دانلود بررسی بتن سبک هبلکس پاورپوینت


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان araaam.loxblog.com و آدرس araaam.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
فهرست مطالب: دانلود بررسی بتن سبک هبلکس پاورپوینت

تاریخ ایجاد 30/06/2018 12:00:00 ق.ظ    تعدادبرگ:    قیمت: 3300 تومان     تعدادمشاهده  1  


پاورپوینت بتن سبک هبلکس
 
پاورپوینت بتن سبک هبلکس
بخشی از مطالب:
 
 
هبلکس نام تجاری است که برای بتن هوادار اتوکلاوی (Autoclaved Aerated Concrete - AAC) تولید شده در اروپا قرارداده اند که همان بتن سبک، بتن گازی سبک یا متخلخل می‌باشد و در سال 1924 میلادی توسط یک مهندس آرشیتکت سوئدی اختراع و به جامعه مهندسی معرفی گردید.
این بتن هم اکنون در اروپا و آمریکا به نام های تجاری YTONG و یا HEBELEX ارایه می‌شود. ساخت این محصول به روش اختلاط و پخت مواد اولیه انجام می گیرد.
هبلکس به یک نوع بتن متخلخل میگویند که در ساختمانها قابل استفاده و کاربرد دارد.مقاومت فشاری بالا و وزن پایین ازمزایای هبلکس است. لوله گذاری و سیمکشی ساختمانی که در آن ازهبلکس استفاده شده به راحتی انجام میپذیرد چون هبلکس به راحتی توسط اره برش خورده ومیخ و پیچ به راحتی در ان فرو میرود.مقاومت بالای هبلکس در مقابل اتش بسیار مورد توجه قرار گرفته. عایق بسیار مناسب حرارت وصدا از محسنات هبلک است . با توجه به قانون جدید تصویب شده که عایق بودن ساختمانها را در نظر گرفته چنانچه از هبلکس برای دیوارها استفده گردد ،دیگر نیاز به عایقکاری مجدد نیست.
هبلکس ویژگی های بسیار زیادی دارد که پایین امدن زمان ساخت و ساز و صرفه جویی در هزینه ها را شامل میشود
یکی از بارزترین محسنات هبلکس وزن پایین هبلکس نسبت به اجر و سایر مصالح دیوارچینی است. یک عدد هبلکس در ابعاد ۲۰×۲۵×۶۰ به تعداد ۴۶ اجر حجم دارد ولی وزن هبلکس حدود یک به ۴  نسبت به اجر میباشد
سازه های سبک ساختمانی در برابر زمین لرزه استحکام و مقاومت بیشتری از خود نشان میدهند.این نوع ساختمانها در مقابل فشارها و تنشهای بیرون مقاومت بالا دارند.در سازه هایی که از هبلکس استفاده شده وزن ساختمان به مقدار قابل توجه ای پایین امده و مقاومت ساختمان را در مقابل زمین لرزه بالا میبرد.
هبلکس به لحاظ ویژگیهای که دارد دارای عایق گرما ،سرما و صدا میباشد. قانونهای جدید عایق بودن ساختمان باعث شده مهندسان و مالکان از هبلکس استفاده کنند تا احتیاج به عایقی دیگری نباشد.
هبلکس حرارت را به کندی هدایت و انتقال میدهد. استفاده از سلیس در هبلکس باعث میشود هبلکس نسوزد.انتقال اتش به قسمتهای دیگر ساختمانی که در آن از هبلکس استفاده شده به سختی انجام میگیرد.جلوگیری از انتقال اتش از مزیتهای مهم هبلکس است.
هبلکس نوعی از بتن است که توسط حباب های هوا متخلخل شده ودر ساختمانها برای دیوار جایگزین اجر و مصالح قدیمی می باشد.هبلکس مشابه بلوکهای سبک دیگر در آن از سلیسس استفاده شده است.این امر باعث ضد اتش شدن هبلکس گردیده زیرا سیلس دمای ذوب ان بسیار بالا میباشد ودر برابر حریق عایق میباشد.هبلکس توسط مهندسان در اروپا ابداء گردیده ونام های heblex,aac,ytong دراروپا وسایرکشورها شناخته شده است


کلمات کلیدی مرتبط:
پاورپوینت , بتن ,سبک ,هبلکس , ,پاورپوینت بتن سبک هبلکس , , , , ,هبلکس , بتن هوادار اتوکلاوی (Autoclaved Aerated Concrete - AAC) ,بتن سبک، ,بتن گازی سبک یا , متخلخل ,. ,هبلکس , بتن متخلخل , لوله گذاری و ,سیمکشی ساختمانی که در آن ازهبلکس استفاده شده , مصالح دیوارچینی ,
مقالات مرتبط در این دسته
دانلود بررسی متریال های کاربردی ساختمان پاورپوینت
دانلود بررسی پروفیل در و پنجره پاورپوینت
دانلود بررسی شیشه های خود تمیز شونده پاورپوینت
دانلود بررسی بتن های شیشه ای پاورپوینت
دانلود بررسی خصوصیات سنگ آهک پاورپوینت
دانلود بررسی سقف های کامپوزیت با ورق فولادی پاورپوینت
دانلود بررسی نماهای شیشه ای فریم لس پاورپوینت
دانلود بررسی کناف و کاربرد آن پاورپوینت
دانلود بررسی کاربرد نانو در صنعت ساختمان پاورپوینت
دانلود بررسی بافت و شناسه در معماری پاورپوینت
دانلود بررسی روزن ها بازشوهاپاورپوینت
دانلود بررسی گچ ساختمانی فایل پاورپوینت
دانلود بررسی نمای خارجی ساختمان پاورپوینت
دانلود بررسی سقف های سبک و انواع آن ,پاورپوینت
دانلود بررسی سقف کاذب و انواع آن ,پاورپوینت
دانلود بررسی فایل معماری اجزا و عناصر سازنده -شناخت و تحلیل ,پاورپوینت
دانلود بررسی فایل معماری رزین های ساختمانی ,پاورپوینت
دانلود بررسی متریال در معماری منظر ,pdf
دانلود بررسی تقویت سازه های بتن آرمه با استفاده FRP




:: برچسب‌ها: دانلود بررسی بتن سبک هبلکس پاورپوینت ,
:: بازدید از این مطلب : 11
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : aram
ت : شنبه 9 تير 1397
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');