دانلود بررسی معماری روم پاورپوینت


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان araaam.loxblog.com و آدرس araaam.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
فهرست مطالب: دانلود بررسی معماری روم پاورپوینت

تاریخ ایجاد 05/07/2018 12:00:00 ق.ظ    تعدادبرگ:    قیمت: 4800 تومان     تعدادمشاهده  1  


پاورپوینت معماری روم
 
پاورپوینت معماری روم
 
بخشی از مطالب:
رم اشاره به سرزمین‌هایی در اروپا و آسیای صغیر دارد که مدتی در دست امپراتوری روم و امپراتوری رم شرقی بود. معمولاً در منابع عربی و اسلامی قدیم منظور از رم سرزمین‌های آسیای صغیر است. یکی از نام‌های عربی دریای مدیترانه نیز که در جنوب آسیای صغیر قرار دارد، «بحرالروم» به معنی «دریای رم» است. 
قدرت روم که پس از اتروسکها بر ایتالیا حاکم و جانشین ایشان شد. اقوام ستیزه ایتالیا را مطیع حکومت واحد روم گردانیده و سرانجام ملتهای اروپای غربی و مدیترانه و خاور نزدیک را در زیر پرچم امپراطور روم گرد آورد .که به گفته مورخ بزرگ روم « انقلابی پدید آورد که تا ابد در یاد ها خواهد ماند ،و امروز نیز ملتها آ« را احساسا می کنند.» در واقع اگر در بررسی امروزمان می بینیم که نبوغ یوناننین با تابش هر چه بیش تر در عرصه هنر ،علم ، فلسفه ، تاریخ، و به طور کلی در قلمرو عقل و تخییل می درخشید نبوغ رومی در عرصه فعالیتهای دنیوی حقوق و کشورداری پر تو افکنی می کند ۱۵ .و به اعتقاد بسیاری دیگر هنر رومی از هنر یونانیان متولد گردید . هنر رومی به واقع انتشار دهنده میراث هنر یونانیان بوده است. و هر چند عده ای اعتقاد بر این دارند که معماری رومی ریشه در معماری اتروریایی داشته است اما در واقع دارای خصوصیاتی یو نانی مآبی بوده است .
 
اما آنچه که معماری رومی را متمایز از معماری اقوام دیگر همچون یونانیان میکنند را شاید بتوان به صورت ذیل توجیح کرد . که در واقع  تمرکز قدرت های نظامی مالی  و اداری روم باستان، دیر تر با تمرکز توان علمی و فرهنگی همراه شد و چنان که دانسته شده است، مدتی، توانمندترین شخصیتهای زبده، دانش و هنر زمان، را از دور و نزدیک جذب خود کرده است .و این امر تا آنجا که به تولید فضای معماری و به ویژگیهای آن باز می گرداند دارای پیاوردهایی به شرح ذیل است:
 
-توان اجرایی متکی بر ثروتهای مادی با یا بی ( رشادتهای که به رومیان نسبت داده شده است) بر سایر تلاشها مقدم بوده و رشد دهنده و بر انگیزاننده تولید در زمینه های دیگر است .
 
– آنچه پیشتر در جهان یا از حوزه پر تحرک مدیترانه شقی با فراست و ظرافت ساده پرداخته شده بود و به همراه دستا آوردهای اتروسکها تنها فضاهایی را به شمار می آورد که می توانستند مورد بهره ورداری سریع حکومت تازه به قدرت رسیده قرار گیرند . شور و ذوقی که از تحرک اجتماعی و از امکانات مادی و اجرا بهره می برد و از اینها منبعث می نمود به تدریج به تولیدات تازه ای در معماری ، مجسمه سازی، نقاشی، موسیقی ، نمایش، رقص و شعر منتهی شد که دارای اصالت بودند و توانستند بپایند.


کلمات کلیدی مرتبط:
پاورپوینت , معماری , روم , ,پاورپوینت معماری روم , , ,رم , اروپا و ,آسیای صغیر , امپراتوری روم و , امپراتوری رم شرقی , رم سرزمین‌های آسیای صغیر , دریای مدیترانه , «بحرالروم» به معنی « ,دریای رم» است. , , اتروسکها بر ,ایتالیا ,اروپای غربی و مدیترانه و خاور نزدیک ,
مقالات مرتبط در این دسته
دانلود بررسی خصوصیات معماری باروک پاورپوینت
دانلود بررسی سبک معماری فولدینگ پاورپوینت
دانلود بررسی سبک معماری گوتیک پاورپوینت
دانلود بررسی سبک معماری آذری پاورپوینت
دانلود بررسی معماری شیوه رازی پاورپوینت
دانلود بررسی سبک معماری خراسانی پاورپوینت
دانلود بررسی معماری های تک و اکوتک پاورپوینت
دانلود بررسی معماری بیزانس فایل پاورپوینت
دانلود بررسی سبک معماری ژاپن فایل پاورپوینت
دانلود بررسی سبک معماری یونان پاورپوینت
دانلود بررسی سبک تندیس گرایی در معماری پاورپوینت
دانلود بررسی معماری خاورمیانه پاورپوینت
دانلود بررسی سبک معماری اصفهانی پاورپوینت
دانلود بررسی مکتب شیکاگو فایل پاورپوینت
دانلود بررسی معماری پرش کیهانی پاورپوینت
دانلود بررسی فایل معماری _معماری فولدینگ و مبنای فکری آن,پاورپوینت
دانلود بررسی نهضت هنر نو | آنتونی گائودی,پاورپوینت
دانلود بررسی سبک معماری چین پاورپوینت
دانلود بررسی سبک معماری روسیه پاورپوینت




:: برچسب‌ها: دانلود بررسی معماری روم پاورپوینت ,
:: بازدید از این مطلب : 12
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : aram
ت : پنج شنبه 14 تير 1397
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');