دانلود بررسی معرفی بولدوزرپاورپوینت


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان araaam.loxblog.com و آدرس araaam.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
 
فهرست مطالب: دانلود بررسی معرفی بولدوزرپاورپوینت

تاریخ ایجاد 22/06/2018 12:00:00 ق.ظ    تعدادبرگ:    قیمت: 3300 تومان     تعدادمشاهده  2  


پاورپوینت معرفی بولدوزر
 
پاورپوینت معرفی بولدوزر
 
بخشی از مطالب:
بولدوزر از مهم ترین ماشین آلات راهسازی و ساختمان سازی است که دارای کاربردهای متعددی است . هدف اولیه بولدوزر به جلو راندن و یا کشیدن اقسام بارها می باشد . بر روی بولدوزر انواع لوازم مکانیکی را میتوان نصب کرد لوازمی از قبیل : بیل های مکانیکی ، ریپرها ، تیغه های بولدوزر ، دکل های لوله گذار جانبی ،کج بیل ها ،نهرکن ها و غیره. 
بولدوزر (به انگلیسی: Bulldozer) یا هموارساز یکی از ماشین‌آلات ساختمانی و عمرانی می‌باشد که نحوهٔ حرکت آن بصورت خزیدن به‌وسیلهٔ چرخهای زنجیری می‌باشد. این ماشین دارای تیغه‌ٔ فولادی در جلو می‌باشد که توانایی جابجایی حجم‌های گسترده‌ای از خاک، شن و ماسه و نخاله و … را در حین کار دارد.
واژهٔ بولدوزر بعضی مواقع برای نامیدن هرگونه ماشین‌آلات سنگین مهندسی نیز استفاده می‌شود.
اولین بولدوزرها از روی تراکتورهای مزرعه الگوبرداری شدند که برای شخم‌زدن استفاده می‌شدند. قابلیت تغییر در این ماشین‌آلات در زمین‌های نرم برای بارگیری و ساخت جاده منجر به تبدیل آنها به تانک در جنگ جهانی اول شد.
در سال ۱۹۲۳ میلادی، یک کشاورز جوان به نام جیمز کامینگز و یک نقشه‌کش به نام جی اِرل مکلود اولین طرح را برای بولدوزر ساختند. یک نسخه از آن طرح در پارک مورووی، کانزاس جاییکه آن دو اولین بولدوزر را ساختند در معرض نمایش عموم می‌باشد.
در دههٔ ۱۹۲۰ میلادی، استفاده از ماشین‌های چرخ زنجیری بویژه کاترپیلار برای حفر کانال، بالابردن زمین بمنظور ساخت سد و سایر کارهای مرتبط با زمین معمول شد. این ماشین‌ها به قطعه‌ای فولادی در جلو که بعدها تیغه نامیده‌شد مجهز شدند.تیغه‌ها بمنظور استفاده‌های گوناگون در انواع مختلفی طراحی و ارائه شدند. در مدلهای اولیه کاربر ماشین در بالای ماشین و بدون کابین می‌نشست.
در طول سالها، بولدوزرها برای پاسخگویی به عملیات زمینی بسیار بزرگ و حجیم بزرگ‌تر و قدرتمندتر شدند. کارخانه‌هایی نظیر کاترپیلار، کوماتسو، فیات آلیس، جان دییر، کِیس، لیبر، تِرکس و جی‌سی‌بی شروع به ساختن ماشین‌آلات سنگین عمرانی و ساختمانی نظیر بولدوزر، بیل هیدرولیکی، لودر و …
بولدوزرهابسیار پیچیده‌تر شدند. مهم‌ترین پیشرفت، قوی‌تر شدن موتورها، قابلیت اطمینان بیشتر حرکتی، زیربندی بهتر، نصب کابین، سیستم هیدرولیک (در مدلهای اولیه از کابل استفاده می‌شده‌است)، بازوها و قابلیت جابجایی و هدایت بیشتر و آسان‌تر آنها و تیغه‌ها می‌باشد. به‌عنوان یک انتخاب می‌توان بولدوزر را به ریپر عقب بمنظور خردکردن سنگ و نرم کردن مسیر مجهز نمود. جدیدترین فناوری نصب شده برروی بولدوزرها در سالهای اخیر سیستم جی‌پی‌اس (GPS) می‌باشد.
 


کلمات کلیدی مرتبط:
پاورپوینت , معرفی , بولدوزر , ,پاورپوینت معرفی بولدوزر , , , ,بولدوزر از , مهم ترین , ماشین آلات ,راهسازی و ,ساختمان سازی , بیل های مکانیکی ، , ریپرها ، ,تیغه های بولدوزر ، , دکل های لوله گذار جانبی ، ,کج بیل ها ، ,نهرکن ها و غیره. ,بولدوزر , ماشین‌آلات , ساختمانی و ,عمرانی , سیستم جی‌پی‌اس (G,
مقالات مرتبط در این دسته
دانلود بررسی آشنایی با پانل های ۳ بعدی پاورپوینت
دانلود بررسی آشنایی با کامیون هاپاورپوینت
دانلود بررسی آسیب شناسی ساختمان پاورپوینت
دانلود بررسی آشنایی با بیل مکانیکی پاورپوینت
دانلود بررسی معرفی جرثقیل برجی پاورپوینت
دانلود بررسی ترک ها در ساختمان پاورپوینت
دانلود بررسی آشنایی با تیرپاورپوینت
دانلود بررسی نظارت و کنترل ساختمان پاورپوینت
دانلود بررسی آجر و انواع آن فایل پاورپوینت
دانلود بررسی بتن مغناطیسی فایل پاورپوینت
دانلود بررسی سقف های کاذب فایل پاورپوینت
دانلود بررسی عملکرد پی ها در هنگام زلزله پاورپوینت
دانلود بررسی معماری مصرپاورپوینت
دانلود بررسی انواع سد و سرریزپاورپوینت
دانلود بررسی خاک فایل پاورپوینت
دانلود بررسی سیستم قاب سبک فولادی پاورپوینت
دانلود بررسی آئین نامه ایمنی ساختمان در برابر زلزله پاورپوینت
دانلود بررسی مقررات ملی ساختمان پاورپوینت
دانلود بررسی تحلیل سازه بتنی در زلزله بم پاورپوینت




:: برچسب‌ها: دانلود بررسی معرفی بولدوزرپاورپوینت ,
:: بازدید از این مطلب : 24
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : aram
ت : جمعه 1 تير 1397
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');