دانلود بررسی آسفالت های پلیمری فایل پاورپوینت


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان araaam.loxblog.com و آدرس araaam.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
 
فهرست مطالب: دانلود بررسی آسفالت های پلیمری فایل پاورپوینت

تاریخ ایجاد 18/08/2018 12:00:00 ق.ظ    تعدادبرگ: 31   قیمت: 7300 تومان     تعدادمشاهده  3  


فایل پاورپوینت آسفالت های پلیمری،در حجم 31اسلاید قابل ویرایش،
 
 
بخشی از مطالب:
 
 
آزمون ویل ترک نشان دهنده کارآیی بالاتر آسفالت های پلیمری در برابر شیار دار شدن در مقایسه با آسفالت معمولی می باشد. عمق شیار در مورد آسفالت معمولی در 8000 دور دستگاه برابر 11 میلیمتر می باشد در حالیکه عمق شیار آسفالت های پلیمری در همین دور در حدود 2 میلیمتر می باشد. 
در این فایل سعی شده است آشنایی مختصری در مورد آسفالت های پلیمری داده شود. 
 
امروزه با گسترش علم مهندسی پلیمر و کاربردهای وسیع آن در زندگی روزمره مواد پلیمری جدیدی در سرتاسر دنیا به وجود می آید که لزوم آشنایی آن برای مهندسان پلیمر احساس می شود.
 
امید است که این مقاله بتواند آشنایی هر چند کم را در اختیار محققان قرار دهد.
امروزه با گسترش علم پلیمر راهکارهای جدیدی برای زندگی بهتر ارائه می شود. هر ساله دولت ها هزینه هنگفتی را برای راه سازی و ترمیم آسفالت های ترک خورده و
فرسوده می پردازند. 
 
با توجه به این که مواد اولیه آسفالت قیر ها و ترکیباتی مشابه هستند که از نفت استخراج می شود با مطالعه بر روی این مواد مشاهده شد که
می توان با افزودن مواد پلیمری جلوی ترک خوردن وفرسودگی آسفالت ها را گرفت. 
 
مطالعه انجام داده شده توسط محققان نشان داد که استفاده از این روش ۵۰ درصد هزینه
ها را کاهش می دهد.
 
در ادامه با آسفالت های پلیمری بیشتر آشنا می شویم. برای آشنایی با آسفالت های پلیمری ابتدا با مفهوم آسفالت آشنا می شویم.
 
فهرست مطالب:
چکیده
مقدمه
آسفالت
قیر
تاریخچه آسفالت و استفاده از آن
آیا آسفالت های پلیمری خطرات زیست محیطی دارد؟
خصوصیات آسفالت سرد پلیمری
آسفالت سرد رنگی
نتیجه گیری
منبع
 
 
این فایل با فرمت پاورپوینت در 31 اسلاید قابل ویرایش تهیه شده است.
 
 


کلمات کلیدی مرتبط:
فایل , پاورپوینت , آسفالت های , پلیمری،در حجم 31اسلاید قابل ویرایش، , , , , , ,آزمون , ویل ترک , ,مقدمه ,آسفالت ,قیر ,تاریخچه آسفالت و استفاده از آن ,آیا آسفالت های پلیمری خطرات زیست محیطی دارد؟ ,خصوصیات آسفالت سرد پلیمری ,آسفالت سرد رنگی ,نتیجه گیری ,منبع , , ,این فایل با فرمت پاورپوینت در 31 اسلای,
مقالات مرتبط در این دسته
دانلود بررسی سـازه های نگهبان فایل پاورپوینت
دانلود بررسی تست و بازرسی فنی از جرثقیل هافایل پاورپوینت
پاورپوینت بررسی مشخصات و انواع سقف شینگل
پاورپوینت بررسی سازه های کش بستی ، سازه ی تنسگریتی
پاورپوینت بررسی موارد استفاده و روش های اجرای بتن اکسپوز
دانلود بررسی جرثقیل های سقفی و دروازه ای فایل پاورپوینت
دانلود بررسی شمع درجا (پل شهر نوکنده)فایل پاورپوینت
دانلود بررسی تعیین نفوذ پذیری زمین با آزمایش های برجا فایل پاورپوینت
دانلود بررسی خاک شناسی مهندسی فایل پاورپوینت
دانلود بررسی ماشین آلات راهسازی (غلطک ها-کمپکتور) پاورپوینت
دانلود بررسی سدهای خوزستان(سدکارون و سد دز)فایل پاورپوینت
پاورپوینت بررسی بتن بیولوژیکی یا بتن خود ترمیم شونده
پاورپوینت بررسی پوشش دهی اسپری حرارتی
پاورپوینت بررسی جوش پذيري و جوشكاري مس و آلياژهاي آن
پاورپوینت بررسی و معرفی انواع روشهای جوشكاري
پاورپوینت بررسی جوشكاري با اكسي استيلن
پاورپوینت بررسی برشكاري قوسي پلاسما
پاورپوینت بررسی اصول آماده سازي قطعات براي جوشكاري
پاورپوینت بررسی ايمني و حفاظت در جوشكاري




:: برچسب‌ها: دانلود بررسی آسفالت های پلیمری فایل پاورپوینت ,
:: بازدید از این مطلب : 27
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : aram
ت : شنبه 27 مرداد 1397
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');