دانلود بررسی تاثير آلودگي هاي بصري بر رفتار استفاده كنندگان در فضاهاي شهري، پاورپوینت


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان araaam.loxblog.com و آدرس araaam.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
فهرست مطالب: دانلود بررسی تاثير آلودگي هاي بصري بر رفتار استفاده كنندگان در فضاهاي شهري، پاورپوینت

تاریخ ایجاد 30/08/2017 12:00:00 ق.ظ    تعدادبرگ: 22   قیمت: 4700 تومان     تعدادمشاهده  4  


 

شهر

شهرها موجوداتي زنده ، پويا و متحول هستند كه در بستر زمان ودر پهنه ي مكان شكل مي گيرند . همواره رابطه اي پيچيده ميان اجزاي فيزيكي و انساني شهرها وجود دارد. (مشهدي زاده،31:1381)

فضاي شهري

«فضاي شهري بستر مشتركي است كه مردم فعاليت هاي كاركردي را كه پيوند دهنده ي اعضاي جامعه است در آن انجام مي دهند.» علاوه بر اين فضاهايي كه دسترسي بدون محدوديت دارند را مي توان به عنوان فضاهاي شهري دانست و تمامي «عرصه هاي عمومي ، بخشهاي بافت شهري كه عموم مردم به آن دسترسي فيزيكي وبصري دارند » نيز فضاي شهري مي باشد

 

 

 

ارائه مطالبی مرتبط در این زمینه :

 اغلب كلانشهرهاي كشوراز نظر بصري جلوه زيبايي ندارند. ساختمان‌هاي بد شكل در كنار خيابان‌هايي كه مملو از وسايل نقليه و آدم‌ها‌يي كه در حال تردد هستند. شهرهايي مثل تهران و. . . از نظر بصري، دچار اغتشاشي است كه بايد با بهره‌گيري از هنرهاي بصري مختلف و توجه به رنگ آميزي شهر و نقش گياهان و درختان، سامان يابد تا آرامش را به شهروندان منتقل كند.

گرچه درسال‌هاي اخير شاهد تحولات عظيم و زيربنايي در پايتخت كشور بوديم و جاي سپاس و قدرداني از مديريت شهر تهران است. با نظر بيشتر به فضا‌هاي شهري متوجه مي‌شويم كه بسياري از شهرهاي ما رنگ خاكستري هستند. عناصر رنگي در شهرهاي ايران شايد سيماي رنگارنگ زباله‌هايي باشد كه در همه محيط‌هاي شهرو كنار جاده‌ها خودنمايي مي‌كنند. هواي خاكستري شهرهاي بزرگ، پل‌ها و ساختمان‌هاي بتني و فضا‌هاي سبزي كه از فرط آلودگي هوا سبزي‌شان رنگ باخته است، مجالي براي عرض اندام رنگ در شهر‌ها باقي نمي‌گذارد. رنگ به عنوان يكي از مهم‌ترين عناصر بصري مي‌تواند نمودي فعال و تاثيرگذار در منظر عمومي يك شهر داشته باشد.

با اين همه ضوابط و اصول مرتبط با كاربرد رنگ در شهر مدون نشده و اين بخش از زيباسازي شهرها بر پايه سليقه‌هاي مديران و كارشناسان هدايت مي‌شود و آلودگي بصري كه در سطح شهرها ديده مي‌شود در دراز مدت شهروندان را دچار پريشاني ذهني و بيماري روحي مي‌كند. شما در خيابان‌هاي شهر با انواع و اقسام تصاوير تبليغاتي روبه‌رو هستيد و هر روزه آنها را در ذهن خود مرور مي‌كنيد. اما از اين موضوع آگاه نيستيد كه اين تصاوير باعث آشفتگي ذهن شده و تمركز فكري افراد را كاهش مي‌دهند. آلودگي بصري و صوتي كه در شهر‌ها شاهد آن هستيم يكي از دلايل اصلي كاهش راندمان كاري در ميان شهروندان است. به عبارت بهتر بسياري از برخوردها و مشاجرات كه در شهر صورت مي‌گيرد، (متاسفانه در اين روزها نيز رشد فزاينده‌يي پيدا كرده است) در كنار مشكلات اقتصادي تحت تاثير سوء آلودگي‌هاي شهري به ويژه صوتي و بصري است. در بسياري از كشورهاي توسعه‌يافته، تبليغات شهري و تصاوير موجود در خيابان‌ها براساس اصول شهر‌سازي تنظيم شده و هر محله بر اساس بافت شهري تبليغات خاص خود را دارد. حتي رنگ‌بندي ساختمان‌ها نيز معياري خاص براي خود دارد.


کلمات کلیدی مرتبط:
دانلود تاثير ,آلودگي هاي بصري ,رفتار استفاده كنندگان ,فضاهاي شهري,فضاهاي , شهري,فضاي شهري , آلودگي هاي بصري, , آلودگي بصري, ,استفاده كنندگان ,فضاهاي شهري, ,آلودگي شهری, ,شهرسازی,
مقالات مرتبط در این دسته
دانلود ،نظريه‌ها و طرح‌هاي توسعه شهري، پاورپوینت
دانلود بررسی،تحلیل فضای شهری خیابان پاسداران تهران، پاورپوینت
دانلود بررسی ایان بنتلی، پاورپوینت
دانلود بررسی مبلمان شهری، پاورپوینت
دانلود بررسی درک و بیان محیط شهری، پاورپوینت
دانلود بررسی جایگاه مطالعات اقتصادی در طرحهای توسعه شهری، پاورپوینت
دانلود بررسی حاشیه نشینی در تبریز، پاورپوینت
دانلود بررسی حمل و نقل ریلی و نمونه های آن، پاورپوینت
دانلود بررسی درآمدی بر اقتصاد شهری، پاورپوینت
دانلود ،راهنمای طراحی فضاهای شهری در ایران، گروه بندی عملکردها و عناصر شهری، پاورپوینت
دانلود ،شناخت فضای شهری همدان، پاورپوینت
دانلود ، باغ شهر ، پاورپوینت
دانلود ،ارزيابي چالش ها و ظرفيت هاي مديريت شهري در ايران، پاورپوینت
دانلود ،اصول و راهکارهای پدافند غیرعامل و مدیریت بحران ، پاورپوینت
دانلود ،روش های مکانیابی عناصرشهری ، پاورپوینت
دانلود ،مديريت شهري در جهان، پاورپوینت
دانلود ،نوشهرگرایی، پاورپوینت
دانلود ،رنگ در شهر از ديدگاه طراحي شهري ، پاورپوینت
دانلود ،طراحی شبکه مقطع عرضی خیابانها، پاورپوینت
دانلود بررسی،مبانی و روش های برنامه ریزی شهری،طرح ساختاری-راهبردی شهر تهران، پاورپوینت




:: برچسب‌ها: دانلود بررسی تاثير آلودگي هاي بصري بر رفتار استفاده كنندگان در فضاهاي شهري، پاورپوینت ,
:: بازدید از این مطلب : 68
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : aram
ت : پنج شنبه 9 شهريور 1396
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');