دانلود بررسی , تنظیم شرایط محیطی ,پاورپوینت


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان araaam.loxblog.com و آدرس araaam.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
فهرست مطالب: دانلود بررسی , تنظیم شرایط محیطی ,پاورپوینت

تاریخ ایجاد 20/01/2018 12:00:00 ق.ظ    تعدادبرگ: 338   قیمت: 13500 تومان     تعدادمشاهده  2  


 

دانلود پاورپوینت با موضوع تنظیم شرایط محیطی
 
 
بخشی  از متن: 
اقلیم سرد و خشک شدیدترین نوسانات را دارد چون هوا رقیق است .اقلیم مرطوب هوای مرطوب سنگین است و جرم زیاد و متراکم تر است به همین دلیل نوسانات کمتری دارد معمولا گرم و مرطوب نوسان کمتر نسبت به معتدل دارد دلیل چرخش ماهواره ها اطراف زمین کاهش نوسانات چون اگر در مقابل خورشید بماند طرف دیگر آن بخار می شود و طرف دیگر که به طرف زمین است منجمد می شود.
زمانی که پرتو خورشید وارد اتمسفر میشود شدت آن کاهش می یابد و طیفهای آن به نسبت طول موج آنها در اتمسفر جذب منعکس یا پراکنده میشود.
 
وقتی ذرات و مولکولهای موجود در هوا پرتو های دارای طول موج کوتاهتر مربوط به نور آبی و بنفش را به اطراف پراکنده میکند اسمان آبی به نظر میرسد.
 
اگر ذراتی بزرگتر از گردوغبار در اتمسفر وجود داشته باشد بیشتر پرتوهای دارای طول موج بلندتر مربوط به نورهای زرد و قرمز در هوا پراکنده میشوند و آسمان سفید تر به نظر میرسد.
 
ابرها مقدار زیادی از پرتو خورشید را به فضای خارجی اتمسفر منعکس میکنند ولی ما بقی آن به سمت زمین منتشر میشود.تابش این مقدار از پرتو به کره زمین باعث گرم شدن طبیعی زمین میشود.
 
لایه های هوا گرمای خود رااز طریق تماس با سطح زمین که در اثر دریافت پرتو های خورشید گرم شده به دست میآورند و لایه های گرم شده هوا گرمای خود را از طریق همرفت به لایه های دیگر منتقل میکنند.
 
جریان هوا وباد نیز باعث تماس بیشتر توده های عظیم هوا با سطح زمین و در نتیجه گرم شدن هوا میشوند. در شبها و در فصل زمستان که سطج زمین سردتر از هوای بالای آن است عکس این عمل صورت میگیرد و هوا در اثر تماس با سطح زمین حرارت خود را از دست میدهد و سرد میشود.
 
  با توجه به مورد (6) میزان تغییرات روزانه و سالانه درجه حرارت  هوا به تغییرات درجه حرارت سطح مورد تماس بستگی دارد.    
 
همیشه سطح زمین در تابستان گرمتر و در زمستان سرد تر از سطح دریاست و توده های هوا در تماس با این دو سطح نیز به همین نسبت دارای اختلاف دما هستند. پس میانگین درجه حرارت هوای بالای خشکی در تابستان  بیشتر و در زمستان کمتر از میانگین درجه حرارت هوای بالای دریاست. (8 و 9)
 
ارتفاع از سطح دریا نیز درجه حرارت هوا را تعیین میکند و در یک عرض جغرافیایی مشخص مناطقی که در ارتفاع بیشتری قرار دارند سرد تر از مناطق پایین تر هستند.
 
 


کلمات کلیدی مرتبط:
دانلود ,پاورپوینت ,با , موضوع ,تنظیم ,شرایط ,محیطی , , ,
مقالات مرتبط در این دسته
پاورپوینت اصول مکان ایستگاه آتش نشانی ، تجهیزات شهری
پاورپوینت بررسی معماری پارکینگ سانتا مونیکای لس آنجلس
پاورپوینت بررسی خانه تدفین اموات مونووار اثر استودیو آرزِ
پاورپوینت بررسی ضوابط اجرای پارکینگ
پاورپوینت بررسی پمپ بنزین مدرن پایدار در گرجستان
پاورپوینت بررسی پارکینگ عمومی در بلژیک
پاورپوینت بررسی پارکینگ خودرو در آمریکا
پاورپوینت بررسی ایستگاه آتش نشانی – کانادا STGM Architectes
 
 
 
     




:: برچسب‌ها: دانلود بررسی , تنظیم شرایط محیطی ,پاورپوینت ,
:: بازدید از این مطلب : 61
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : aram
ت : شنبه 30 دی 1396
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');