دانلود بررسی شیپ فایل آبراهه ها و حوضه های وزارت نیرو


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان araaam.loxblog.com و آدرس araaam.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
فهرست مطالب: دانلود بررسی شیپ فایل آبراهه ها و حوضه های وزارت نیرو

تاریخ ایجاد 26/01/1398 12:00:00 ق.ظ    تعدادبرگ:    قیمت: 7300 تومان     تعدادمشاهده  2  


شیپ فایل آبراهه ها و حوضه های وزارت نیرو
 
 
 
بخشی از مطالب:
 
شیپ فایل آبراهه ها و حوضه های وزارت نیرو
آبراهه
 
شیپ فایل آبراهه ها و حوضه های وزارت نیرو
آبراهه یا کانال، مسیری است که برای عبور آب به وجود می‌آید.
کانال‌ها به دو دسته عمده تقسیم می‌شوند:
قناتها یا راه آب‌ها که برای عبور آب ایجاد می‌شوند.
راه‌های آبی که برای عبور کشتی‌ها و وسایل نقلیه آبی ایجاد می‌شوند و اغلب به رودخانه‌ها، دریاچه‌ها یا اقیانوس منتهی می‌شوند.
انواع کانال‌های مصنوعی
 
برخی از کانال‌ها، بخشی از یک راه آبی موجود هستند. این مسئله زمانی رخ می‌دهد که یک رودخانه کانال بندی شده باشد:
 
این کار با استفاده از ماشین آلات وسعت دهنده و عمیق کننده صورت می‌پذیرد.
 
طول کانال‌های مصنوعی معمولاً بیش از کانال‌های طبیعی است. در کانال‌های کوچک
 
قایق‌های باریک و باربرهای کوچک توانایی حرکت دارند؛
 
با این حال کانال‌های عظیمی نیز برای عبور کشتی‌های بزرگ و ورود آن ها به اقیانوس‌ها ایجاد شده‌است.
کانال‌های باستانی
 
قدیمی‌ترین کانال‌های شناخته شده، قنات‌ها و کانال‌های آبیاری هستند که ۴۰۰۰ سال پیش از میلاد مسیح در میان‌رودان ساخته شده‌اند.
 
تمدن دره سند، واقع در پاکستان کنونی و شمال هندوستان نیز ۲۶۰۰ سال پیش از میلاد مسیح به سیستم‌های آبیاری
 
نسبتاً پیشرفته و مخازن ذخیره‌سازی دست یافته بود.
 
در چین باستان نیز حد فاصل سال‌های ۴۸۱ تا ۲۲۱ پیش از میلاد کانال‌های بزرگی برا حمل و نقل آبی ایجاد شده بود.
 
یکی از طولانی‌ترین این کانال‌ها، کانال هونگ گو (Hong Gou) به معنی «کانال غازهای وحشی»
 
بود که ایالت‌های «سونگ»، «ژانگ»، «چن»، «کایی»، «کایو» و «وی» را به یکدیگر متصل می‌کرد.
 
در حال حاضر نیز کانال بزرگ چین همچنان طولانی‌ترین کانال جهان به حساب می‌آید.
 
این کانال ۱، ۷۹۴ کیلومتر (۱، ۱۱۵ مایل) طول دارد و برای حمل امپراتور یانگ گوانگ (yang goung) بین پکن و هانگ ژوا (hangzhou) ساخته شده بود.
کانال‌ها در قرون وسطی
 
در سده‌های میانه، ترابری آبی ارزان تر و سریع تر از ترابری از راه خشکی بود چرا که از یک سو جاده‌ها ناهموار بوده و در وضعیت بدی قرارداشتند
 
و از سوی دیگر امکان حمل کالاهای بیشتری با کشتی وجود داشت. شیپ فایل آبراهه ها و حوضه های وزارت نیرو
 
اولین کانال مصنوعی در اروپای قرون وسطی در نزدیکی شهر میلان ساخته شد.
آبراهه
 
شیپ فایل آبراهه ها و حوضه های وزارت نیرو
آبراهه یا کانال، مسیری است که برای عبور آب به وجود می‌آید.
کانال‌ها به دو دسته عمده تقسیم می‌شوند:
قناتها یا راه آب‌ها که برای عبور آب ایجاد می‌شوند.
راه‌های آبی که برای عبور کشتی‌ها و وسایل نقلیه آبی ایجاد می‌شوند و اغلب به رودخانه‌ها، دریاچه‌ها یا اقیانوس منتهی می‌شوند.
انواع کانال‌های مصنوعی
 
برخی از کانال‌ها، بخشی از یک راه آبی موجود هستند. این مسئله زمانی رخ می‌دهد که یک رودخانه کانال بندی شده باشد:
 
این کار با استفاده از ماشین آلات وسعت دهنده و عمیق کننده صورت می‌پذیرد.
 
طول کانال‌های مصنوعی معمولاً بیش از کانال‌های طبیعی است. در کانال‌های کوچک
 
قایق‌های باریک و باربرهای کوچک توانایی حرکت دارند؛
 
با این حال کانال‌های عظیمی نیز برای عبور کشتی‌های بزرگ و ورود آن ها به اقیانوس‌ها ایجاد شده‌است.
کانال‌های باستانی
 
قدیمی‌ترین کانال‌های شناخته شده، قنات‌ها و کانال‌های آبیاری هستند که ۴۰۰۰ سال پیش از میلاد مسیح در میان‌رودان ساخته شده‌اند.
 
تمدن دره سند، واقع در پاکستان کنونی و شمال هندوستان نیز ۲۶۰۰ سال پیش از میلاد مسیح به سیستم‌های آبیاری
 
نسبتاً پیشرفته و مخازن ذخیره‌سازی دست یافته بود.
 
در چین باستان نیز حد فاصل سال‌های ۴۸۱ تا ۲۲۱ پیش از میلاد کانال‌های بزرگی برا حمل و نقل آبی ایجاد شده بود.
 
یکی از طولانی‌ترین این کانال‌ها، کانال هونگ گو (Hong Gou) به معنی «کانال غازهای وحشی»
 
بود که ایالت‌های «سونگ»، «ژانگ»، «چن»، «کایی»، «کایو» و «وی» را به یکدیگر متصل می‌کرد.
 
در حال حاضر نیز کانال بزرگ چین همچنان طولانی‌ترین کانال جهان به حساب می‌آید.
 
این کانال ۱، ۷۹۴ کیلومتر (۱، ۱۱۵ مایل) طول دارد و برای حمل امپراتور یانگ گوانگ (yang goung) بین پکن و هانگ ژوا (hangzhou) ساخته شده بود.
کانال‌ها در قرون وسطی
 
در سده‌های میانه، ترابری آبی ارزان تر و سریع تر از ترابری از راه خشکی بود چرا که از یک سو جاده‌ها ناهموار بوده و در وضعیت بدی قرارداشتند
 
و از سوی دیگر امکان حمل کالاهای بیشتری با کشتی وجود داشت. شیپ فایل آبراهه ها و حوضه های وزارت نیرو
 
اولین کانال مصنوعی در اروپای قرون وسطی در نزدیکی شهر میلان ساخته شد.


کلمات کلیدی مرتبط:
شیپ ,فایل ,آبراهه ها و , حوضه های ,وزارت نیرو , , , , , ,شیپ فایل آبراهه ها و حوضه های وزارت نیرو ,آبراهه , , ,
مقالات مرتبط در این دسته
دانلود بررسی شیپ فایل گسل های کشور
دانلود بررسی تهیه نقشه های هیپسومتری با جی آی اس
دانلود بررسی فایل پاورپوینت پی یر کروپتکین
دانلود بررسی طرح تفصیلی منطقه 2 تهران
دانلود بررسی نقشه اتوکد چهار راه ولیعصر تهران
دانلود بررسی فایل اسکچاپ سی و سه پل اصفهان
دانلود بررسی فایل اتوکد طرح جامع اردبیل
دانلود بررسی بازنگری طرح جامع شهر جدید هشتگرد
دانلود بررسی شناخت و تحلیل فضای شهری خیام جنوبی
دانلود بررسی کاربرد RUP پاورپوینت
دانلود بررسی اتوکد طرح هادی روستایی امین شهر اصفهان
دانلود فایل نقشه زمین شناسی رشت, scale: (1:100000)
دانلود فایل نقشه شهر ها روستاها و آبادی های استان گیلان,GIS
دانلود فایل پاورپوینت طرح 4 شهرسازی,pptx
دانلود,طراحی اتوکد خیابان و اتوکد معابر شهری و گذر ها,dwg
دانلود,طراحی اتوکد بلوک مبلمان سایت پلان,dwg
دانلود,طراحی اتوکد برش از سایت ,dwg
دتایل و جزییات فنی اتوکد دیوار بتنی با زهکش
کادرهای اتوکد دارای اسکیل با مقیاس متنوع برای چاپ نقشه ها




:: برچسب‌ها: دانلود بررسی شیپ فایل آبراهه ها و حوضه های وزارت نیرو ,
:: بازدید از این مطلب : 23
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : aram
ت : دو شنبه 26 فروردين 1398
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');