دانلود بررسی شیپ فایل راه های اصلی کشور


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان araaam.loxblog.com و آدرس araaam.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
فهرست مطالب: دانلود بررسی شیپ فایل راه های اصلی کشور

تاریخ ایجاد 27/01/1398 12:00:00 ق.ظ    تعدادبرگ:    قیمت: 5300 تومان     تعدادمشاهده  2  


دانلود شیپ فایل راه های اصلی کشور
 
 
 
بخشی از مطالب:
 
راه‌های زمینی به مسیری گفته میشود که معمولا هموار هستند و سطح روی آن‌ها با لایه‌های صافی پوشیده شده تا عبور از روی راه را آسان‌تر کند. 
دانلود شیپ فایل راه های اصلی کشور
وسیله ارتباطی انسان ها
 
دانلود شیپ فایل راه های اصلی کشور
 
راه، نخستین و طبیعی ترین وسیله ارتباطی انسان ها می باشد. راه به منزله شریان های حیاتی یك سرزمین است.
 
دراصطلاح اقتصادی راه وسیله جابجا كردن ثروت است.
 
دراصطلاح نظامی راه وسیله انتقال نیرو است. دراصطلاح كشورداری راه وسیله تامین وحدت ملی است.
 
زمانی اقتصاد یك كشور پا برجا و در حال پیشرفت خواهد بود كه انسان ها و انواع و اقسام كالاهای تولیدی
 
در حداقل زمان ممكن و با كمترین هزینه بین نقاط مختلف در داخل و یا خارج از كشور جابجا شوند
شبكه راه های مناسب
 
و این امر جز با احداث شبكه راه های مناسب امكان پذیر نخواهد بود.
 
طبقه بندی، روشی است كه توسط آن می توان یك شبكه ارتباطی را به دسته هایی كه دارای خصوصیات مشابه هستند تقسیم نمود.
 
متأسفانه برای طبقه بندی راه ها نقطه نظر واحدی وجود ندارد.
 
طبقه بندی راه های یك كشور می تواند بر اساس سیستم سازمانی برای نگهداری و ساخت، طرح هندسی، سیستم وظیفه ای یا عملكردی
 
سیستم شماره گذاری برای شناسایی و تهیه نقشه راهنما، توپوگرافی
 
سیستم تخصیص بودجه، یا بر اساس معیارها و استانداردهای طراحی باشد.
راه هموار یا دشتی
 
در این نوع راه زمین محدوده، عبور راه دشت است. شیب عمومی محدوده و شیب طولی راه حداكثر به 3 درصد می رسد.
 
راه دارای خاك ریزهایی به بلندی تا 5/2 متر و گاهی برش های كم عمق می باشد.
راه تپه ماهوری
 
زمین محدوده عبور این راه پستی و بلندی ملایمی دارد. بزرگترین شیب عموماً دارای شیب 3 تا 7 درصد است.
 
بلندی خاكریزها گاهی از 5/2 متر تجاوز می كند و عمق برش ها معمولاً كمتر از 9 متر است. شیب طول راه عموماً از حداكثر مجاز كمتر است
راه كوهستانی
 
راه از دامنه كوه، تپه های بلند و دره های گود می گذرد و گاهی دارای برش های عمیق و پل های بزرگ یا خاكریزهای بلند است.
 
میزان سر بالایی یا سرازیری خط بزرگترین شیب زمین، بیش از 7 درصد است. دانلود شیپ فایل راه های اصلی کشور
 
شیب طولی راه، در موارد متعدد و در طولهای قابل ملاحظه، به حداكثر مجاز می‌رسد.


کلمات کلیدی مرتبط:
دانلود , شیپ , فایل ,راه های اصلی کشور , , , , , , ,راه‌های زمینی , ,دانلود شیپ فایل راه های اصلی کشور , , ,دانلود شیپ فایل راه های اصلی کشور , , ,
مقالات مرتبط در این دسته
دانلود بررسی شیپ فایل ایستگاه های هواشناسی کشور
دانلود بررسی شیپ فایل جزیره ها و دریاچه های کشور
دانلود بررسی شیپ فایل جزیره ها و دریاچه های کشور
دانلود بررسی شیپ فایل خاک شناسی کشور
دانلود بررسی شیپ فایل پهنه بندی سیلابی کشور
دانلود بررسی شیپ فایل پهنه بندی سیلابی کشور
دانلود بررسی شیپ فایل کوه ها و دشت های کشور
دانلود بررسی شیپ فایل فرسایش خاک کشور
دانلود بررسی شیپ فایل طبقه بندی اقلیمی کشور
دانلود بررسی شیپ فایل زمین لغزش کشور
دانلود بررسی شیپ فایل خطوط باران کشور
دانلود بررسی شیپ فایل روستا های کشور
دانلود بررسی شیپ فایل دریاچه های کشور
دانلود بررسی شیپ فایل رود خانه های کشور
فایل اتوکد طراحی و تفکیک سایت مسکن مهر شهر پردیس ، قطعه بندی سایت
فایل اتوکد نقشه فاز 1 یک شهر پردیس
فایل نقشه GIS کامل شهرستان رودبار
مطالعات بررسی تاریخچه و تکامل gis
تحلیل پوشش گیاهی،محیط زیست ،منابع آب،اقلیم ، کاربری_اراضی،توپوگرافی ، استان تهران




:: برچسب‌ها: دانلود بررسی شیپ فایل راه های اصلی کشور ,
:: بازدید از این مطلب : 23
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : aram
ت : سه شنبه 27 فروردين 1398
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');