دانلود بررسی تحليل فضايي داده هاي برداري پاورپوینت


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان araaam.loxblog.com و آدرس araaam.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
فهرست مطالب: دانلود بررسی تحليل فضايي داده هاي برداري پاورپوینت

تاریخ ایجاد 22/06/2018 12:00:00 ق.ظ    تعدادبرگ:    قیمت: 3300 تومان     تعدادمشاهده  1  


پاورپوینت تحليل فضايي داده هاي برداري
 
پاورپوینت تحليل فضايي داده هاي برداري
بخشی از مطالب:
 
 
توابع تحلیل های مکانی این پردازشها را بر روی داده ها و اطلاعات مکانی انجام می‌دهند و هرکدام از آنها با استفاده از الگوریتمهای مختلف داده های جدیدی تولید می‌کنند. مجموعه ای از توابع تحلیل های مکانی نیز می‌توانند یک آنالیز مکانی را شکل دهند و منجر به حل مسائل مکانی ما شوند.
منظور شناسایي و ارزش گذاري عوامل موثر در تعيين مکان بهينه براي فضاي سبز مرحله اساسي مي باشد. عوامل در نظر گرفته شده دوري از مراکز تجاري و پر ترافيک و مناطق شلوغ مانند ترمينال هاي مسافربري و دادن وزن نسبي به هر يک با استفاده از نظرات کارشناسان منظور گرديده است. . اين سه لايه عبارت از لايه مربوط به موقعيت پارک هاي موجود در شهر، لايه موقعيت مراکز تجاري موجود در شهر و لايه موقعيت ترمينال هاي موجود در شهر بودند که بعد از ساخت توپولوژي جهت تجزيه و تحليل و اتخاذ تصميم به سيستم اطلاعات جغرافيايي وارد شدند. از سيستم اطلاعات جغرافيايي جهت تشکيل پايگاه داده فضایي و از تحليل هاي فضایي آن جهت تجزيه و تحليل اطلاعات استفاده گرديد.
 
تابع Buffering براي استخراج عوامل فاصله از مراکز تجاري و ترمينال ها جهت تعيين حريم هاي مربوط به آنها استفاده گرديد سپس با انجام عملگر روي هم گذاري لايه ها تابع Overlay انجام و امتيازهاي هر پيکسل يا ارزش هر پيکسل مشخص گرديد. در اين مرحله اگر فضاي سبزي از قبل وجود نداشت، مناطقي که بيشترين ارزش را نشان مي دهد مکان بهينه براي انتخاب محل جديد فضاي سبز مي باشد. ولي به دليل اينکه از قبل چندين فضاي سبز در موقعيت هاي پراکنده در سطح شهر انتخاب گرديده، لذا مناطقي که بيشترين ارزش را نشان مي دهد، مکان بهينه براي انتخاب فضاي سبز نخواهند بود.
در مرحله بعد جهت تعيين مناظق تحت نفوذ هر فضاي سبز از پليگون هاي Thiessen که از توابع همسايگي مي باشد، استفاده گرديد و با تلفيق دو لايه Thiessen&Overlay بار هر فضاي سبز مشخص گرديد که ممکن است فضاي سبزي داراي منطقه تحت نفوذ بيشتر ولي بار کمتر داشته و بر عکس فضاي سبزي ممکن است داراي منطقه تحت نفوذ کمتر ولي بار بيشتر داشته باشد، با تعيين واريانس هر فضاي سبز مشاهده مي گردد که اختلاف بين کمترين و بيشترين واريانس ها بالا است. لذا مکان بهينه براي فضاي سبز محلي خواهد بود که اختلاف بين کمترين و بيشترين واريانس ها را به حداقل برساند.


کلمات کلیدی مرتبط:
پاورپوینت , تحليل , فضايي ,داده هاي , برداري , ,پاورپوینت تحليل فضايي داده هاي برداري , , , , ,توابع ,تحلیل های , مکانی این , پردازشها ,توابع ,تحلیل های ,مکانی , آنالیز مکانی , تحليل هاي فضایي آن جهت , تجزيه و تحليل اطلاعات استفاده گرديد. , ,تابع Buffering , مکان بهينه ,
مقالات مرتبط در این دسته
پاورپوینت بررسی روش طراحی نماي يك ساختمان مسکونی
پاورپوینت بررسی نقش راه‌ها و مسيرها در روابط اجتماعي
ارزيابي روند تهيه طرح جامع تهران
پاورپوینت شهر الکترونیک ساختارهای اقتصادی و اشتغال
دانلود بررسی دهکده شهری پاورپوینت
دانلود بررسی فضاهای بی دفاع شهری پاورپوینت
دانلود بررسی برنامه ریزی کاربری اراضی شهری
دانلود بررسی شهر پترا در اردن پاورپوینت
دانلود بررسی ضوابط شهرسازی در نقشه های کاربری تجاری پاورپوینت
پاورپوینت شهرسازی از شناخت تا مداخله
دانلود بررسی طرح جامع شهری پاورپوینت
دانلود بررسی آشنایی با شهرسازی و معماری پاورپوینت
دانلود بررسی شهر جدید شوشتر نو پاورپوینت
دانلود بررسی شهرسازی مدرن و سنتی اسلامی پاورپوینت
دانلود بررسی روش های برنامه ریزی شهری و منطقه ای پاورپوینت
دانلود بررسی تراکم در شهرسازی پاورپوینت
دانلود بررسی سیر تحولات شهرسازی پاورپوینت
دانلود بررسی طرح های مختلف توسعه شهری پاورپوینت
دانلود بررسی طرح تفصیلی منطقه ۲ تهران




:: برچسب‌ها: دانلود بررسی تحليل فضايي داده هاي برداري پاورپوینت ,
:: بازدید از این مطلب : 26
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : aram
ت : جمعه 1 تير 1397
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');