دانلود بررسی سقف های کامپوزیت با ورق فولادی پاورپوینت


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان araaam.loxblog.com و آدرس araaam.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
 
فهرست مطالب: دانلود بررسی سقف های کامپوزیت با ورق فولادی پاورپوینت

تاریخ ایجاد 25/06/2018 12:00:00 ق.ظ    تعدادبرگ:    قیمت: 3300 تومان     تعدادمشاهده  1  


سقف های کامپوزیت با ورق فولادی
 
سقف های کامپوزیت با ورق فولادی
 
 
بخشی از مطالب:
سقف‌های عرشه فولادی سقف‌هایی هستند که با استفاده از دو عنصر ورق‌های فولادی گالوانیزه ذوزنقه‌ای شکل تحتانی و برش گیرها که در این نوع سقف‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد از سایر سقف‌ها متمایز می‌شود و البته با استفاده از آرماتوربندی و بتن ریزی بر روی این ورق فولادی، این نوع سقف اجرا می‌شود. از بخش‌های اصلی سقف‌های کامپوزیت عرشه فولادی باید به تیرهای فرعی مورد نیاز در بین تیرهای اصلی سازه اشاره نمود. 
سقف‌های کامپوزیت سقف‌هایی هستند که ترکیبی از فولاد و بتن برای یکپارچگی آنها استفاده می‌شود و از برشگیر (نبشی) نیز استفاده می‌شود که این نبشی با بتن درگیری ایجاد کرده و یکپارچگی درست می‌کند. میلگردهایی که روی سقف کامپوزیت قرار دارند میلگردهایی حرارتی هستند که در جهت مخالف با تیرهای فرعی باعث یکپارچه‌شدن بتن و درگیری با سقف کامپوزیت می‌شود و با جوش دادن به تیرهای فرعی مانع ترک خوردن بتن می‌شود.
 
برای قالب‌بندی این سقف‌ها معمولا از روش تخته کوبی استفاده می‌شود و بعد از اتمام بتن‌ریزی نایلون باعث راحت جدا شدن تخته‌ها می‌شود و در برخی موارد از یونولیت استفاده می‌شود که به علت محکم نبودن باید شمع کوبی کنند و مشکلات اجرایی بیشتری دارد و دلیل دیگر اینکه یونولیت زیر سقف می‌ماند و ما نمی‌توانیم از فضای زیر سقف کامپوزیت که تیر‌های فرعی آنها معمولا زنبوری هستند برای عبور لوله تاسیساتی استفاده کنیم در ضمن عایق خوبی برای حرارت بالا نیست.
 
در قالب‌بندی به روش تخته کوبی این است که در زیر سقف کامپوزیت خلایی وجود دارد و از این خلاء برای لوله‌های تاسیساتی استفاده می‌شود.
 
یکی از مزیت‌های سقف کامپوزیت قدرتمندی آن نسبت به سقف‌های تیرچه بلوک است چون یکی از را‌ه‌های یکپارچه کردن رفتار ستون‌ها در هنگام زلزله از طریق سقف می‌باشد و سقف کامپوزیت به دلیل برش‌گیر‌های نصب شده روی تیرهای فرعی، یکپارچگی بین فولاد و بتن ایجاد می‌کند. همین مکانیسم، در اطراف ستون‌ها در هنگام زلزله رفتار یکپارچه ایجاد می‌کند ولی در سقف تیرچه بلوک این‌گونه نیست.
در این سیستم‌ تمام تیرهای اصلی گیردار عمل می‌کنند و معمولا از پروفیل‌های سالم استفاده می‌کنند (که لانه زنبوری نباشد)چون دارای لنگر هستند و در نتیجه باید در آنجا ورق زده شود نیستند و ثانیا لنگرماگزیمم برش در یک سوم تکیه گا‌ه‌ها وجود دارد.
باید در صورت استفاده از زنبوری آن قیمت پر می‌شود، در این روش هم وسط را پر می‌کنند و هم گوشه را و این تنها وقتی است که پروفیل نداریم وگرنه بهتر است از پروفیل استفاده شود.


کلمات کلیدی مرتبط:
سقف های , کامپوزیت با , ورق فولادی , ,سقف های کامپوزیت با ورق فولادی , , , , ,سقف‌های ,عرشه فولادی ,سقف‌هایی , ورق‌های فولادی ,گالوانیزه ذوزنقه‌ای ,آرماتوربندی و ,بتن ریزی , ورق فولادی، , سقف‌های ,کامپوزیت , عرشه فولادی ,تیرهای اصلی سازه اشاره نمود. ,سقف‌های ,کامپوزیت ,سقف‌هایی ,برشگیر (نب,
مقالات مرتبط در این دسته
دانلود بررسی نماهای شیشه ای فریم لس پاورپوینت
دانلود بررسی کناف و کاربرد آن پاورپوینت
دانلود بررسی کاربرد نانو در صنعت ساختمان پاورپوینت
دانلود بررسی بافت و شناسه در معماری پاورپوینت
دانلود بررسی روزن ها بازشوهاپاورپوینت
دانلود بررسی گچ ساختمانی فایل پاورپوینت
دانلود بررسی نمای خارجی ساختمان پاورپوینت
دانلود بررسی سقف های سبک و انواع آن ,پاورپوینت
دانلود بررسی سقف کاذب و انواع آن ,پاورپوینت
دانلود بررسی فایل معماری اجزا و عناصر سازنده -شناخت و تحلیل ,پاورپوینت
دانلود بررسی فایل معماری رزین های ساختمانی ,پاورپوینت
دانلود بررسی متریال در معماری منظر ,pdf
دانلود بررسی تقویت سازه های بتن آرمه با استفاده FRP
دانلود بررسی آشنایی با دیوارپوش هافایل پاورپوینت
پاورپوینت بررسی ضوابط ، ابعاد و استانداردهای طراحی مجتمع مسکونی
پاورپوینت بررسی عالي قاپو
پاورپوینت بررسی عايق هاي رطوبتي
پاورپوینت بررسی عایق های ساختمانی
پاورپوینت بررسی عایق های صوتی




:: برچسب‌ها: دانلود بررسی سقف های کامپوزیت با ورق فولادی پاورپوینت ,
:: بازدید از این مطلب : 26
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : aram
ت : دو شنبه 4 تير 1397
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');