دانلود بررسی زندگینامه سانتیاگوکالاتراپاورپوینت


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان araaam.loxblog.com و آدرس araaam.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
فهرست مطالب: دانلود بررسی زندگینامه سانتیاگوکالاتراپاورپوینت

تاریخ ایجاد 04/07/2018 12:00:00 ق.ظ    تعدادبرگ: 189   قیمت: 3300 تومان     تعدادمشاهده  4  


 

پاورپوینت زندگینامه سانتیاگوکالاترا
 
پاورپوینت زندگینامه سانتیاگوکالاترا
 
 
بخشی از مطالب:
سانتیاگو کالاتراوا در ۲۸ ژوئیه ۱۹۵۱ میلادی در حومهٔ شهر والنسیا در اسپانیا به دنیا آمد. در همان شهر تحصیلات خود را در مدرسهٔ هنر و معماری به پایان رساند. پس از پایان تحصیلات معماری در ۱۹۷۵ برای تحصیل در رشته سازه وارد مؤسسه فنی فدرال سوییس در زوریخ شد.
سانتیاگو کالاتراوا  معمار برجسته، مهندس سازه و مجسمه‌ساز اسپانیایی است. او به عنوان یک طراح نخبه در جهان شهرت کسب کرده‌است. دفاتر کاری او در زوریخ، پاریس، نیویورک و شهرهای دیگر جهان گسترده‌است. شهرت وی در معماری نوین زبانزد خاص و عام شده‌است. وی هم اکنون در حال ساخت سه پل در شهر دالاس و در حال تکمیل یک برج ۱۵۰ طبقه‌ای در شهر شیکاگو به نام «منار شیکاگو» است.
 
سانتیاگو کالاتراوا در ۲۸ ژوئیه ۱۹۵۱ میلادی در حومهٔ شهر والنسیا در اسپانیا به دنیا آمد. در همان شهر تحصیلات خود را در مدرسهٔ هنر و معماری به پایان رساند. پس از پایان تحصیلات معماری در ۱۹۷۵ برای تحصیل در رشته سازه وارد مؤسسه فنی فدرال سوییس در زوریخ شد. در ۱۹۸۱ پس از اتمام تز دکترای رشته مهندسی سازه تحت عنوان «چین خوردگی قاب‌های سه بعدی» فعالیت‌های معماری و مهندسی خود را آغاز کرد.
 
فعالیت‌های آغازین کالاتراوا بیشتر بر روی پل‌ها و ایستگاه‌های قطار متمرکز بود. طراحی‌های او جایگاه پروژه‌های عمرانی را به ترازی بالاتر ارتقا داد. برج مخابراتی زیبا و متهورانهٔ «مونتویی» در شهر بارسلون در اسپانیا (۱۹۹۱) در مقر برگزاری بازی‌های المپیک ۱۹۹۲ باعث جلب توجهی جهانی به این مهندس عمران و آرشیتکت اسپانیایی گردید. از آن پس پیشنهادهای بسیاری از سراسر جهان به او داده شد. پاویون کوادراچی (۲۰۰۱) در موزه هنر میلواکی اولین پروژهٔ او در ایالات متحده بود. طراحی برج پیچنده ۵۴ طبقه در شهر مالمو در سوئد او را به یک طراح تراز اول جهانی تبدیل کرد. در حال حاضر کالاتراوا مشغول طراحی یک ایستگاه قطار در محل برج‌های دوقلوی نیویورک است.سبک پیشروی کالاتراوا برای ادغام مهندسی سازه و معماری در پل‌سازی شهرتی جهانی یافته‌است. در حقیقت او را می‌توان دنباله رو مهندسان اسپانیایی مدرنیستی مانند فلیکس کاندلا و آنتونیو گائودی دانست. با وجود این، سبک او بسیار شخصی است و از مطالعات فراوان او پیرامون ساختار فیزیولوژیک بدن انسان و جهان طبیعت منتج می‌شود.


کلمات کلیدی مرتبط:
پاورپوینت ,زندگینامه ,سانتیاگوکالاترا , ,پاورپوینت زندگینامه سانتیاگوکالاترا , , , , ,سانتیاگو کالاتراوا , والنسیا در اسپانیا به دنیا آمد. ,مدرسهٔ هنر و معماری , سازه وارد مؤسسه فنی فدرال سوییس در زوریخ , ,سانتیاگو کالاتراوا , معمار برجسته، , مهندس سازه و , مجسمه‌ساز اسپانیایی ,
مقالات مرتبط در این دسته
دانلود بررسی زندگینامه لوکوربوزیه پاورپوینت
دانلود بررسی زندگینامه هوگو آلوار هنريك آلتو
دانلود بررسی زندگینامه رم کولهاس پاورپوینت
دانلود بررسی آثار رنزو پیانو پاورپوینت
دانلود بررسی کنزو تانگه فایل پاورپوینت
رم کلهاس و جهانی شدن پاورپوینت
دانلود بررسی زندگینامه و آثار رابرت ونچوری فایل پاورپوینت
دانلود بررسی زندگینامه فرانك گهری و آثارش فایل پاورپوینت
دانلود بررسی نگاهی بر زاها حدید,فایل پاورپوینت
دانلود بررسی زندگینامه معمار رابرت اسلوتزی فایل پاورپوینت
دانلود بررسی مفهوم معماری لویی کان فایل پاورپوینت
دانلود بررسی رم کولهاس و جهانی شدن فایل پاورپوینت
دانلود بررسی و معرفی میس ون دروهه،پاورپوینت
دانلود بررسی رم کولهاس Rem koolhaas پاورپوینت
دانلود بررسی فرانک لویدرایت پاورپوینت
دانلود بررسی لوکوربوزیه در معماری پاورپوینت
دانلود بررسی زندگی رنازو پيانوپاورپوینت
دانلود بررسیTadao Ando پاورپوینت
دانلود بررسی ژيل دلوز فیلسوف سبک فولدینک پاورپوینت




:: برچسب‌ها: دانلود بررسی زندگینامه سانتیاگوکالاتراپاورپوینت ,
:: بازدید از این مطلب : 13
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : aram
ت : چهار شنبه 13 تير 1397
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');