دانلود بررسی معماری نمایشگاه بین المللی


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان araaam.loxblog.com و آدرس araaam.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
فهرست مطالب: دانلود بررسی معماری نمایشگاه بین المللی

تاریخ ایجاد 24/09/1397 12:00:00 ق.ظ    تعدادبرگ: 104   قیمت: 29500 تومان     تعدادمشاهده  1  


بررسی و مطالعات معماری نمایشگاه بین المللی
 
بخشی از مطالب:
امروزه نمایشگاه محل عرضه محصولات و از همه مهم ترمحل تبادل فرهنگ  میباشد. شهرستان سقز به واسطه موقعیت سیاسی جغرافی ودسترسی که در ایران دارد و کمر بند اصلی جنوب غرب کشور به شمال غرب کشورو از نظر دسترسی به مرز نیز غیره مستقیم وبسیار سریع الانتقال میباشد واین پتانسیل را دارد که هم از داخل کشور وهم از خارج کشور به عرضه و فروش کالاهای مختلفی بپردازد .
 
فهرست نمایشگاه بین المللی
 
عنوان صفحه
 
فصل اول(کلیات تحقیق)                                            
 
    چکیده  ………………………………………………………………………… ۱
    پیشگفتار……………………………………………………………………. ۲
    o       دلایل انتخاب طرح در شهرستان سقز عبارتند از:……………………………….. ۳
    اهداف مشارکت در نمایشگاه ها………………………………………………. ۵
    اهداف اولیه مشارکت……………………………………………………….. ۵
    انواع نمایشگاه………………………………………………,…………………. ۸
    نمایشگاه های عمومی عمده…………………………………………………………. ۸
    نمایشگاه های تخصصی عمده:……………………………………………… ۸
    مقایسه نمایشگاه‌های بین‌المللی بازرگانی و نمایشگا‌های جهانی…………………. ۹
 
فصل دوم(مبانی نضری معماری)
 
    آشنایی با بازارهای قدیمی ایران وفضاهای بازار……………………………… ۱۰
    بازارهای قدیمی کردستان…………………………………………………………. ۱۳
    مبانی نظری در مورد طرح مورد نظر:………………………………………… ۱۹
 
فصل سوم(برسی نمونه ها وتاریخچه)
 
    اولین نمایشگاههای تجاری بین المللی امروزین……………………………….. ۲۲
    نمایشگاه جهانی آلمان – هانور ۲۰۰۰…………………………………………. ۲۳
    نمایشگاه بین المللی تهران………………………………………………………… ۳۲
    آشنایی با وضع موجود نمایشگاه بین المللی تهران……………………………… ۳۲
    ارزیابی وضع موجود نمایشگاه بین المللی تهران……………………………… ۳۴
    نمایشگاه بین المللی مشهد…………………………………………………………. ۳۶
    اهداف نمایشگاه:…………………………………………………………………… ۳۷
    خدمات و امکانات:………………………………………………………………. ۳۹
    خدمات نمایشگاه:…………………………………………………………………. ۴۰
    خدمات فنی…………………………………………………………………………. ۴۰
    مزیتها:………………………………………………………………………………. ۴۲
    آنالیز سایت:………………………………………………………………………….۴۵
    برنامه ریزی کالبدی:……………………………………………………..۵۰
    مقدمه……………………………………………………………………………….. ۵۰
    کاربری های موردنیاز…………………………………………………………… ۵۱
    برنامه کالبدی……………………………………………………………………… ۵۳
 
فصل چهارم(ضوابط واستانداردها)
 
    استانداردها…………………………………………………………………………. ۶۰
    جزئیات وکلیات در طراحی نمایشگاه………………………………………….. ۶۳
    گروه بندی کاربری ها………………………………………………………… ۶۷
 
فصل پنجم(اقـلیـم)
 
    تقسیمات اقلیمی……………………………………………………………………..۶۹
    آب وهوای آسیا……………………………………………………………………..۷۰
    اقلیم های آب و هوایی ایران………………………………………………………۷۳
    اقلیم ایران……………………………………………………………………………۷۴
    نگاهی جغرافیایی شهرسقز………………………………………………………. ۷۹
    شرایط اقلیمی شهرستان سقز:…………………………………………………….۸۰
    طراحی اقلیمی…………………………………………………………………….. ۸۰
    خصوصیات کلی فرم بنا در اقلیم سرد…………………………………………. ۸۱
    کالبد شهری و روستایی در اقلیم سرد………………………………………….. ۸۴
 
فصل ششم(تحلیل سایت وروند تحقیق)
 
    تحلیل سایت………………………………………………………………………… ۸۶
    دسترسی ها………………………………………………………………………….۸۷
    مجاورت ها………………………………………………………………………….۸۸
    پتانسیل ها……………………………………………………………………………۸۹
    اقلیم…………………………………………………………………………………..۹۰
    مکان یابی کاربری ها در سایت………………………………………………….۹۱
 
فصل هفتم(نتیجه گیری-گذینه های طراحی)
 
        ایده های اصلی طراحی(ایده های نهایی)………………………………………..۹۲
        سیرکولاسیون محوطه …………………………………………………………….۹۳
        سطوح خدماتی مجموعه نمایشگاه………………………………………………..۹۴
        ساختمان نمایشگاه…………………………………………………………………..۹۴
        نقشه ها………………………………………………………………………………۹۵
        فهرست منابع……………………………………………………………………….۱۰۴
 
فصل اول:کلـیـات تحقــیـــق
 
چکیده
 
 امروزه کلیه کشور های جهان اهمیت فوق العاده ای به بازرگانی خود قائل هستند و همه کشورها اعم از کشور های پیشرفته و در حال توسعه ناگزیرند به این موضوع اهمیت داده و در جهت گسترش سالم و سود مند این قسمت از اقتصاد کشور کوشا باشند . بازرگانی نقش بسیار مهمی را در کل اقتصاد کشور ایفا می کند و اطلاعات بازرگانی نه تنها مورد توجه دولت ها می باشد ، بلکه محققین اقتصادی و صنعتگران و بازرگان نیز از طالبین جدی آن هستند. احتیاج محققین اقتصادی به این جهت است که برای بررسی تحولات اقتصادی و پیش بینی های آینده و تجزیه و تحلیل وضع اقتصادی در اعصار گذشته ، حال و آینده ناگزیر هستند که به بازرگانی اهمیت زیادی بدهند .
 
بدین جهت نمایشگاه بین المللی سقز با هدف کوشش در راه ایجاد نمایشگاه های تجاری به منظور گردآوری امکانات تولیدی و فرآورده های مطلوب کشور در یک جا و همچنین آشنایی با فرآورده های گوناگون در زمینه های مربوط به رشته های مختلف علمی , بازرگانی و صنعتی کشاورزی ، فرهنگی و هنری مطالعه و طراحی خواهد گردید .
 
به طور کلی یک مرکز بازرگانی عبارت است از مرکزی که نقش مکمل و پشتیبانی خدمات بخش های خصوصی و دولتی را دارند . هدف اصلی هر مرکز بازرگانی گرد هم آوردن فعالیتها و مؤسسات دست اندرکار بازرگانی به زیر یک سقف و ارائه خدمات مورد نیاز به آنها برای پیشرفت بیشتر کارشان است .
 
پیشگفتار
 
پیشرفت علم و فن آوری نو زندگی انسان را در تمامی عرصه ها متحول نموده است ولی مسائل بی شمار ناشی از این تحول لا ینحل مانده اند . اگر شعور و دانش انسان ها بصورت ترکیبی در جهت همگرایی و کارایی به کار گرفته شود تحت تاثیر ارتباط متقابل و یگانگی جهت دانشی قدرتمند تر حاصل خواهد شد . این دانش نو سبب ایجاد تفاهم متقابل در فضای زندگی انسان ها گردیده و به شکیبایی آن ها برای قبول سنت ها و رفتار های اجتماعی یکدیگر خواهد افزود . به این ترتیب توسعه اجتماعات بشری هم نواخت و هم آهنگ بسوی طریقی بهتر برای زندگی حرکت خواهد کرد .
 
نمایشگاه ها باید با نمایش افتخار آمیز دانش و عرضه دستاورد های آن در کنار یکدیگر تبدیل به میدان گاه برخورد های انسانی گردیده و در دست یابی به این هدف موثر باشد .
 
از اکسپو باید مفهومی بالاتر از نمایشگاه دست آوردهای سنتی گذشته و توسعه و پیشرفت فن آوری زمان حال انتظار داشت . نمایشگاه باید در عین حال کیفیت یک همایش بین المللی سرور انگیز را داشته باشد که مردم دنیا یکدیگر را در آن ملاقات کنند ، آشنا شوند ، افکارشان را هماهنگ کرده و دانش خود را مبادله نمایند .
 
نمایشگاه باید بجای عرضه نمایش سخت افزار به عرصه های جشن ها و مراسم برای نرم افزار تبدیل شوند . به همین منظور هدف این است که تمامی مجموعه نمایشگاه تبدیل به میدان گاهی گردد که توسعه این انگاره را میسر سازد .
 
انگاره ( مراسمی برای هماهنگی و یگانگی انسان ها )
 
برای آگاهی از هر پدیده باید ابتدا خوب آنرا بشناسیم و تعریف مشخص عام و خاص از این پدیده برای خود داشته باشیم ، مقوله نمایشگاهها ترکیبی از صنعت و هنر است که معمولاً فعالیتهای اقتصادی را در یک محدوده زمانی و مکانی متمرکز نموده است .


کلمات کلیدی مرتبط:
بررسی , مطالعات ,معماری ,نمایشگاه ,بین المللی , , , , نمایشگاه , نمایشگاه بین المللی , , , , , ,شهرستان سقز , , اهداف مشارکت در نمایشگاه ها………………………………………………. ۵ , اهداف اولیه مشارکت……………………………………………………….. ۵ , انواع نمایشگاه………………………………………………,…………………. ۸ , نمایشگاه های عمومی عمده……………,
مقالات مرتبط در این دسته
پاورپوینت بررسی معماری موزه گوگنهایم اثر فرانک اُ گری
پاورپوینت بررسی معماری موزه لیولی Liuli واقع در شانگهای
معماری موزه مرسدس بنز اشتوتگارت ، پاورپوینت بررسی موزه ماشین بنز در آلمان اثر U.N Studio
معماری موزه کوآی برانلی، پاورپوینت بررسی موزه کوا برانلی اثر ژان نوول Jean Nouvel
دانلود بررسی موزه آبگینه تهران پاورپوینت
دانلود بررسی موزه های ترکیه پاورپوینت
دانلود بررسی موزه مرسدس بنزپاورپوینت
دانلود ,پاورپوینت بررسی مرکز فرهنگی دزفول و سانفرانسیسکو,pptx
دانلود بررسی اصول ، ضوابط و استانداردهای طراحی موزه پاورپوینت
دانلود بررسی موزهٔ علوم لندن پاورپوینت
دانلود بررسی موزه لوور پاورپوینت
دانلود بررسی موزه سنجش تبریزپاورپوینت
پاورپوینت بررسی و تحلیل معماری موزه هنر کیمبل اثر لویی کان
دانلود ,بررسی پاورپوینت تحلیل 5نمونه موردی موزه ایرانی ,ppt
دانلود بررسی فرهنگسرای گهواپاورپوینت
پاورپوینت بررسی چهار نمونه موردی طراحی موزه در ایران و جهان
پاورپوینت بررسی طرح بازسازی دروازه شهر والتا از رنزو پیانو
پاورپوینت بررسی مجسمه چنگیز خان
پاورپوینت بررسی طرح مرکز موزه هنر تالاب زی زی Xixi




:: برچسب‌ها: دانلود بررسی معماری نمایشگاه بین المللی ,
:: بازدید از این مطلب : 29
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : aram
ت : شنبه 24 آذر 1397
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');