پاورپوینت معرفی شغل برق کار


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان araaam.loxblog.com و آدرس araaam.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
فهرست مطالب: پاورپوینت معرفی شغل برق کار

تاریخ ایجاد 31/08/2017 12:00:00 ق.ظ    تعدادبرگ: 19 اسلاید   قیمت: 2500 تومان   حجم فایل: 96 kb  تعدادمشاهده  2  


پاورپوینت معرفی شغل برق کار
 
فهرست مطالب
وظایف برق کار
مهارت و دانش مورد نیاز
تحصیلات لازم و نحوه ورود به شغل برق کاری
فرصت شغلی و بازارکار برق کار
میزان درآمد برق کار
شخصیت های مناسب این شغل
 
بخشی از مطلب
برق کار باید بسیار منظم و دقیق بوده و به جزئیات توجه نماید. همچنین باید به دستورالعمل های کاری موجود و مسایل ایمنی آگاهی کامل داشته باشد. مساله ایمنی در این شغل بسیار مهم و حیاتی بوده و برق کار باید با اصول و دستورالعمل های ایمنی به خوبی آشنا باشد و در حین کار از لباس و کفش مناسب استفاده کند. همچنین برق کار باید بتواند در ارتفاع به راحتی کار کرده و توان بدنی خوبی داشته باشد. برای ورود به این شغل می توانید دوره های فنی موجود را گذرانده و سپس به صورت کارآموزی نزد یک استاد کار مدتی شاگردی کنید. در این شغل مانند بسیاری از مشاغل فنی، تجربه بسیار مهم می باشد.
ساعت کاری برق کار، اگر در جایی استخدام باشد، به صورت تمام وقت است. در برخی از حوزه ها که نیاز به کنترل شبانه روزی است،  گاهی شیفت های شب نیز دارد. اگر برق کار به طور مستقل کار کند و مغازه داشته باشد، ساعت کاری منعطفی داشته و خود او آن را تعیین می کند. بسته به نوع کار، محل کار برق کار می تواند داخل ساختمان ها، کارخانجات و یا در فضاهای بیرونی باشد.
در ادامه برای آشنایی بیشتر با شغل برق کاری اطلاعات کاملی در زمینه وظایف، مهارت و دانش مورد نیاز، تحصیلات لازم و نحوه ورود به شغل، فرصت های شغلی و بازار کار و میزان درآمد برق کار ارائه می شود.    
و.....


کلمات کلیدی مرتبط:
پاورپوینت , معرفی شغل برق کار ,وظایف برق کار ,مهارت و دانش , مورد نیاز ,تحصیلات لازم و ,نحوه ورود به ,شغل برق کاری ,فرصت شغلی و ,بازارکار برق کار ,میزان درآمد برق کار ,شخصیت های , مناسب این شغل,
مقالات مرتبط در این دسته
پاورپوینت حوادث ناشي از كار و علل آن
پاورپوینت چالش های اشتغال و بازار کار کشور
پاورپوینت معرفی شغل خیاط
پاورپوینت حقوق و قانون کار
پاورپوینت معرفی شغل معلم
دانلود پاورپوینت آهک
پاورپوینت عوامل اجتماعي و توسعه كارآفريني
 
 
 
     




:: برچسب‌ها: پاورپوینت معرفی شغل برق کار ,
:: بازدید از این مطلب : 69
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : aram
ت : پنج شنبه 9 شهريور 1396
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');