دانلود بررسی تاثیر جداره بر معابر مدیریت و تشکیلات کارگاهی پاورپوینت


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان araaam.loxblog.com و آدرس araaam.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
فهرست مطالب: دانلود بررسی تاثیر جداره بر معابر مدیریت و تشکیلات کارگاهی پاورپوینت

تاریخ ایجاد 07/10/1397 12:00:00 ق.ظ    تعدادبرگ: 29   قیمت: 7300 تومان     تعدادمشاهده  1  


 
پاورپوینت تاثیر جداره بر معابر مدیریت و تشکیلات کارگاهی
بخشی از مطالب:
 
 
عرض مفيد پياده‌رو و راه پياده در مناطق مسكوني پرتراكم نبايد از 1.5 متر و در مناطق مسكوني كم تراكم  و يا با تراكم متوسط از 1.25 متر كمتر باشد. در مناطق تجاري، اين عرض نبايد از 2 متر كمتر باشد. 
فهرست
 
ارتفاع و عرض خیابان
 
۱-تاثیر جداره ها بر بعد طولی معابر
 
۲-تاثیر جداره ها بر بعد عرضی معابر
 
۳-تاثیر جداره ها بر بعد ارتفاعی معابر
 
۱-تاثیر جداره ها بر بعد طولی فضای خیابان
 
تصاویر
 
۱٫جداره های مقعری شکل که پشت هم قرار گرفته باشند در بیننده یک فضای تقسیم شده و محدود را القا می نمایند.
 
۲٫جداره های محدبی شکل خیابان در بیننده القا کننده فضایی بی انتهاست.
 
۳٫خمیدگی جداره خیابان و یا فضای قوسی شکل خیابان در بیننده بعد طولی خیابان راکوتاه تر جلوه می دهد.
 
۴٫گوشه و لبه های مستقیم و دراز جداره خیابان تاکید بر بعد طولی خیابان دارد.
 
۵٫با عقب نشینی و پیشامدگی بناها در امتداد مسیر خط مستقیم مسیر از بین رفته و طول خیابان به قطعاتی تقسیم می شود که از نظر بصری گول خیابان کوتاهتر جلوه می کند.
 
۶٫امتداد مسیر خیابان به صورت مستقیم نقطه دید را به عمق خیابان جلب کرده وخیابان را طویل جلوه گر می سازد.
 
۷٫نماهای برجسته که توسگ پیشامدژی بالکن،پنجره ها و غیره به وجود می آید طول خیابان را کوتاه تر جلوه می دهد.
 
۸٫نمای صاف و صیقلی بنا نقطه دید را به عمق خیابان جلب کرده و آنرا طولانی جلوه می دهد.
 
۹٫نماسازی و معماری متنوع ساختمانها،تطابق رنگ و مصالح،نقطه دید را به جزییات جلب کرده و فضایی ریتمیک و متنوع ایجاد می کند.
 
۱۰٫نماهای مسگح و صاف خیابانها با معماری معمولی و رنگامیزی و مصالح یکسان اثر طولانی بودن خیابان را تشدید می کند.
 
۱۱٫گشودگی های بزرگ نمای ساختمان را دلباز و فضای بیرون را با فضای داخل مرتبط می سازد.
 
۱۲٫گشودگیهای کوچک نمای ساختمان را بسته و فضای خیابان را تنگ و کسل کننده جلوه می دهد.
 
۱۳٫با تاکید بر معماری بناهای گوشه تقاطع محل تقاگع در فضای خیابان کاملا مشخص شده و بعد گولی خیابان را به قطعاتی تقسیم می کند.
 
۱۴٫گشودگی فرعی منشعب از خیابان اصلی در امتداد مسیر خیابان به وجود آمده لذا محل تقاطع در فظای خیابان به دشواری دیده می شود وکاملا مشخص نیست.
 
۲-تاثیرجداره ها بر بعد عرضی فضای خیابان – تصاویر
 
۱٫احساس تنگی و خفه بودن مسیر خیابان را می توان با عقب نشینی و پلکانی نمودن طبقات فوقانی جداره ها خنثی نمود.همچنین با ایجاد پیلوت در طبقه همکف بناها فضای تحرک را بزرگتر نمود و بدین طریق احساس عریضتر بودن فضا را بوجود آورد.
 
۲٫تقسیم بندی سطوح خیابان به صورت عرضی بدون جداسازی پیاده روها و باند حرکت سواره فضای خیابان را عریضتر جلوه می سازد.
 
۳٫تقسیم بندی سطوح خیابان به صورت طولی اثر بعد طولی فضای خیابان را تشدید می کند.
 
۴٫خیابانهای مشجر و دارای فضای سبز بعد عرضی فضایشان از نظر بصری کمتر بوده و به نظر بیننده تنگتر حس می شوند زیرا میدان دید بیننده محدود است.
 
۵٫پیاده روهای مسقف،چراقهای روشنایی زنجیره ای خیابانها فضای عرضی خیابان را به چند فضا تقسیم می کند بدین طریق می توان یک فضای خیابانی عریض را به چند فضای متصل به هم و با عرضهای متفاوت گراحی نمود.
 
۳-تاثیرجداره ها بر بعد ارتفاع فضای خیابان – تصاویر
 
۱٫پیشامدگی زیاد و قابل توجه آخرین سقف ساختمان بصورت باران گیر ارتفاع فضای خیابان را محدود می کند.
 
۲٫عقب نشینی طبقات فوقانی ساختمانهایی که در امتداد مسیر خیابان واقع شده اند اد یک طرف باعث کاهش ارتفاع فضای خیابان شده و از طرف دیگر فضای خیابان را در قسمت فوقانی عریضتر می نماید.
 
۳٫با بنا نمودن یک یا دو طبقه از طبقات ساختمانهای مرتفع به صورت کرسی چینی می توان ارتفاع را به مقیاس مناسب تقسیم بندی نمود و همچنین می توان در طراحی مبلمان شهری ارتفاع و چراقهای روشنایی و درختان و غیره را مطابق با حداقل ارتفاع کرسی چینی در نظر گرفت.
 
۴٫حجم ساختمانهایی که عرضشان کم و ارتفاعشان زیاد باشد و در مسیر خیابان واقع شده باشند در بیننده احساس مرتفع بودن فضای خیابان را تشدید می سازند.
 
۵٫با احداث حجمهای کوچکی مانند یک کیوسک،محل مسقف ایستگاه و یا غرس درختان و غیره می توان ارتفاع فضا را تقسیم و گبقه بندی نمود و از نظر بصری بعد ارتفاع فضا را محدود ساخت.
 
۶٫با ایجاد طاق نما و استفاده از فرمهای دیگرجهت مسقف کردن فضای خیابان می توان بعد ارتفاع فضای خیابان را کاهش داد.
 
منابع و ماخذ


کلمات کلیدی مرتبط:
,پاورپوینت ,تاثیر , جداره بر , معابر ,مدیریت و ,تشکیلات ,کارگاهی , , , , ,عرض مفيد , پياده‌رو , راه پياده , مناطق مسكوني , مناطق مسكوني , ,ارتفاع و , عرض خیابان , ,تاثیر جداره ها بر بعد طولی معابر , , ,-تاثیر جداره ها بر بعد عرضی معابر , ,۳ ,تاثیر جداره ها بر بعد ارتفاعی معابر , , ,تاثیر جدار,
مقالات مرتبط در این دسته
دانلود بررسی تناسبات وگونه شناسی كالبدی انسان و معماری پاورپوینت
دانلود بررسی سمینار چوب و کاربرد آن در معماری پاورپوینت
دانلود بررسی دریافت بصری و توجه در معماری پاورپوینت
دانلود بررسی ارتباط معماری با آرامش پاورپوینت
دانلود بررسی تناسبات در معماری پاورپوینت
دانلود بررسی تزئینات در معماری پاورپوینت
دانلود بررسی شناخت فضا پاورپوینت
دانلود بررسی چشم انداز سازی در معماری پاورپوینت
دانلود بررسی چشم انداز سازی در معماری پاورپوینت
دانلود بررسی نقش رنگ در طبیعت و معماری (بخش دوم)پاورپوینت
دانلود بررسی نکاتی پیرامون فرآیند طراحی معماری پلان های ساختمانی پاورپوینت
دانلود بررسی درک و بیان محیط شهری پاورپوینت
دانلود بررسی استاندارد های طراحی نمای اماکن پاورپوینت
دانلود بررسی سینما و معماری پاورپوینت
دانلود بررسی فرم و خلق فضافایل پاورپوینت
دانلود بررسی تندیس گرایی در معماری پاورپوینت
دانلود بررسی خلاقیت در معماری پاورپوینت
دانلود بررسی زیبایی شناسی در معماری فایل پاورپوینت
دانلود بررسی تاثیر فرهنگ بر معماری پاورپوینت




:: برچسب‌ها: دانلود بررسی تاثیر جداره بر معابر مدیریت و تشکیلات کارگاهی پاورپوینت ,
:: بازدید از این مطلب : 30
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : aram
ت : جمعه 7 دی 1397
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');