دانلود بررسی کاربری اراضی مجتمع های ایستگاهی مترو


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان araaam.loxblog.com و آدرس araaam.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
فهرست مطالب: دانلود بررسی کاربری اراضی مجتمع های ایستگاهی مترو

تاریخ ایجاد 25/01/1398 12:00:00 ق.ظ    تعدادبرگ:    قیمت: 4300 تومان     تعدادمشاهده  2  


کاربری اراضی مجتمع های ایستگاهی مترو
 
 
بخشی از مطالب:
 
 
مترو یکی از سیستم های حمل و نقل شهری است که با قرارگیری بخش زیادی از آن زیر زمین، باعث کاهش ترافیک و تسهیل در حمل و نقل مردم در کلان شهرها می شود. متروی تهران اولین شبکه حمل و نقل مترو در ایران است که در سال ۱۳۷۷ رسما در تهران فعالیتش را آغاز کرده است.
کاربری های اطراف ایستگاه ها
 
کاربری اراضی مجتمع های ایستگاهی مترو
 
یکی از موارد مهمی که در برنامه ریزی “توسعه با محوریت حمل ونقل عمومی ” باید در نظر داشت، موضوع تغییرات لازم در کاربری های اطراف ایستگاه ها است .
 
با توجه به موارد مذکور، لازم است که در کاربری زمین هایی که در اطراف ایستگاه های مترو قرار گرفته
 
و مستقیماً با اجرای روش های متناسب شهرسازی می تواند به ایستگاه ها متصل شود و عملکرد یکپارچه داشته باشد، تغییرات لازم را اعمال نمود.
 
با ایجاد این نوع تمرکز در بخشی از فعالیت های روزمره در یک ایستگاه از طریق ایجاد مجتمع های ایستگاهی
 
از تعداد مراجعات به مکان های مختلف جلوگیری کرد و وجود تمرکز. کاربری اراضی مجتمع های ایستگاهی مترو
باعث آزاد سازی فضاهای متعددی
 
باعث آزاد سازی فضاهای متعددی در اطراف شده و تناسبات کاربری را ساماندهی می نماید.
 
به عبارتی برنامه ریزی جهت پیش بینی نیازهای حاصل از افزایش تقاضا منجر به ساماندهی فضاهای اطراف ایستگاه ها
 
ارتقای هویت شهری ا ین فضاها، مطلوبیت بیشتر در این مناطق، بهبود کیفیت محیط شهری، افزایش میزان استفاده از مترو
 
ایمنی و راحتی بیشتر، صرفه جویی در زمان و مصرف انرژی و در نهایت اثرات مثبت اقتصادی از طریق ایجاد مجتمع های ایستگاهی می شود.
 
به ارائه تاریخچه ای از مترو تهران و اهداف احداث مترو پرداخته و آثار اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی آن را بررسی کرده
مجتمع ایستگاهی
 
و سپس به تعریف مجتمع ایستگاهی و توسعه با محوریت حمل و نقل عمومی TOD و ارائه نمونه هایی از تجارب کشورهای دیگر در این راستا پرداخته است.
فواید ناشی از بهره برداری از شبکه خطوط مترو را به شرح زیر دانسته است:
بهره مندی همجواران ایستگاه های مترو اعم از واحد های مسکونی، اداری و تجاری ·
بهره مندی همجواران مسیر عبور مترو که نیازمندی حاد به استفاده از وسائل نقلیه، پارکینگ ·
و غیره ایشان کمتر خواهد شد.
بهره مندی صاحبان املاک و مستغلات و واحد های تجاری و فعالیت های اقتصادی ·
در پیرامون ایستگاه ها و در حریم ۵٠٠ متری


کلمات کلیدی مرتبط:
کاربری , اراضی ,مجتمع های , ایستگاهی , مترو , , , , سیستم های ,حمل و نقل شهری , مجتمع های ,ایستگاهی , مترو , , , , ,
مقالات مرتبط در این دسته
دانلود بررسی فایل پاورپوینت آبرسانی شهری
دانلود بررسی طرح ساختاری راهبردی شهر تهران
دانلود بررسی پاورپوینت بررسی پیاده راه هفده شهریور
پاورپوینت بررسی چالش های شهر جدید پرند
پاورپوینت بررسی ضوابط معماری و شهرسازی برای نابینایان
دانلود بررسی نتايج و دستاوردهاي اصلي طرح جامع تهران
دانلود بررسی پاورپوینت فرانک گهری معماری پسماندها
دانلود بررسی طرح راهبردي ساختاري توسعه شهر تهران
دانلود بررسی فایل پاورپوینت معماری منظر
دانلود بررسی بازنگري در طرح توسعه و عمران شهر بجنورد
دانلود بررسی پاورپوینت معرفی شهرستان اسدآباد
پاورپوینت بررسی فضای شهری محله تاریخی لردکيوان یزد
پاورپوینت بررسی ایجاد برابری جنسیتی در شهرسازی
دانلود بررسی تاسیسات و زیر ساخت های شهری
دانلود بررسی تکنیک های نوین ساماندهی مبلمان شهری
دانلود بررسی شهرک کارگران معدن تینقیر مراکش
دانلود بررسی تحلیل فضای عمومی میدان دل کامپو،سیه نا
دانلود بررسی تحلیل فضای عمومی میدان دل کامپو،سیه نا
دانلود بررسی تحلیل خیابان جرج سیدنی استرالیا




:: برچسب‌ها: دانلود بررسی کاربری اراضی مجتمع های ایستگاهی مترو ,
:: بازدید از این مطلب : 21
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : aram
ت : یک شنبه 25 فروردين 1398
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');