دانلود بررسی خصوصیات مديريت شهري در جهان


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان araaam.loxblog.com و آدرس araaam.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
فهرست مطالب: دانلود بررسی خصوصیات مديريت شهري در جهان

تاریخ ایجاد 06/07/2018 12:00:00 ق.ظ    تعدادبرگ:    قیمت: 3300 تومان     تعدادمشاهده  4  


بررسی خصوصیات مديريت شهري در جهان
 
بررسی خصوصیات مديريت شهري در جهان
بخشی از مطالب:
 
 
مدیریت شهری تعاریف مختلفی را در کشورهای مختلف می تواند داشته باشد .  کشورهای توسعه نیافته بر این باورند که هرچه میزان استاندارد سازی بزرگراه ها و خدمات شهری مناسب تر باشد ، مدیریت فوق یک مدیریت پویا و بی نقص است . اما در مقابل سران کشورهای توسعه یافته بر این باورند که نحوه ی اداره ی شهرهادرکشور نیز همواره بایدبه عنوان یک اصل اساسی مورد توجه قرار گیرد.
نگرش جامع به سیاست ها، برنامه ها و طرح های توسعه شهری و نیز تدوین اهداف یکپارچه اقتصادی، اجتماعی و زیست محیطی در رأس سیاستگزاری و مدیریت شهری قرار می گیرد. تحقق این اهداف، نیازمند ارزیابی نتایج و تبعات سیستم های شهری برای تغییرات اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و زیست محیطی بوده و محتاج تحولات اساسی در سازمان و تشکیلات برنامه ریزی و مدیریت شهری است. ایجاد تعادل بین مراکز شهری بزرگ و کوچک، همکاری بین بخش های دولتی، عمومی و خصوصی و نیز تدوین استراتژی محلی در زمره سیاست های نیل به مدیریت شهری، قابل تامل هستند.
 
شهرهای جهان از طریق تجربه و پژوهش مسیرهایی را برای رویارویی با مشکلات توسعه شهری و محیط کشف و در طی این فرآیند، بینشی نیز نسبت به نحوه دستیابی به توسعه پایدار کسب کرده اند. بدین ترتیب رشته مدیریت شهری به دنبال تربیت متخصصانی است که بتوانند روش های حل معضلات امروزی شهرها را ارائه کند.
 
دوره کارشناسی ارشد مدیریت شهری محورهای زیر را در دروس و کارگاههایی که شرح آنان در برنامه حاضر ارائه شده اند، به منظور دستیابی به فضایی که بتوان به پرسش‌ها و چالش‌های فوق پاسخ داد، دنبال خواهد کرد:
 
روش‌های برتر تصمیم گیری محیط شهری
روش‌های اجرای استراتژی محیطی و مدیریت شهری
افزایش توان مدیریتی برای برنامه ریزی و مدیریت شهر
روش‌های موثر برای بکارگیری منابع موجود در جهت مدیریت شهری پایدار
 
یکی از مطالب مهم هر رشته مدیریت می باشد و در رشته شهرسازی به مدیریت شهری تغییر پیدا می کند. مدیریت شهر در جهان به بررسی ویژگی های بخش ها و شهرهای مختلف می پردازد شاید در ابتدا این موضع ساده ای در نظر خواننده تلقی گردد اما در این پژوهش دید شما تغییر پیدا خواهد کرد.
 
خصوصیات اصلی این پژوهش را در برگه اطلاعات بیشتر مشاهده کنید.
 
ترکیب مدیریت و شهر، مفهوم ساماندهی به امور مربوط به برنامه ریزی، سازماندهی، بسیج منابع و امکانات، هدایت و کنترل، در محدوده شهر را تداعی می‌نماید. مفهومی که در کشور‌های مختلف به دلیل ساختار‌های سیاسی و رویکرد‌های اقتصادی، نهاد‌های متفاوتی را با الگو‌های متفاوتی در خود درگیر دارد.
 
به نقل از پاول‌هوس و کنت ایچ بلانچارد: معمولاً مدیریت شهری به عنوان زیر مجموعه‌ای از حکومت محلی تعریف شده و شهرداری‌ خوانده می شود. همچنین مدیریت شهری به مثابه نظامی است که دارای ورودیها و خروجیهای مشخصی باشد.
 
هر جامعه‌ای، با توجه به ساختار اقتصادی، اجتماعی و سیاسی خود، تعریف یا تلقی ویژه ای از مدیریت شهری دارد، زیرا مشخصات و ساختار نهادهای قانونی اداره کننده شهر، از کشوری به کشور دیگر تفاوت دارد.


کلمات کلیدی مرتبط:
بررسی ,خصوصیات ,مديريت ,شهري در , جهان , ,بررسی خصوصیات مديريت شهري در جهان , , , , ,مدیریت شهری , کشورهای توسعه نیافته ,خدمات شهری مناسب تر ,مدیریت پویا و بی نقص ,برنامه ها و , طرح های توسعه شهری , مدیریت شهر ,
مقالات مرتبط در این دسته
دانلود بررسی و تحلیل محله قصرالدشت شیراز
دانلود بررسی طرح ساماندهی بافت فرسوده اراک(کوی رودکی)
دانلود بررسی نوشهرگرایی پاورپوینت
دانلود بررسی پاورپوینت نوزایی شهر
دانلود بررسی پیاده راه (ضوابط، طراحی و تحلیل)پاورپوینت
دانلود بررسی طرح ۵ آماده سازی و تفکیک زمین (شهر شیراز)
دانلود بررسی آرام سازی ترافیک در مناطق مسکونی پاور پوینت
دانلود بررسی حریم و محدوده شهر (طرح ۲)
دانلود بررسی کارگاه طرح ۲(محله ها، شاخص ها و شعاع دسترسی) شهر قزوین
دانلود بررسی کارگاه طرح ۲(تهیه نقشه کاربری و عرصه و اعیان)عفیف آباد
دانلود بررسی GIS و ساماندهی شهری پاور پوینت
دانلود بررسی طرح راهبردی توسعه شهر تهران پاورپوینت
دانلود بررسی بافت فرسوده‌ی همت‌آباد اصفهان پاورپوینت
دانلود بررسی برنامه ریزی توسعه راهبردی شهر رودهن پاور پوینت
دانلود بررسی چشم اندازسازی شهر رودهن پاورپوینت
دانلود بررسی بازنگری در طرح جامع شهر بجنوردپاورپوینت
دانلود بررسی تحليل فضای شهری(پل معلق آمل)پاور پوینت
طراحی پارک پیاده روی بابلسرپاورپوینت
دانلود بررسی طرح جامع شهر مشهد




:: برچسب‌ها: دانلود بررسی خصوصیات مديريت شهري در جهان ,
:: بازدید از این مطلب : 18
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : aram
ت : جمعه 15 تير 1397
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');