دانلود بررسی موزه ، ضوابط طراحی و ساخت و مطالعات موردی پاورپوینت


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان araaam.loxblog.com و آدرس araaam.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
فهرست مطالب: دانلود بررسی موزه ، ضوابط طراحی و ساخت و مطالعات موردی پاورپوینت

تاریخ ایجاد 28/10/2018 12:00:00 ق.ظ    تعدادبرگ: 130   قیمت: 6800 تومان     تعدادمشاهده  2  


پاورپوینت موزه ، ضوابط طراحی و ساخت و مطالعات موردی
بخشی از مطالب:
تعریف موزه
موزه مؤسسه‌ای‌ست دائمی و بدون هدف مادی که درهای آن به روی همگان باز است و در خدمت جامعه و پیشرفت آن فعالیت می‌کند. هدف موزه‌ها، پژوهش در آثار و شواهد به‌جای‌مانده انسان و محیط زیست او، گردآوری آثار، حفظ و بهره‌وری معنوی و ایجاد ارتباط بین این آثار، به ویژه به نمایش گذاردن آن‌ها به منظور بررسی و بهره معنوی است.
موزه مكان گردآوری، نگهداری، مطالعه و بررسی كردن و نیز به نمایش گذاشتن نعمتهای فرهنگی یا طبیعی به منظور آموزش، پژوهش و ارزش دادن به این مجموعه ها و لذت بردن از آنهاست.
 
معنای لغوی و اصطلاحی موزه:
 
نام موزه از لغت فرانسوی “Musee ” گرفته شده و به معنای مكانی است كه مجموعه بزرگی از آثار باستانی و صنعتی و چیزهای گرانبها را در آن به معرض نمایش می گذارند و دانشمندان و پژوهشگران و هنرمندان و علاقه مندان از آن استفاده می كنند. كلمه موزه را فرانسویان از لغت یونانی گرفته اند. موزه نام تپه ای در آتن بوده است كه در آن عبادتگاهی برای موزه ها ساخته شده بود.
 
امروزه در كشورهای گوناگون جهان موزه ها، آثار باستانی، مردم شناسی، طبیعی، حیوانات و وحوش و مجموعه تاریخی آن كشورها را به نمایش می گذارد. فرهنگ تمدن هر قوم و ملتی از طریق اشیا و وسایلی كه در آن موزه ها جمع آوری شده است شناخته می شود. یكی از راههای شناخت اقوام گذشته و نحوه زندگانی آنها بازدید از موزه هاست كه جنبه آموزشی نیز دارد.
 
تاریخچه موزه:
 
پژوهشگران و متخصصان موزه داری، به دنبال ریشه یابی واژه موزه به مبدأ “هلنی” بسنده كرده و تاریخ موزه و تاریخگذاری این پدیده را این گونه تعریف كرده اند:
 
“معبد خدایان هنر شعر و موسیقی كه بر فراز تپه ای در آتن قرار داشت، نخستین موزه ای است كه در تاریخ موزه ها نام برده می شود و موزه “آشمولین” در شهر آكسفورد نخستین موزه ای است كه آثار مشرق زمین را در خود محفوظ داشته است. نخستین موزه در قاره آسیا موزه “هارمیتاژ” یا “هرمیتاژ” در لنینگراد روسیه است و اولین موزه ایران در سال ۱۲۹۵ هـ .ش به نام “موزه ملی ایران” پایه گذاری و گشایش یافته است. سال ۱۷۴۶ میلادی را در تاریخ تحول و تكامل موزه ها باید نقطه عطفی به شمار آورد. زیرا در این سال نویسنده فرانسوی، “لاخون دوسن ین” عقاید و اندیشه های نوینی را درباره موزه مطرح كرد كه موجب تحرك و تسریع در بنیادگیری موزه ها شد. چهار سال پس از آن به سال ۱۷۵۰ میلادی اولین موزه واقعی جهان در قصر لوكزامبورگ برپا شد.”
نقش حیاتی موزه ها در جوامع بشری نقشی بدیع، ماندگار و مروج ناب ترین پدیده های فرهنگی است. موزه ها از معدود مراكز حافظ یادگاران نسل گذشته و در حقیقت فرزندان هنر و تاریخ هستند. هر یك از این اشیا در عین بی زبانی به هزار زبان سخن می گویند زیرا اسناد معتبری از هنر، فرهنگ و تاریخ را ارایه می دهند.
 
موزه كلمه ای یونانی است كه از ” موزه یون ” به معنای مجلس فرشتگان الهام گرفته است. به طور كلی موزه به مجموعه ای از آثار و اشیایی اتلاق می شود كه در محل یا عمارتی نگه داری و در معرض نمایش گذاشته شوند.
 


کلمات کلیدی مرتبط:
پاورپوینت ,موزه ، ضوابط ,طراحی و , ساخت و مطالعات موردی , , , , موزه ,موزه , موزه: , , , ,تاریخچه ,موزه: , ,پژوهشگران و ,متخصصان موزه داری، ,
مقالات مرتبط در این دسته
دانلود بررسی موزه علم و هنر شهر والنسیاپاورپوینت
دانلود ,بررسی پاورپوینت فرهنگسرای خاوران,ppt
پاورپوینت بررسی معماری موزه فرش باکو با فرم زیبای فرش
پاورپوینت بررسی معماری موزه هنر باروک مکزیک اثر تویو ایتو
پاورپوینت بررسی معماری موزه دریایی دانمارک اثر گروه Bjarke Ingels' BIG
دانلود ,بررسی پاورپوینت موزه هنرهای میلواكی,ppt
دانلود بررسی مرکز فرهنگی ژان ماریا پاورپوینت
تحلیل موزه لوور پاریس فایل پاورپوینت
پاورپوینت بررسی معماری مسجد و مرکز فرهنگی اسلامی نیویورک
پاورپوینت بررسی معماری پایدار مرکز فرهنگی ژان ماری تیجیبائو ، نمونه فرهنگسرای پایدار
دانلود بررسی آشنایی با باغ موزه دفاع مقدس فایل پاورپوینت
دانلود بررسی پرسپکتیو مرکز فرهنگی ژان ماری تجیبائو پاورپونت
دانلود بررسی کلیات در مورد موزه هنرهای معاصرفایل پاورپوینت
دانلود بررسی موزه گوگنهایم بیلبائو موزه گوگنهایم نیویورک پاورپوینت
دانلود بررسی کانسپت 20 موزه برتر دنیا پاورپوینت
دانلود ,بررسی پاورپوینت نمایشگاه هنرهای معاصر,ppt
دانلود ,بررسی پاورپوینت برنامه فیزیکی موزه,ppt
دانلود ,بررسی پاورپوینت موزه گوگنهایم بیلبائو,ppt
دانلود ,بررسی پاورپوینت تالار سیتی‌هال شهر لندن,




:: برچسب‌ها: دانلود بررسی موزه ، ضوابط طراحی و ساخت و مطالعات موردی پاورپوینت ,
:: بازدید از این مطلب : 12
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : aram
ت : یک شنبه 6 آبان 1397
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');