پاورپوینت بررسی خانه درختی جاشوا


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان araaam.loxblog.com و آدرس araaam.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
فهرست مطالب: پاورپوینت بررسی خانه درختی جاشوا

تاریخ ایجاد 03/01/2018 12:00:00 ق.ظ    تعدادبرگ: 23 اسلاید   قیمت: 3500 تومان     تعدادمشاهده  5  


پاورپوینت بررسی خانه درختی جاشوا
 
فهرست مطالب
 
معرفی خانه درختی جاشوا
پیش زمینه
سازه
کانسپت
پلان
گالری تصاویر
منابع
 
بخشی از مطلب
جیمز ویتاکر، طرح واحد اداری را که از مجموعه‌ای از کانتینرهای باری زاویه‌دار تشکیل شده باشد برای یک سایت آلمانی پیشنهاد نمود، اما این طرح، هرگز به مرحله بهره برداری نرسید. هم اکنون این سازه، به عنوان خانه‌ای در دل کویر کالیفرنیا در حال ساخته شدن است. تفاسیر ارائه شده از عکس واقعی خانه پیشنهادی توسط طراح لندنی، مجموعه‌ای از کانتیرنرهای باری سفید رنگ را نشان می‌دهد که همانند ستارهای در دل این پهنه سنگی می‌درخشند.
پیش زمینه:
کار ساخت خانه درختی جاشوا، در سال آینده آغاز می‌شود. این سازه مسکونی قرار است برای یک تولید کننده فیلم و همسرش که در لس آنجلس زندگی می‌کنند، ساخته شود. این ایده، زمانی به فکر تولید کننده رسید که او به همراه دوستانش، در اوایل امسال به پارک ملی جاشوا تری در جنوب کالیفرنیا سفر نمودند. این تولید کننده، مالک زمین ۹۰ هکتاری در نزدیکی بیابان بود  که در حدود سه ساعت با لس آنجلس فاصله داشت.
در میانه این بیابان سنگی، یکی از دوستان او به وی گفت: واقعا چه کسی می‌تواند طرح خوبی برای این مکان داشته باشد؟ او قبل از اینکه لپ تاپ خود را برای نشان دادن تصاویری که در اینترنت دیده بود، باز کند گفت: “جیمز ویتاکر، کسی که یک استودیو با نام خود در لندن دارد. تصویری که او به دوستانش نشان داد، طرح دفتری بود که من، سال‌ها پیش طراحی کرده بودم اما هرگز ساخته نشده بود. این طرح، استودیوی هکینگن نام داشت. پس از آن من مشتری را در دفترم در لندن ملاقات نمودم.
مطالب پیشنهادی:
سرانجام این تولید کننده، از ویتاکر می‌خواهد تا خانه‌ای را در املاک دور افتاده‌اش که با تخته سنگ‌های نارنجی و گیاهان کویری پوشیده شده است، برای ایام تعطیلاتش طراحی نماید. این خانه در موقعیت شیب‌داری قرار خواهد گرفت، که در طول سال‌ها به واسطه شسته شدن با آب باران شکل گرفته است. ویتاکر، طرح رویایی یک “اسکلت” ساخته شده از کانتینرهای حمل و نقل سفید رنگ را ارائه نمود. این کانتینرها همانند یک ستارهای، با اشکال مکعبی در دل کویر جای خواهند گرفت. علاوه بر این، خانه درختی جاشوا توسط ستون‌های بتنی از زمین فاصله خواهد گرفت. هر کانتینر به صورتی قرار گرفته که چشم انداز همان سو را به منتها علیه خود برساند، و از توپوگرافی نیز برای ارائه حریم خصوصی منحصر به هر کانتینر، بسته به استفاده فردی از ان، استفاده شده است.
سازه:
خانه درختی جاشوا، دارای وسعتی در حدود ۲.۱۵۳ فوت مربع یا ۲۰۰ متر مربع است و از یک اتاق نشیمن، آشپزخانه، سالن غذاخوری و سه اتاق خواب تشکیل گردیده است. تصاویر رندر، یک دیوار شفاف با کف پوش بتن، دیوارهای سفید و دکوراسیون اندک را نشان می‌دهد. مبلمان و صندلی‌های ممتاز از تخته سه لای با کیفیت ساخته شده‌اند. خانه درختی جاشوا، چشم انداز بینظیری را به سوی خورشید شکل میدهد، در حالی که همزمان حس حفاظت و حفظ حریم خصوصی را هم به فرد القا می‌کند. پنجره‌های مربعی، نمایی از آسمان آبی بی‌کران و زمین خشک را همانند تصویری قاب می‌کنند و در بعضی بخش‌های خانه نیز، سقف‌های پهناور، حس حضور در محیطی کریستالی را ایجاد می‌کنند.
کانسپت:
درست در کنار خانه، یک گاراژ با سایه‌بانی مملو از پانل‌های خورشیدی ساخته شده است که برق خانه را تامین می‌نماید. علاوه بر این این طرح، شامل یک عرشه چوبی بزرگ است که با تپه‌های سنگی ادغام می‌گردد. طراح این سازه گفته است که: “مشتری علاقمند به داشتن یک حمام اب گرم بود، بنابراین ما محوطه‌ای را در فضای باز بیرونی برای این امر در نظر گرفتیم و آن را به گونه‌ای طراحی کردیم که علاوه بر حفظ حریم خصوصی از بادهای بیابان هم در امان باشد.
فضای داخلی خانه کانکسی
ویتاکر می‌گوید که حرفه فیلمسازی سبب شده است تا مشتری وی، قوه تخیل قوی داشته باشد. با سابقه طراحی پروژه‌های خلاقانه، او از هر جهت می‌تواند یک مشتری رویایی باشد. طراحی اولیه ویتاکر برای استودیوی هکینگن، یک ساختمان اداری بود که او، آن را در سال ۲۰۱۵، برای یک آژانس تبلیغاتی در آلمان طراحی کرده بود. این طرح در پاییز امسال در موزه ملی بحری استرالیا نمایش داده خواهد شد. و....


کلمات کلیدی مرتبط:
پاورپوینت ,معرفی خانه درختی جاشوا ,پیش زمینه ,سازه ,کانسپت ,پلان ,جیمز ویتاکر، ,فضای داخلی خانه کانکسی ,پاورپوینت خانه درختی جاشوا, تحلیل خانه درختی جاشوا, خانه اقلیم بیابانی, خانه کانکسی, ویلای کانکسی,
مقالات مرتبط در این دسته
پاورپوینت بررسی خانه کویری کندریک بنگز کلاگ
پاورپوینت ضوابط ساخت و ساز در منطقه قاسم آباد
پاورپوینت بررسی نمونه های موردی مجموعه های مسکونی
پاورپوینت بررسی تلییزن وست اثر لوید رایت
پاورپوینت بررسی و تحلیل کلیسای موحد اثر فرانک لوید رایت
پاورپوینت بررسی و تحلیل خانه وینزلو اثر فرانک لوید رایت
پاورپوینت بررسی و تحلیل خانه پیازی
دانلود تجزیه و تحلیل و بررسی شهر جدید شوشتر نو,پاورپوینت
پاورپوینت مجموعه تصاویر نماهای مدرن مسکونی ایرانی
پاورپوینت بررسی و تحلیل خانه چارلز انیس اثر فرانک لوید رایت
پاورپوینت بررسی و تحلیل ساختمان لارکین اثر فرانک لوید رایت
پاورپوینت بررسی و تحلیل خانه هارولد جی ار. پرایس اثر فرانک لوید رایت
پاورپوینت بررسی و تحلیل خانه ویلیام. جی. فریک اثر فرانک لوید رایت
دانلود پاورپوینت بررسی ویلایی برای یک دوست
دانلود پاورپوینت بررسی معماری خانه SAGAPONAC اثر خواهران حریری
دانلود پاورپوینت بررسی ویلای ساحلی CAPE COD از دفتر معماری حریری حریری
دانلود پاورپوینت بررسی معماری داخلی خانه لاکچری در شرق منهتن اثر خواهران حریری
دانلود پاورپوینت بررسی مجموعه مسکونی 911
پاورپوینت بررسی استانداردهای طراحی و معماری مجتمع مسکونی




:: برچسب‌ها: پاورپوینت بررسی خانه درختی جاشوا ,
:: بازدید از این مطلب : 53
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : aram
ت : چهار شنبه 13 دی 1396
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');