دانلود بررسی شیشه های خود تمیز شونده پاورپوینت


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان araaam.loxblog.com و آدرس araaam.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
فهرست مطالب: دانلود بررسی شیشه های خود تمیز شونده پاورپوینت

تاریخ ایجاد 30/06/2018 12:00:00 ق.ظ    تعدادبرگ:    قیمت: 3300 تومان     تعدادمشاهده  1  


پاورپوینت شیشه های خود تمیز شونده
 
پاورپوینت شیشه های خود تمیز شونده
 
بخشی از مطالب:
شیشه های خودتمیز شونده از محصولات فناوری نانو می باشد که به عنوان مصالح جدید در صنعت ساختمان می تواند کاربردهای فراوانی داشته باشد. این شیشه ها در انواع مختلف و با هدف کاهش دفعات تمیز کردن، صرفه جویی در مصرف انرژی و ماندگاری بیشتر ساخته شده و در زمینه معماری، کمکی شایان توجه در دنیایی بخش هایی از یک ساختمان از جمله نمای خارجی ودکوراسیون داخلی داشته است. علاوه بر این تأثیرات مثبت بکارگیری این شیشه ها در روشنایی فضاهای داخلی مشهود است. سطح شیشه با استفاده از فناوری نانو دارای خاصیت آبگریزی یا آبدوستی می شود و از این طریق آلودگی ها را تاجای ممکن به حداقل می رساند.
شیشه خودتمیزشونده (به انگلیسی: Self-cleaning glass) یکی از انواع سطوح خود تمیز شونده است و مشخصا به شیشه‌هایی گفته می‌شود که سطح‌شان تمیز می‌ماند.
در عمل، تمیز کردن سطوح مصالح ساختمانی مانند شیشه، کاشی و سطوح نما سازی، با مشکلات متعددی توأم است. مسایلی از قبیل مصرف مقادیر زیاد انرژی و مواد شوینده شیمیایی و به تبع آن هزینه‌های زیاد. به منظور درک فرایند خود تمیز شوندگی مصالح یکی ویژگی هیدروفوبیک (آب گریزی) و دیگری ویژگی هیدروفیلیک (آب دوستی) مورد توجه قرار می‌گیرد.
میزان ترشدگی یک جسم جامد با آب (در سرعتی که محیط فراگیره، هوا باشد)، بستگی به ارتباط بین نیروهای کشش بین سطحی (آب و هوا، آب و جسم جامد و هوا و جسم جامد) دارد. نسبت بین این نیروهای کششی است که زاویه تماس قطرات آب با سطح را تعیین می‌کند. زاویه تماس سطوح صفر درجه، به معنای تر شدگی کامل و زاویه تماس صد و هشتاد درجه، به معنای خشک ماندن کامل است.
سطوح آب گریز، دارای قآبلیت تر شدگی اندک و زاویه تماسی حدود صد درجه هستند از مدتهای مدید شناخته شده‌اند. هرچه زاویه تماس بالاتر برود، قابلیت دگر چسبی سطوح، کمتر خواهد شد و سطح به سمت سطوح آب گریز متمایل می‌شود و برعکس با کاهش زاویه تماس بر قابلیت دگر چسبی افزوده شده و سطح مورد نظر، آب دوست لقب می‌گیرد. اصولاً زاویه تماس برای سطوح آب گریز بیش از نود درجه و برای سطوح آب دوست کمتر از سی درجه است.
روش‌های تمیز کردن که بر اساس کاهش زاویه تماس عمل می‌کنند، از زمان کشف صابون (هزاره سوم پیش از میلاد مسیح) به دنیا معرفی شده است. به طور کلی، مواد شوینده از اثر کشش سطحی آب کاسته و زاویه تماس آب با سطح را کمتر می‌کنند.برخی از حوزه‌های کاربردی که بشر می‌تواند از سطوحی با چنین ویژگی‌هایی استفاده کند، عبارتند از: شیشه‌های ساختمانی، مصالح نما سازی، درب و بدنه حمام، استخر، سونا، پانل‌های خورشیدی تولید انرژی و گلخانه


کلمات کلیدی مرتبط:
پاورپوینت ,شیشه های ,خود تمیز شونده , ,پاورپوینت شیشه های خود تمیز شونده , , , ,شیشه های ,خودتمیز شونده از ,محصولات , فناوری نانو , مصالح جدید در , صنعت ,ساختمان , نمای خارجی ,دکوراسیون داخلی ,مصالح ساختمانی , شیشه، ,کاشی و ,سطوح ,نما سازی، ,شیشه‌های , ساختمانی، , مصالح ,نما سازی، , درب و ,
مقالات مرتبط در این دسته
دانلود بررسی بتن های شیشه ای پاورپوینت
دانلود بررسی خصوصیات سنگ آهک پاورپوینت
دانلود بررسی سقف های کامپوزیت با ورق فولادی پاورپوینت
دانلود بررسی نماهای شیشه ای فریم لس پاورپوینت
دانلود بررسی کناف و کاربرد آن پاورپوینت
دانلود بررسی کاربرد نانو در صنعت ساختمان پاورپوینت
دانلود بررسی بافت و شناسه در معماری پاورپوینت
دانلود بررسی روزن ها بازشوهاپاورپوینت
دانلود بررسی گچ ساختمانی فایل پاورپوینت
دانلود بررسی نمای خارجی ساختمان پاورپوینت
دانلود بررسی سقف های سبک و انواع آن ,پاورپوینت
دانلود بررسی سقف کاذب و انواع آن ,پاورپوینت
دانلود بررسی فایل معماری اجزا و عناصر سازنده -شناخت و تحلیل ,پاورپوینت
دانلود بررسی فایل معماری رزین های ساختمانی ,پاورپوینت
دانلود بررسی متریال در معماری منظر ,pdf
دانلود بررسی تقویت سازه های بتن آرمه با استفاده FRP
دانلود بررسی آشنایی با دیوارپوش هافایل پاورپوینت
پاورپوینت بررسی ضوابط ، ابعاد و استانداردهای طراحی مجتمع مسکونی
پاورپوینت بررسی عالي قاپو
پاورپوینت بررسی عايق هاي رطوبتي
 




:: برچسب‌ها: دانلود بررسی شیشه های خود تمیز شونده پاورپوینت ,
:: بازدید از این مطلب : 13
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : aram
ت : شنبه 9 تير 1397
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');