دانلود بررسی انواع درزهای ساختمانی پاورپوینت


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان araaam.loxblog.com و آدرس araaam.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
 
فهرست مطالب: دانلود بررسی انواع درزهای ساختمانی پاورپوینت

تاریخ ایجاد 29/06/2018 12:00:00 ق.ظ    تعدادبرگ:    قیمت: 4300 تومان     تعدادمشاهده  1  


پاورپوینت انواع درزهای ساختمانی
 
پاورپوینت انواع درزهای ساختمانی
بخشی از مطالب:
 
 
درزهای ساخت (درزهای اجرایی)
 
این درزها عموماً به منظور تسهیل عملیات بتن ریزی، با توجه به محدودیت حجم بتن ریزی در نظر گرفته می‌شوند، در درزهای ساختمانی، طراح، انتظار عکس العمل در قبال حرکت‌های مختلف سازه بتنی را نداشته‌، بلکه فقط سعی دارد تا بر اساس ظرفیت‌های کارگاهی فاصله درزها را تعیین کند‌. در این گونه درزها باید پیوستگی بین بتن و آرماتور در دو قسمت مجاور درز به صورت کامل حفظ شود.
درز انقطاع ( جدائي ): كه در آن ميلگرد و بتن كاملاً قطع مي شود و دو بخش سازه را از يكديگر از نظر سازه اي جدا مي كند در برخي موارد مانند باد و زلزله يك حداقل فاصله بين بتن منظور مي كنند اما در مواردي كه درز انقطاع براي نشست نا مساوي تعبيه شده است اين فاصله ضرورت ندارد و تا انتهاي شالوده ادامه مي يابد در حاليكه در مورد باد و زلزله ادامه آن تا روي شالوده معمول است. با قالب بندي و گاه گذاشتن يونوليت درز اجرا مي شود و فاصله درز پر نمي گردد و سطح آن پوشانده مي شود به نحوي كه در اثر حركت سازه بتن آسيب نبيند.
درز انبساط:
در اين درز نيز بتن قطع و ميلگر دها نيز معمولاً قطع مي شوند هر چند ممكن است با جزئيات خاص ادامه يابد ( غلاف متحرك ). اين نوع درز به دليل انبساط و انقباض بتن در اثر تغيير دما و رطوبت كاربرد دارد. اين درز ها معمولاً تا روي شالوده ادامه مي يابند.
فاصله درز معمولاً بين ۲۰ تا ۵۰ ميلي متر و فاصله بين دو درز با توجه به شرايط محيطي و اختلاف دما در طول سال معمولاً بين ۲۰ تا ۵۰  متر توصيه مي شود. فاصله درز بايد خالي باشد اما در كف ها و موارد مشابه براي عدم لب پريدگي و پر شدن توسط آب و يخ زدگي و پر شدن توسط مواد نا خواسته، آن را با يك ماده درز گير ارتجاعي به نحوي كه بتوان براحتي جمع و باز گردد و اتصال خود را از بتن از دست ندهد. با قالب بندي از يك طرف و گذاشتن يونوليت با ضخامت مورد نظر پس از باز قالب اوليه مي توان بتن بعدي را ريخت و درز را ايجاد كرد.
درزهای کنترل
انبساط و انقباض بتن در اثر تغییرات رطوبت و حرارت در آن تنش‌هایی را به وجود می‌آورند که گاه از مقاومت بتن بیشتر بوده و به ترک خوردگی منجر می‌شود. برای حل این مشکل از درزهای کنترل که حرکت نسبی دال یا دیوار در صفحه خود را امکان پذیر می‌سازد، استفاده می‌شود.


کلمات کلیدی مرتبط:
پاورپوینت ,انواع ,درزهای ,ساختمانی , ,پاورپوینت انواع درزهای ساختمانی , , , , ,درزهای , ساخت ,درزهای اجرایی) , , , درزها , بتن ریزی، ,درزهای ساختمانی، ,طراح، , ,درز انقطاع , ,درز انبساط: , , ,درزهای کنترل , ,
مقالات مرتبط در این دسته
دانلود بررسی خصوصیات و انواع کف سازی پاورپوینت
خرابی های بتن و مشخصات مواد تعمیراتی فایل پاورپوینت
دانلود بررسی معرفی مصالح جدید در ساختمان پاورپوینت
پاورپوینت بررسی بتن پلیمری
دانلود بررسی بتن خود تراکم پاورپوینت
دانلود بررسی معرفی و جایگذاری بتن بدون قالب بندی پاورپوینت
دانلود بررسی نظارت و اجرای ساختمانهای اسکلت فلزی پاورپوینت
دانلود بررسی مکان یابی زمین مناسب جهت کاربری ورزشی پاورپوینت
دانلود بررسی سد درودزن فایل پاورپوینت
دانلود بررسی پی سازی ساختمان پاورپوینت
دانلود بررسی آشنایی با پانل های ۳ بعدی پاورپوینت
دانلود بررسی آشنایی با کامیون هاپاورپوینت
دانلود بررسی آسیب شناسی ساختمان پاورپوینت
دانلود بررسی آشنایی با بیل مکانیکی پاورپوینت
دانلود بررسی معرفی بولدوزرپاورپوینت
دانلود بررسی معرفی جرثقیل برجی پاورپوینت
دانلود بررسی ترک ها در ساختمان پاورپوینت
دانلود بررسی آشنایی با تیرپاورپوینت
دانلود بررسی نظارت و کنترل ساختمان پاورپوینت




:: برچسب‌ها: دانلود بررسی انواع درزهای ساختمانی پاورپوینت ,
:: بازدید از این مطلب : 16
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : aram
ت : جمعه 8 تير 1397
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');