دانلود بررسی نوشهرگرایی پاورپوینت


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان araaam.loxblog.com و آدرس araaam.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
فهرست مطالب: دانلود بررسی نوشهرگرایی پاورپوینت

تاریخ ایجاد 06/07/2018 12:00:00 ق.ظ    تعدادبرگ:    قیمت: 3300 تومان     تعدادمشاهده  2  


دانلود پاورپوینت نوشهرگرایی
 
دانلود پاورپوینت نوشهرگرایی
 
 
بخشی از مطالب:
در جهت رفع مشکلات ناشي از فرسودگي و زوال مراکز شهري و گسترش افقي شهرها جنبش نوشهرگرايي به وجود آمد. اين جنبش براي ايجاد جوامع پايدار و کارا بازگشت به الگوي محلات سنتي را امري لازم مي داند. 
 
نوشهرگرایی به عنوان یک رویکرد جدید طراحی و برنامه ریزی شهری درانتقاد به شهرســازی دوران معاصر که دارای الگویی پراکنده، غیر انسانی و ماشینی است شــکل گرفته اســت. این رهیافت آمیزه ای از سبکهای معماری، رشد هوشمند، مخالفت با توسعه پراکنده و شهرسازی پایدار مبتنی بر حمل و نقل عمومی است.این رویکرد امروزه هدایت و رهبری نسل پست مدرن طراحان و برنامه ریزان را برعهده دارد و یکی از مهمترین رویکرد های برنامه ریزی شهری در این قرن محسوب می شود. اصول اولیه این رویکرد بر مبنای به کار گیری اصول سنتی شهرســازی پایدار در شهرسازی انسانگرا ی گذشته، بوده است. هدف از این نوشتار، معرفی رویکرد نوشهرگرایی بر مبنای نگرش انسانگرایانه شهرسازی سنتی در مقابل نگرش اتومبیل گرای شهرسازی مدرن، و نحوه به کارگیری آن در کشورهای توسعه یافته، می باشد. در این نوشتار با استفاده از روش تحلیل- مقایسه ای، به معرفی رویکرد نوشهرگرایی(نوشهرسازی انسان گرا) پرداخته می شود.
 
خصوصیات این فایل در تب اطلاعات بیشتر مشاهده نمایید.
 
در جهت رفع مشکلات ناشي از فرسودگي و زوال مراکز شهري و گسترش افقي شهرها جنبش نوشهرگرايي به وجود آمد. اين جنبش براي ايجاد جوامع پايدار و کارا بازگشت به الگوي محلات سنتي را امري لازم مي داند. در تحقيق حاضر سعي مي شود به طور اجمالي به معرفي نوشهرگرايي و اصول پيشنهادي آن براي برنامه ريزي محله هاي شهري از جمله پياده مداري، اتصال و پيوستگي، ايجاد کاربري هاي مختلط و ايجاد گونه هاي مختلف مسکن در بافت و … پرداخته شده و سپس فوايد و انتقادات وارد بر آن و ابزارهاي طراحي محله نوشهرگرا و مراحل طراحي آن مطرح شود. در تحقيق حاضر به دنبال اين موضوع هستيم چه اصولي از نوشهرگرايي، مي تواند براي برنامه ريزي و طراحي محله هاي شهري به کار رود و چگونه مي توانيم از آنها در برنامه ريزي و طرح ريزي محله هاي شهري استفاده کنيم و چه مراحلي را بايد براي طراحي محله اي نوشهرگرا در نظر داشته باشيم.
 
رهیافت نوشهرگرایی در انتقاد به شهرسازی مدرن و با تأکید بر جایگاه ویژه انسان در فضاهای شهری ، شکل گرفته است. این رهیافت امروزه هدایت و رهبری نسل پست مدرن برنامه ریزان و طراحان را بر عهده دارد. هدف از این نوشتار، معرفی رویکرد نوشهرگرایی در راستای خلق محیط شهری مناسب در مقیاس انسانی است که پاسخگو به تحولات و پیشرفت های مدرن شهری و توسعه ای در چارچوب اهداف توسعه پایدار شهری باشد.
 
دانلود پاورپوینت نوشهرگرایی دانلود پاورپوینت نوشهرگرایی


کلمات کلیدی مرتبط:
دانلود , پاورپوینت ,نوشهرگرایی , ,دانلود پاورپوینت نوشهرگرایی , , , , , , فرسودگي و , زوال مراکز شهري و ,گسترش افقي شهرها جنبش , نوشهرگرايي , , ,نوشهرگرایی , رویکرد جدید طراحی و , برنامه ریزی شهری , شهرســازی دوران معاصر , سبکهای معماری، , رشد هوشمند، , مخالفت با توسعه پراکنده و , شهرسازی پایدا,
مقالات مرتبط در این دسته
دانلود بررسی و تحلیل محله قصرالدشت شیراز
دانلود بررسی خصوصیات مديريت شهري در جهان
دانلود بررسی طرح ساماندهی بافت فرسوده اراک(کوی رودکی)
دانلود بررسی پاورپوینت نوزایی شهر
دانلود بررسی پیاده راه (ضوابط، طراحی و تحلیل)پاورپوینت
دانلود بررسی طرح ۵ آماده سازی و تفکیک زمین (شهر شیراز)
دانلود بررسی آرام سازی ترافیک در مناطق مسکونی پاور پوینت
دانلود بررسی حریم و محدوده شهر (طرح ۲)
دانلود بررسی کارگاه طرح ۲(محله ها، شاخص ها و شعاع دسترسی) شهر قزوین
دانلود بررسی کارگاه طرح ۲(تهیه نقشه کاربری و عرصه و اعیان)عفیف آباد
دانلود بررسی GIS و ساماندهی شهری پاور پوینت
دانلود بررسی طرح راهبردی توسعه شهر تهران پاورپوینت
دانلود بررسی بافت فرسوده‌ی همت‌آباد اصفهان پاورپوینت
دانلود بررسی برنامه ریزی توسعه راهبردی شهر رودهن پاور پوینت
دانلود بررسی چشم اندازسازی شهر رودهن پاورپوینت
دانلود بررسی بازنگری در طرح جامع شهر بجنوردپاورپوینت
دانلود بررسی تحليل فضای شهری(پل معلق آمل)پاور پوینت
طراحی پارک پیاده روی بابلسرپاورپوینت
دانلود بررسی طرح جامع شهر مشهد




:: برچسب‌ها: دانلود بررسی نوشهرگرایی پاورپوینت ,
:: بازدید از این مطلب : 16
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : aram
ت : جمعه 15 تير 1397
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');