بررسی ضوابط و استانداردهای ،طراحی هتل و متل، پاورپوینت


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان araaam.loxblog.com و آدرس araaam.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
فهرست مطالب: بررسی ضوابط و استانداردهای ،طراحی هتل و متل، پاورپوینت

تاریخ ایجاد 31/08/2017 12:00:00 ق.ظ    تعدادبرگ: 53 اسلاید بهمراه تصاویر   قیمت: 10500 تومان     تعدادمشاهده  7  


بررسی ضوابط و استانداردهای ،طراحی هتل و متل، پاورپوینت
 
 
بخشی از مطلب
دورنمای یك هتل برای تمام كسانی كه بدان می نگرند به نوعی باید جالب توجه باشد وبتواند دقت و تحسین یا شگفتی و اعجاب آنهارابه خود جلب نماید كه هدف از تأسیس هتل نیز، كشش و جذب هرچه بیشتر واردین و مشتریان است.
یكی از نكات ظریف و مهّم كه موفقیّت یك مدیر هتل در جلب مشتری بدان بستگی دارد، نمای ظاهری دورنما و منظره یا چشم انداز هتل است. بینایی و احساسی كه ازاین آیینه روح به انسان دست می دهد نقش عمده ای را در برداشتهای بعدی او بر عهده دارد. دقت و ظرافت موجود در بینش افراد است كه می تواند توجه را درآنها ثمربخش سازد و تشخیص بی اشتباه یا كم خطای آنها به همراه داشته باشد. روان شناسان بزرگ به چگونگی توجه و عواملی كه موجب انگیزش دقت افراد وگروههای مختلف می شوند توجه فراوانی داشته ودر باره آن مطالعه نموده و نتایج بسیار مفید و سازنده ای نیزدراختیارگذاشته اند. این پژوهندگان بر آنند كه انواع توجه را در اشخاص مختلف می توان به سه گونه جدا تقسیم نمود كه در بسیاری موارد نیز ، تركیبی ازانواع سه گانه توجه در یك نقطه ازدیدگاه انسان متمركز می گردد. این سه نوع عبارت اند از: توجه غیر ارادی، توجه ارادی وسرانجام نوع عادیآن است كه در مرتبه سوم قرارمی گیرد.
دورنمای یك  هتل برای تمام كسانی كه بدان می نگرند به نوعی باید جالب توجه باشد وبتواند دقت و تحسینیا شگفتی و اعجاب آنهارابه خود جلب نماید كه هدف از تأسیس هتل نیز، كشش و جذب هرچه بیشتر واردین و مشتریان است. ساختمان و وضع ظاهری یك هتل باید طوری تزیین و برافراشته باشد تا برای آنهایی كه نیاز به اقامت هم ندارند توجه برانگیز و جالب نظر باشد، همین نوع توجّه است كه از نظر روانشناسی با نام توجه غیر ارادی شناخته می شود. همین بینندگان خواهند بود كه در آینده به دوستان، آشنایان، اقوام و دیگر كسانی كه نشانی یك هتل دلپسند و تمیز و آماده و مجهز را خواسته باشند ، با مراجعه به حافظه بینایی خود و به آسانی خواهد توانست آدرس همان هتل را در اختیار خواستاران قراردهند و بدین ترتیب به عنوان گروههای بزرگی ازطرفداران هتل كه هزینه ای هم صرف آماده ساختن آنها نگردیده است عمل خواهند كرد
 
هتل یک واژه فرانسوی و منظور آن مکانی است که تسهیلات لازم برای اقامت کوتاه مدت مسافر را در مقصد یا مسیر حرکت تامین می کند. به عبارت دیگر هتل یک مجتمع خدماتی است با هدف کسب درآمد که پیشینه آن به انقلاب صنعتی اروپا بر می گردد معادل های فارسی آن عبارت اند از: کاروانسرا، مهمانخانه، مهمان پذیر،زائرسرا و مسافر خانه،که صرفنظر از درجه و کیفیت خدماتی آنها در دنیا پیشینه چندین هزار ساله دارند. این تاسیسات برای کسب و کار و ایجاد درآمد ساخته می شوند، و گرنه اقامت موقت از طریق خیریه، و انواع کم هزینه تری وجود داشته و دارند. میان شیوه مسافرت،سنت و نحوه اقامت موقت رابطه تنگاتنگی وجود دارد. هتل به مفهوم یک مجتمع خدماتی با هدف کسب درآمد و سود پدیده تکوین یافته ای است که پیشینه آن به انقلاب صنعتی اروپا بر می گردد،از انقلاب صنعتی تا به امروز دست کم چهار رویداد به رونق صنعت توریسم و هتل سازی و هتل داری کمک کرده است.
نخستین عامل: تغییر الگوی تولید و مصرف انرژی از سوختهای گیاهی و حیوانی به زغال سنگ و سپس به انرژی هیدروکربنی از آغاز قرن بیستم ( که امکان تحرک انسان را در مقیاس انبوه و سریع فراهم آورد.)
دوم: تولید انبوه صنعتی و گسترش تجارت، آن هم به مقیاس وسیع.
سوم: اختراع و رواج خودروی شخصی و ترن و هواپیما و امکان حرکت سریع و آسان تر
و نهایتا: افزایش سطح درآمد مردم همراه با کاهش ساعات کار و افزایش اوقات فراغت
هتل از آن دسته مباحثی محسوب میشود که بیشتر به عملکرد بنا توجه دارد تا به فرم آن ، با این وجود نمی توان از فرم به عنوان یکی از مهمترین عناصر جذب مخاطب فارغ شد. هتل ها از نظر کیفی به چند دسته عمده تقسیم میشوند که در زبان عام از آنها به تعداد ستاره تعبیر میشود. یکی از ایده های مورد استفاده در هتل میتواند تفکیک فضاهای سرویس دهنده و سرویس شونده باشد که در کارهای لویی کان می توان به خوبی آنرا مشاهده کرد.و....


کلمات کلیدی مرتبط:
بررسی ,ضوابط ,استانداردهای ،طراحی , هتل و متل، پاورپوینت ,استاندارد های , طراحی هتل ,اصول طراحی ,متل اصول , طراحی ,هتل پاورپوینت ,ضوابط طراحی , هتل پاورپوینت , طراحی متل ,پاورپوینت طراحی ,هتل پاورپوینت ,معماری پاورپوینت ,معماری ,هتل دانلود ,پاورپوینت , متلدانلود پاورپوینت معماریدانلود پاو,
مقالات مرتبط در این دسته
پاورپوینت بررسی هتل بزرگ درویشی
دانلود پاورپوینت بررسی هتل شیشه ای در فنلاند
بررسی ضوابط و استانداردهای طراحی هتل، پاورپوینت
پاورپوینت بررسی طراحی تاسیسات مکانیکی در مجتمع های مسکونی
پاورپوینت بررسی طراحی تاسيسات مكانيكي ساختمان هتل و بهينه سازي آن
پاورپوینت بررسی طرح هتل نگین کیش اثر هومن بالازاده ، بهمراه دیاگرام طراحی هتلها
پاورپوینت بررسی خوابگاه تیتگن Tietgen در کپنهاگ دانمارک
پاورپوینت بررسی معماری سبز هتل اطلس در ویتنام
تحلیل ,,نمونه های تطبیقی ,هتل های خارجی - پاورپوینت
تحلیل گرافیکی, هتل بین المللی قصر - پاورپوینت
بررسی مفهوم ستاره ها در هتل ، پاورپوینت
مطالعات , هتل (لابی) - پاورپوینت
کتاب ,برنامه ریزی و طراحی هتل - pdf
تحلیل , هتل نیلوفر آبی - پاورپوینت
بررسی, هتل صخره ای کندوان - پاورپوینت
بررسی ,هتل آتلانتیس دبی- پاورپوینت
تجزیه و تحلیل , هتل 5 ستاره, مدینه الرضای ,مشهد - پاورپوینت
پاورپوینت بررسی باغ تکنولوژیک Garden By The Bay سنگاپور
پاورپوینت بررسی گراند هتل قزوین ، اولین هتل اروپایی ایران
پاورپوینت بررسی هتل و مهمانسرای سنتی ملک التجار یزد
 




:: برچسب‌ها: بررسی ضوابط و استانداردهای ،طراحی هتل و متل، پاورپوینت ,
:: بازدید از این مطلب : 111
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : aram
ت : شنبه 11 شهريور 1396
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');