دانلود بررسی چشم انداز سازی پاورپوینت


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان araaam.loxblog.com و آدرس araaam.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
فهرست مطالب: دانلود بررسی چشم انداز سازی پاورپوینت

تاریخ ایجاد 04/07/2018 12:00:00 ق.ظ    تعدادبرگ:    قیمت: 3300 تومان     تعدادمشاهده  2  


پاورپوینت چشم انداز سازی
 
پاورپوینت چشم انداز سازی
بخشی از مطالب:
 
فضاهای عمومی در شهرها، فضاهایی انسان ساخت و چندعملکردی هستند که فعالیت های فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و سیاسی را در بر می گیرند. اهمیت فضاهای عمومی به طور گسترده، عمدتاً از طریق چشم اندازهای بهبود کیفیت زندگی، محیط زیست پایدار، زندگی جمعی راحت، تقویت سیمای شهر و سرزندگی شهری ادراک می گردد.
چشم انداز تصویری است از مقصد نهایی یک برنامه مجموعه اهدافی که برنامه را مشترکاً به شنونده انتقال می دهند نقش حیاتی چشم انداز در تعیین سرنوشت اقتصادی، اجتماعی و کالبدی شهرها و محلات. چشم انداز سازی = قلب فرایند طراحی شهری.
 
ابتدا بنگاهها و مراکز مالی فرایند چشم اندازی را جهت سود بیشتر ابداع کردند تصویر مقصد نهایی مؤسسه در راستای مأموریت ذاتی آن. چشم انداز در مورد فضاهایی نظیر شهر، محله و منطقه کاربرد پیدا کرده.
توصیف روشن و فشرده از سیمای شهر در آینده و پس از به فعلیت درآمدن کلیه توان های بالقوه. ضرورت روشن و فشرده بودن معطوف به آینده بودن بروزتمامی توان های بالقوه شهر.
مرور ادبیات موضوع نشان می دهد که در زمینه فرایند چشم اندازسازی مدل های گوناگونی وجود دارد و در زمینه تأمین مشارکت مردم و استخراج چشم انداز مشترک نیز تکنیک های متنوعی در دسترس است. با این وجود بررسی ها نشان میدهد که در مورد شیوه صورت بندی “بیانیه چشم انداز ” خلاء قابل توجهی وجود دارد. اگر چه برخی از منابع به پاره ای از ویژگی های یک بیانیه “خوب” چشم انداز اشاره داشته اند،  این موضوع هنوز به صراحت و عمق لازم مورد بحث قرار نگرفته و مدل جامعی که متکی بر پایه های نظری پذیرفته شده ای باشد در خصوص شیوه صورت بندی بیانیه چشم انداز ارائه نگردیده است.
 
از سوی دیگر، مطالعات چشم اندازسازی در ادبیات موجود با محوریت تحلیل ” پایه اقتصادی” و تعیین “گوشه رقابتی ” شهرها صورت می گیرد و سلطه پر رنگ مباحث اقتصادی در صورت بندی بیانیه چشم انداز معمولاً مانع از شکل گیری و ارائه تصویری جامع از کلیت زندگی آینده شهر، به ویژه در بهد کالبدی و زیباشناختی آن می شود.
 
یافته های این مطالعه نشان می دهد که در جستجوی بنیان های نظری برای صورت بندی بیانیه چشم انداز به گونه ای که در حوزه شمول فرابخشی پیدا نماید ” نظریه های شناخحتی محیط از جمله نظریه “منظر ذهنی شهر” (کوین لینچ) و “فرضیه نقاط لنگرگاهی”(گولج) می توانند راهگشا باشند. بر همین اساس با استفاده از ویژگی های این دو نظریه یک چارچوب مفهومی برای صورت بندی “بیانیه چشم انداز” تدوین و پیشنهاد گردیده است.


کلمات کلیدی مرتبط:
پاورپوینت , چشم انداز سازی , ,پاورپوینت چشم انداز سازی , , , ,فضاهای عمومی در , شهرها، , فضاهایی ,انسان ساخت و , چندعملکردی , فضاهای عمومی , محیط زیست پایدار، , چشم انداز در تعیین سرنوشت اقتصادی، اجتماعی و کالبدی شهرها و محلات. چشم انداز سازی = قلب فرایند طراحی شهری. , , ,سیمای شهر ,
مقالات مرتبط در این دسته
دانلود بررسی نظریه واحد همسایگی پاورپوینت
دانلود بررسی استخوان بندی شهرپاورپوینت
دانلود بررسی قانون حفظ و گسترش فضای سبزپاورپوینت
دانلود بررسی مدیریت شهری پاورپوینت
دانلود بررسی قانون احداث بنا خارج از حریم پاورپوینت
دانلود بررسی تحلیل طراحی فضای شهری پاورپوینت
دانلود بررسی سیستم هوشمند حمل و نقل شهری پاورپوینت
دانلود بررسی پیاده راه ۱۵ خرداد پاورپوینت
دانلود بررسی مدیریت شهری و رویکردهاپاورپوینت
دانلود بررسی بافت های فرسوده شهر تهران
دانلود بررسی تفکیک زمین شهری پاورپوینت
دانلود بررسی طراحی منظر شهری در گذر تاریخ پاورپوینت
دانلود بررسی زندگینامه مانوئل کاستلزپاورپوینت
دانلود بررسی بافت های فرسوده قزوین پاورپوینت
دانلود بررسی بافت فرسوده شهر گرمسارپاورپوینت
دانلود بررسی نظریه های برنامه ریزی شهری پاورپوینت
دانلود بررسی نظریه دنیس راندینلی پاورپوینت
دانلود بررسی برنامه ریزی و طراحی برای عابر پیاده
دانلود بررسی باغ شهر هاواردپاورپوینت




:: برچسب‌ها: دانلود بررسی چشم انداز سازی پاورپوینت ,
:: بازدید از این مطلب : 25
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : aram
ت : چهار شنبه 13 تير 1397
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');