دانلود بررسی سازه های پلیمری (مهندسی عمران)پاورپوینت


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان araaam.loxblog.com و آدرس araaam.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
فهرست مطالب: دانلود بررسی سازه های پلیمری (مهندسی عمران)پاورپوینت

تاریخ ایجاد 19/12/1397 12:00:00 ق.ظ    تعدادبرگ: 21   قیمت: 2800 تومان     تعدادمشاهده  2  


پاورپوینت سازه های پلیمری (مهندسی عمران)
بخشی از مطالب:
فیبرهای پلیمری تقویت شده FRP یا همان Fiber Reinforced Polymer/Plastic ها از جمله مواد کامپوزیتی هستند که آن ها را می‌توان برای ترمیم یا تقویت و بهسازی انواع سازه‌های بتنی با تصب بر روی سطح (دالها و تیرها، ستون‌ها، دیوارهای حمال، شناژها و فونداسیون) و در ساختمان‌های مسکونی، اداری و تجاری، ساختمان‌های صنعتی، تکیه‌گاه‌های ماشین‌الات و تأسیسات سنگین، سازه‌های آبی از قبیل سد، کانال، کالورت و غیره، پل‌های جاده‌ای و ریلی، مخازن و منابع آب و مایعات، سیلوها و برج‌های خنک‌کننده به کار برد.
تاریخچه
 
بسیاری از سازه‌های بتن آرمة موجود در دنیا در اثر تماس با سولفاتها، کلریدها و سایر عوامل خورنده، دچار آسیب‌های اساسی شده‌اند. این مساله هزینه‌های زیادی را برای تعمیر، بازسازی و یا تعویض سازه‌های آسیب دیده در سراسر دنیا موجب شده است.
 
این مساله و عواقب آن گاهی نه تنها به عنوان یک مسالة مهندسی، بلکه به عنوان یک مسالة اجتماعی جدی تلقی شده است.
 
اما زلزله‌های سال ۱۹۹۰ کالیفرنیا و ۱۹۹۵ کوبه ژاپن عامل مهم ومؤثری جهت بررسی همه‌جانبه کاربرد کامپوزیت‌های پلیمری ساخته شده از الیاف FRP جهت تقویت و مقاوم‌سازی بتنی و بنایی در مناطق زلزله خیز گردید.
 
این مطالعات که دامنه و وسعت آن روز به روز در حال افزایش است زمینه‌ای وسیع جهت استفاده از این کامپوزیت‌ها را در سازه‌های نیازمند به تقویت، بهسازی و یا ترمیم فراهم نموده است.
 
.
مقدمه
 
با پیشرفت‌های علم و فناوری، امروزه متخصصین امر ساخت وساز سعی می‌کنند به تکنولوژی ساخت مواد جدیدی دست یابند که علاوه بر انجام وظیفه‌های در نظر گرفته شده از جنبه‌های دیگر مؤثر بر سازنده مانند وزن، مقاومت، راحتی کاربرد و طول عمر نیز برتری‌هایی داشته باشند.
 
یکی از این مواد که دارای مزیت‌های شمرده شده می‌باشند کامپوزیت‌های پلیمری می‌باشند. این مواد قابلیت استفاده به صورت‌های مختلف و در قسمت‌های مختلف سازه را دارند.
 
.
ویژگی پلیمرها
 
پلیمرها را می‌توان برای ترمیم یا تقویت و بهسازی انواع سازه‌های بتنی با نصب بر روی سطح (دالها و تیرها، ستون‌ها، دیوارهای حمال، شناژها و فونداسیون) و در ساختمان‌های مسکونی، اداری و تجاری، ساختمان‌های صنعتی، تکیه‌گاه‌های ماشین‌الات و تاسیسات سنگین، سازه‌های آبی از قبیل سد، کانال، کالورت و غیره، پل‌های جاده‌ای و ریلی، مخازن و منابع آب و مایعات، سیلوها و برج‌های خنک‌کننده به کار برد.
 
.
ساختار مصالح FRP
 
مواد FRP از دو جزء اساسی تشکیل می‌شوند؛ فایبر (الیاف) و رزین (مادة چسباننده). فایبرها که اصولاً الاستیک، ترد و بسیار مقاوم هستند، جزء اصلی باربر در مادة FRP محسوب می‌شوند. بسته به نوع فایبر، قطر آن در محدودة۵ تا ۲۵ میکرون می‌باشد.
 
رزین اصولاً به عنوان یک محیط چسباننده عمل می‌کند، که فایبرها را در کنار یکدیگر نگاه می‌دارد. فایبر ممکن است از شیشه، کربن، آرامید باشد که در اینصورت محصولات کامپوزیت مربوطه به ترتیب به نامهای GFRP،CFRP،AFRP شناخته می‌شود.


کلمات کلیدی مرتبط:
پاورپوینت ,سازه های , پلیمری , ,فیبرهای پلیمری تقویت شده FRP , کامپوزیتی , سازه‌های بتنی , فونداسیو , ساختمان‌های مسکونی , , , ,ساختار مصالح FRP , , ,
مقالات مرتبط در این دسته
دانلود بررسی آموزشی چگونه تعدیل بنویسیم پاورپوینت
دانلود بررسی ساختمان های خورشیدی پاورپوینت
دانلود بررسی تاسیسات لوله کشی ساختمان پاورپوینت
دانلود بررسی سیستم ساختمانی ترونکو (مهندسی عمران)پاوپوینت
دانلود بررسی نحوه اجرای پی در ساختمان پاورپوینت
پاورپوینت بررسی مشخصات و کاربرد انواع عایق های ساختمانی
دانلود بررسی عوامل موثر در سیستم های مقاوم در برابر بارهای جانبی
دانلود بررسی آشنایی با تونل پاورپوینت
دانلود بررسی همه چیز درباره استخرپاورپوینت
دانلود بررسی اثرات زلزله بر ساختمان پاورپوینت
دانلود بررسی سد سازی و انواع آن پاورپوینت
دانلود بررسی سازه های چوبی پاورپوینت
دانلود بررسی مصالح عایق در و پنجره پاورپوینت
دانلود بررسی بتن های خاص(مهندسی عمران)پاور پوینت
دانلود بررسی ایمنی ساختمان و بالابرهاپاورپوینت
دانلود بررسی مواد پلیمری پاورپوینت
دانلود بررسی سبک سازی در ساختمان پاورپوینت
دانلود بررسی پیش ساخته سازی به روش L.S.F پاورپوینت
دانلود بررسی سیستم ساختمانی سوپر پانل و تری دی پنل پاورپوینت




:: برچسب‌ها: دانلود بررسی سازه های پلیمری (مهندسی عمران)پاورپوینت ,
:: بازدید از این مطلب : 26
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : aram
ت : یک شنبه 19 اسفند 1397
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');