دانلود بررسی زندگینامه و آثار پیتر ایزنمن پاورپوینت


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان araaam.loxblog.com و آدرس araaam.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
فهرست مطالب: دانلود بررسی زندگینامه و آثار پیتر ایزنمن پاورپوینت

تاریخ ایجاد 29/08/2018 12:00:00 ق.ظ    تعدادبرگ: 64   قیمت: 4800 تومان     تعدادمشاهده  1  


 
2فایل پاورپوینت زندگینامه و آثار پیتر ایزنمن(مرکز هنری وکسنر و 
خانه ی شش )،در حجم 32+32اسلاید قابل ویرایش
بخشی از مطالب:
 
پیتر آیزنمن  متولد ۱۹۳۲ نیوجرزی، معمار آمریکایی است.
 
او را بخاطر شهرتش در سبک ساختارشکنی می‌شناسند.او یکی از پنج معمار نیویورکی است.
 
او دارای مدرک کارشناسی معماری از دانشگاه کرنل، کارشناسی ارشد معماری از دانشگاه کلمبیا و پی‌اچ‌دی معماری دانشگاه کمبریج است. 
تولد: 11 آگوست 1932 
• پيتر آيزنمن در ۱۱ اگوست سال ۱۹۳۲ در نيویورك ، ايالت نيوجرسي به دنيا آمد. او مدرك ليسانس معماري خود را از دانشگاه كرنل، مدرك فوق ليسانس خود را از دانشگاه كلمبيا و دكتراي خود را از دانشگاه كمبريج دريافت كرد. به وي يك دكتراي افتخاري هنرهاي زيبا از طرف دانشگاه ايلينويز شيكاگو اهدا شد. 
در سال ۱۹۸۰ پس از سالها تدريس و نوشتن كتاب و نوشتن تئوري هاي قابل قبول ،كار حرفه اي خود را در زمينه ي طراحي و ساختن آغاز كرد كه شامل خانه هايي با مقياس بزرگ و پروژه هاي شهري و نيز فعاليتهايي در زمينه ي آموزش دانشگاهي و يك سري خانه هاي شخصي بود. 
• در سال ۱۹۸۵، آقاي آيزنمن جايزه ي شير سنگي را براي پروژه ي رومئوژوليت خود در سومين بينال معماري در ونيز دريافت كرد. در بينال پنجم هم او يكي از دو معماري بود كه به عنوان نماينده ي ايالات متحده شركت داشت و پروژه هاي ارائه شده توسط ايشان در موزه ها و گالري هاي سر تاسر دنيا نمايش داده شد. در ضمن تا سال ۱۹۸۲ به عنوان بنيانگذار و مدير انستيتو معماري و شهرسازي بوده و به عنوان منبع تفكر و انديشه براي نقد معماري به شمار مي آمد.آيزنمن تعداد زيادي جايزه دريافت كرد: بورس تحصيلي گوين هايم (۱۹۷۶)، جايزه ي برانئر از آكادمي هنر و ادبيات و جايزه ي بين المللي براي هنر،جايزه ي افتخاري از انستيتو معماري آمريكا به خاطر مركزي در اهايو (۱۹۸۹)، جايزه ي بين المللي براي طراحي شركت مركزي كوزميئي سانگيو در توكيوي ژاپن (۱۹۹۱(. 
• نقطه شروع آیزنمن آیین افلاطونی است .نخست صورت ناب بود و ذهنی و كامل . كه از طریق هبوط پیوسته و متواتر به واقعیت نزدیك می شد . تفكر آیزنمن غیر دینی است و چنین تفكری در شرایط امروزین این احساس را به دست می دهد كه كاملا از این گونه مسائل جداست .
معماری آیزنمن می كوشد تا در سایه تحریك تخیل و تصور و پذیرش نا متعارفها از دام مالیخولیا بگریزد . به این ترتیب كه اینها را به عنوان عناصری مثبت در ساختن مكان جدیدی برای لا مكانها یا مامنی كه در آن معمار اراده فرماتیو خود را باز شناسد تلقی میكند . این محصول مصنوعی مكان بنا بر همه آن دلایل پاسخ مثبت اوست به لامكانی و به مالیخولیایی فقدان و از دست دادنهایی كه پیوسته در كمین و همراه با این لا مكانی هاست . در كارهای اخیر او نشان از توهم ذهنی وجود ندارد . حتی از كمترین و دقیقترین نشانه ای از خود گول زنی نیز . چرا كه هنر مدرن – از تبار آیزنمن و بودلر – آگاهانه و هشیارانه مسخ شدگی غیر واقعیت را می پذیرد . استرا تژی نهفته در غوطه وری عمیق تحلیلی در هندسه كه پایه طرحهای او را می سازد هر گز نباید به عنوان بازی صرف فرم برداشت شود . و در ورای این هندسه ها كه پیوستگی ابعاد خود را تكثیر میكنند و یا مدولاسیونهایی را كاهش و افزایش می دهند .(فراكتال) شكفتگی و سرشاری وجود دارد كه بدان وسیله گریز از متعارفها ساختار حفاظتی اشراقی خود را پی می ریزد .آیزنمن معمار فرمهای مكعبی و سری خانه های 1 تا 10 به سمتی پیش می رود كه مسئله مكان در پیش زمینه قرار گرفته است و با این حال او كاری به دیگران ندارد كه با روح نوستالژیك هوشمندانه و نبوغ آسای خود خیال می كند كه می تواند مكان را در تسلط خویش در آورد و معماری خویش را بر آن بنا نهد .
 
فهرست مطالب:
زندگی نامه ی پیتر ایزنمن
داستان خانه ی شش
مشخصات بنا
نماها
پلان ها
توضیحاتی در مورد پیتر ایزنمن
دیکانستراکشن
دیکانستراکشن از منظر معماری
آیزنمن و معماری دیکانستراکشن
معرفی پیتر آیزنمن
مرکز هنر های بصری وکسنر
 
این محصول در 2فایل پاورپوینت32+32 اسلایدی قابل ویرایش ارائه شده است.


کلمات کلیدی مرتبط:
,فایل , پاورپوینت ,زندگینامه و ,آثار ,پیتر ایزنمن(مرکز هنری ,وکسنر و ,خانه ی شش )،در حجم 32+32اسلاید قابل ویرایش , , , ,پیتر آیزنمن ,معمار آمریکایی است. , , ,سبک ساختارشکنی , ,زندگی نامه ی پیتر ایزنمن ,داستان خانه ی شش ,مشخصات بنا ,نماها ,پلان ها ,توضیحاتی در مورد پیتر ایزنمن ,دیکانستراکشن ,
مقالات مرتبط در این دسته
دانلود بررسی زندگینامه و آثار میس ون دروهه فایل پاورپوینت
پاورپوینت بررسی بیوگرافی و آثار معماری رنزوپیانو
دانلود بررسی زندگینامه و آثار استیون هال،فایل پاورپوینت
دانلود بررسی فرانک لوید رایت و طرح برود آکر،فایل پاورپوینت
دانلود بررسی زندگینامه و سیر اندیشه های مارتین هایدگرفایل پاورپوینت
دانلود بررسی بیوگرافی جان لنگ فایل پاورپوینت
دانلود بررسی زندگینامه و آثار آنتونی گائودی فایل پاورپوینت
دانلود بررسی بیوگرافی و آثار دنیل لیبسکیند فایل پاورپوینت
دانلود بررسی زندگینامه و آثار رنزو پیانو فایل پاورپوینت
دانلود بررسی آشنایی با فرانک گهری و آثارش فایل پاورپوینت
دانلود بررسی زندگی نامه و آثار لوکوربوزیه پاورپوینت
دانلود بررسی دیدگاه معماران بزرگ جهان درمورد معماری فایل پاورپوینت
دانلود بررسی ماریو بوتا و آثارش فایل پاورپوینت
دانلود بررسی معرفی رم کولهاس و آثارش فایل پاورپوینت
دانلود بررسی زندگی نامه نورمن فاسترپاورپوینت
دانلود بررسی زندگینامه سانتیاگوکالاتراپاورپوینت
دانلود بررسی زندگینامه لوکوربوزیه پاورپوینت
دانلود بررسی زندگینامه هوگو آلوار هنريك آلتو
دانلود بررسی زندگینامه رم کولهاس پاورپوینت




:: برچسب‌ها: دانلود بررسی زندگینامه و آثار پیتر ایزنمن پاورپوینت ,
:: بازدید از این مطلب : 17
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : aram
ت : چهار شنبه 7 شهريور 1397
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');