطی،ساختمان شکلی روان،پویا و منعطف تربا قابلیت تغییرات مختصر در حین ساخت و بعد از آن به خود گرفت.
تالار شهر لندن،ساختمانی است که دسترسی به خدمات عمومی را در مجاورت یکدیگر فراهم نموده و طی فرایندی دموکراتیک کار می کند.شهرداری لندن شامل فضاهایاداری،هتل،فروشکاه و محوطه طراحی شده ای جهت استفاده عموم یوده و روحی تازه بهساحل رودخانه مجاور می بخشد.در طبقه همکف،یک فضای شهری
در سطحی پایین تر ،بازدیدکنندگان را به سمت کافه عمومی هدایت می کند.
 
نو رمن فاستر در مورد روند طراحی تالار شهر لندن چنین توضیح می دهد:”سی سال از تکمیل نخستین پروژه اداری من که در سال ۱۹۷۰ در لندن(فردالسن)انجام شد،می گذرد و در طول این سی سال ،ما مسئول طراحی بیش از ۶۰ پروژه اداری به مساحت حدود ۴ میلیون متر مربع بوده ایم.از این پروژه ها بیش از ۳۰ پروژه یا ساخته شده و یا در حال اجراست.فراهم کردن موقعیتی برای ۵۰۰۰۰ نفر با وجود تنوع بسیار تمهیدات آن،به همراه یک رستوران،بار فضای سبز در پشت بام و استخر شنا،روح تازه ای از ارتباط اجتماعی را خلق کرد که جوآن بیش از آنکه شبیه یک اداره مرکزی بزرگ باشد،همانند یک شرکت خانوادگی اصیل بود.اکنون ۲۵ سال پس از تکمیل آنساختمان،یکی از دغدغه های ما جایگزینی برج های اداری دهه ۶۰ با ساختار های کم ارتفاعی به نام زداینده های زمین است.با و جود تناسب هر کدام از طرح ها برای سایت خود،خصوصیات طرح مشابه نمونه ویلیس فابر است.


کلمات کلیدی مرتبط:
پاورپوینت , تحلیل , تالار ,شهر , لندن , ,پاورپوینت تحلیل تالار شهر لندن , , , , , جنوب رود تایمز , نورمن فاستر به همراه تیمی گسترده از مهندسین، ,سازه ی تخم مرغی شکلی طراحی , شهرداری و ,شورای شهر لندن , طراحی ,ساختمان جدید شهر داری شهر , لندن(خانه شهر لندن) , طراحی , تالار ,شهر , لندن ,
مقالات مرتبط در این دسته
دانلود بررسی پل ملینیوم لندن فایل پاورپوینت
دانلود بررسی آشنایی با کاخ کرملین روسیه پاورپوینت
دانلود بررسی استادیوم المپیک توکیوپاورپوینت
بررسی خانه ی شرودر-گریت ریتولدپاورپوینت
دانلود ‏‎بررسی هتل هیلتون ،پاورپوینت
دانلود ‏‎ بررسی سانتیا گو کالاتراوا پاورپوینت
دانلود بررسی, تجزیه و تحلیل مرکز فرهنگی مکزیکی آمریکایی (شهر آستین تگزاس)پاورپوینت
دانلود ,برج ترنینگ تورسو معمار:سانتیاگو کالاتراوا ,پاورپوینت
دانلود تجزیه و تحلیل هتل سونگ جیانگ(Songjiang Hotel)،پاورپوینت
دانلود تجزیه و تحلیل برج ترنینگ تورسو(Turning Torso)،پاورپوینت
پاورپوینت بررسی ، تحلیل تالار اپرای سیدنی
پاورپوینت بررسی سیاره سبز - مرکز و نمایشگاه دائمی گیاهان جنگلهای استوایی
پاورپوینت بررسی برج انرژی دانمارک
دانلود آنالیز جزیره مصنوعی نخل دبی,پاورپوینت
دانلود آنالیز دانشکده معماری هاروارد ,پاورپوینت
دانلود آنالیز نمونه موردي دانشکده هنر ومعماري ييل ,پاورپوینت
دانلود آنالیز نمونه موردی ورزشگاه ( استادیوم آلیانزآرنا ) ,پاورپوینت
دانلود آنالیز نمونه موردی ورزشگاه ( استادیوم ومبلی لندن) ,پاورپوینت
دانلود آنالیز 4 نمونه موردی ورزشگاه ,پاورپوینت




:: برچسب‌ها: دانلود بررسی تحلیل تالار شهر لندن پاورپوینت ,
:: بازدید از این مطلب : 166
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : aram
ت : جمعه 1 تير 1397
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');