دانلود بررسی سقف یوبوت پاورپوینت


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان araaam.loxblog.com و آدرس araaam.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
فهرست مطالب: دانلود بررسی سقف یوبوت پاورپوینت

تاریخ ایجاد 23/10/1397 12:00:00 ق.ظ    تعدادبرگ: 54   قیمت: 8700 تومان     تعدادمشاهده  1  


پاورپوینت سقف یوبوت
 
 
بخشی از مطالب:
 
سقف یوبوت دارای دو دال در بالا و پایین و همچنین جان‌های متعامد است. قالب‌بندی آن می‌تواند از جنس چوب، پلی وود، فلز و یا کارتن پلاست باشد. هنگام اجرای سقف یوبوت ابتدا باید طبق نقشه‌های اجرایی آرماتورها بسته شوند. 
 
سقف یوبوت
یوبوت
یوبوت محصولی پلیمری با پایه پلی پروپلین است، که با هدف سبک سازی دال‌ها در سقف و پی‌های گسترده‌ی بتنی طراحی شده است. دال یوبوت از نوع دال‌های مجوف متشکل از تیرچه‌های عمود بر هم است، و بار را به صورت دو طرفه منتقل می‌کند.‌ دال‌های یوبوت جزو سیستم‌های دوطرفه مشبک با قالب‌های ماندگار دسته بندی می‌شوند.
نوارهای باربر طراحی شده در دال‌های مشبک یوبوت در حقیقت تیرهای I شکل متعامدی هستند که به جهت سختی بالای خود و سبکی دال قادر به باربری در دهانه‌های بلند و کنترل مناسب خیز در این دهانه‌ها هستند.
در ساختمان‌های بلند مرتبه‌ یا دارای سقف با ارتفاع بلند، جهت جلوگیری از تغییر شکل و بوجود آمدن خیز، لازم است دیافراگم سقف به صورت سخت عمل کند. در نتیجه نیاز به دال بتنی به دلیل سختی بالا، همواره مورد توجه مهندسین‌ بوده است.‌ به دلیل نیاز به کنترل خیز و ترک‌های بوجود آمده در دال‌های بتنی استفاده از دال‌های بتنی محدود به دهانه‌های کوچک بوده و در صورت اجرا در دهانه‌های بزرگ، وجود تیر با آویزهای بلند و هزینه‌های اجرا مشکل‌ کارفرمایان را دوچندان می‌نمود که سیستم دال مجوف یوبوت (سقف یوبوت) تمام این اشکالات را حل نموده است.
ماهیت و عملکرد قالب‌های یوبوت‌
هدف اصلی از قرار دادن قالب‌های یوبوت در داخل دال‌های بتنی، ایجاد حفره‌های خالی در داخل دال و حذف بتن ناکارآمد در میان آن است. این کار باعث می‌شود تا علاوه بر سبک‌تر شدن دال، امکان پوشش دهانه‌های بزرگتر به دلیل ضخامت و سختی زیاد دال امکان‌پذیر باشد.
این قالب‌ها نقش سازه‌ای نداشته و فقط وظیفه حذف بتن و ایجاد حفره در داخل بتن را دارند و پس از گیرش بتن، عملاً کارایی دیگری ندارند. به دلیل عدم خارج کردن قالب‌ها از میان بتن به آنها قالب‌های ماندگار نیز می‌گویند.
مفهوم سیستم سقف یوبوت (سقف دال مجوف)
امروزه از دال‌های تخت بتنی با آرماتورگذاری معمولی می‌توان در دهانه‌های بلند استفاده نمود. تغییرات جدید انجام شده در آیین نامه‌های طراحی و امکان استفاده از تکنولوژی‌های جدید باعث کاهش وزن دال و هزینه‌های اجرایی آن شده است. برخی از پیشرفت‌های انجام شده در زمینه تکنولوژی بتن مسلح و دلایل اجرای دال‌های تخت بتنی در دهانه‌های بلند به ترتیب زیر است.
•    استفاده از آرماتورهای فولادی با مقاومت بالا
•    استفاده از آرماتور منفی در وجه فوقانی دال به منظور کاهش تغییر شکل‌ها در دال‌های چند دهانه
•    استفاده از بتن مقاومت بالا در دال‌ها
•    استفاده از سیستم‌های قالب بندی جدید که علاوه بر امکان ایجاد هندسه دلخواه دال، باعث کاهش هزینه‌های اجرایی نیز میشود.


کلمات کلیدی مرتبط:
پاورپوینت ,سقف ,یوبوت , , , , , ,سقف یوبوت , ,سقف یوبوت ,یوبوت ,یوبوت , پلیمری , پلی پروپلین , دال‌ها در ,سقف و ,پی‌های گسترده‌ی بتنی ,طراحی , قالب‌های ماندگار , قالب‌های یوبوت‌ , , , , سیستم سقف یوبوت (سقف دال مجوف) , , آرماتورهای فولادی با مقاومت بالا , ,آرماتور منفی در وجه فوقانی دال به من,
مقالات مرتبط در این دسته
دانلود بررسی جزئیات اتصالات در ساختمان پاورپوینت
دانلود بررسی انواع سقف های آلومینیومی
دانلود بررسی نانو پوشش‌های ساختمانی پاورپوینت
دانلود بررسی ایمنی حریق و ساختمان پاورپوینت
دانلود بررسی آسفالت الیافی پاورپوینت
دانلود بررسی عمق گود‌برداری پاورپوینت
دانلود بررسی جوشکاری فورجینگ سربه سر میلگردپاورپوینت
دانلود بررسی کنترل آب در گودبرداری پاورپوینت
دانلود بررسی نکات مهم و کاربردی در زمان وقوع زلزله و اقدامات ایمنی پاورپوینت
دانلود بررسی جوشکاری مقاومتی‌پاورپوینت
دانلود بررسی کفپوش بتنی پاورپوینت
دانلود بررسی سازه ی پل های کابلی و تحلیل پل کابلی تبریزپاورپوینت کامل
دانلود بررسی سازه‌های فراساحلی پاورپوینت
دانلود بررسی ویژگی ها و کاربرد بتن پلاستیک در سدهاپاورپوینت
دانلود بررسی گروت بتن پاورپوینت
دانلود بررسی علل خرابی دیوارهای حائل پاورپوینت
دانلود بررسی هیجان نفسگیر مهندسی ابرپل‌ها پاورپوینت
دانلود بررسی مشکلات اجرایی سقف‌هاپاورپوینت
دانلود بررسی تاریخچه و پیشرفت های علمی در سلول های خورشیدی پاورپوینت




:: برچسب‌ها: دانلود بررسی سقف یوبوت پاورپوینت ,
:: بازدید از این مطلب : 32
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : aram
ت : یک شنبه 23 دی 1397
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');