دانلود بررسی پل شیشه ای گراند کانیون پاورپوینت


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان araaam.loxblog.com و آدرس araaam.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
فهرست مطالب: دانلود بررسی پل شیشه ای گراند کانیون پاورپوینت

تاریخ ایجاد 29/10/2018 12:00:00 ق.ظ    تعدادبرگ:    قیمت: 4800 تومان     تعدادمشاهده  1  


پاورپوینت پل شیشه ای گراند کانیون
 
 
بخشی از مطالب:
گراند کانیون یک پارک ملی در ایالت آریزونا در آمریکا است. پارک زیبا و از نظر گونه گونی طبیعی منحصربه‌فرد گراند کانیون در شمال غربی آریزونا قرار گرفته است. شکل امروزی گراند کانیون محصول میلیون ها سال حفاری و فرسایش طبیعی است که جریان نیرومند رودخانه کلرادو در دوام و قوام بخیشدن به آن نقشی اساسی بر عهده داشته است.
 
پل شیشه ای یا آسمان نورد گراند کانیون یا Grand Canyon Skywalk یک جاذبه توریستی است که در ۲۰ مارس ۲۰۰۷ کار آن به اتمام رسید و در ۲۸ مارس برای بازدید عموم آماده شد. این پل بر فراز رود خانه کلرادو ، در لبه دره گراند کانیون ایالت آریزونای آمریکا قرار گرفته است. بلیط ورودی آن ۲۵ دلار است. یک بازرگان اهل لاس وگاس به نام دیوید جین در ازای دریافت قسمتی از سود آسمان نورد ، در تأمین هزینه این بنا مشارکت داشته است. این پل ، تنها قسمتی از یک پروژه بزرگ است که در آینده تکمیل خواهد شد.
 
بومیان محلی منطقه مالکان اصلی این ساختمان هستند. این پل شکل نعل اسبی دارد و ۱۲۰۰ متر از سطح زمین فاصله دارد ،ارتفاعی که بلندترین آسمانخراشهای دنیا را تحت الشعاع قرار میدهد. لبه آن ۲۰ متر فاصله افقی از کناره زمین دارد. دیواره ها و کف آن از شیشه ای به ضخامت ۱۰ سانتیمتر ساخته شده است. این پل میتواند ۳۵هزارتن وزن را تحمل کند ، یعنی در آن واحد ۸۰۰ فرد ۸۰ کیلوگرمی میتوانند بر روی آن بروند. البته تنها اجازه داده میشود ۱۲۰ توریست در یک زمان بر روی آن بروند.
 
این پل بسیار محکم ساخته شده و طوری طراحی شده که در نتیجه باد و راه رفتن مردم ، ارتعاش نداشته باشد. این بنا میتواند در برابر بادی با سرعت ۱۰۰ مایل در ساعت مقاومت کند و یک زلزله ۸ ریشتری را تاب بیاورد. ساخت این آسمان نورد در مارس ۲۰۰۴ -۳ سال پیش- شروع شد و مجموعا ۴۰ میلیون دلار هزینه صرف آن شد.
 
البته مجموعه آسمان نورد گراندکانیون ، ساختمانهای دیگری هم دارد : موزه ، سینما تئاتر ، سالن تشریفات ، فروشگاه و چندین رستوران. در انتهای این بنا ، کافه ای قرار دارد که مسافران میتوانند در آنجا در فضای آزاد غذا بخورند.
 


کلمات کلیدی مرتبط:
پاورپوینت ,پل شیشه ای ,گراند کانیون , , , , ,گراند کانیون یک , پارک ملی در , ایالت ,آریزونا در , آمریکا ا , ,پل شیشه ای یا , آسمان نورد گراند کانیون , مجموعه آسمان نورد گراندکانیون ، , ساختمانهای , موزه ، سینما تئاتر ، سالن تشریفات ، فروشگاه و چندین رستوران. در انتهای این بنا ، کافه ای ,
مقالات مرتبط در این دسته
دانلود بررسی فناوری سقفهای فضایی و سبک پاورپوینت
دانلود بررسی فناوری و ساخت سازه های پیش ساخته و سازه های خرپایی پاورپوینت
پاورپوینت رایگان بررسی شرایط عمومی و خصوصی پیمان
بررسی انواع روش های برش بتن پس از اجرا
بررسی تکنولوژی بتن پلیمری
پاورپوینت بررسی نکات کلیدی و اجرایی آرماتوربندی
پاورپوینت بررسی اصول ساخت‌ بتن دستی در کارگاه‌های ساختمانی
پاورپوینت بررسی ارتباط بین گسل و زمین لرزه
پاورپوینت بررسی احداث چاه فاضلاب‌
پاورپوینت بررسی انواع پل‌ها
پاورپوینت بررسی مقاوم سازی تعمیرات زیر سازه پل ها
پاورپوینت رایگان بررسی قاب های نیمه صلب
دانلود بررسی سازه های عنکبوتی در معماری پاورپوینت
دانلود بررسی لندفیل پاورپوینت
دانلود بررسی اتصالات عنکبوتی پاورپوینت
دانلود بررسی بتن ژئوپلیمر پاورپوینت
دانلود بررسی بتن اسفنجی پاورپوینت
دانلود بررسی نمای کامپوزیت آلومینیوم پاورپوینت
دانلود بررسی سنگ نماهای ساختمانی پاورپوینت




:: برچسب‌ها: دانلود بررسی پل شیشه ای گراند کانیون پاورپوینت ,
:: بازدید از این مطلب : 50
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : aram
ت : دو شنبه 7 آبان 1397
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');