دانلود بررسی فایل پاورپوینت طراحی اعضای کششی


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان araaam.loxblog.com و آدرس araaam.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
فهرست مطالب: دانلود بررسی فایل پاورپوینت طراحی اعضای کششی

تاریخ ایجاد 09/02/1398 12:00:00 ق.ظ    تعدادبرگ:    قیمت: 4300 تومان     تعدادمشاهده  4  


فایل پاورپوینت طراحی اعضای کششی
 
فایل پاورپوینت طراحی اعضای کششی
 
 
بخشی از مطالب:
در یک سازه فولادی اعضای کششی کاربرد زیادی دارند.اعضای کششی به عنوان اعضای اصلی و درجه دوم مورد استفاده قرار می گیرند.اعضای اصلی جزئی از سیستم باربر سازه هستند اعضای درجه دوم به صورت مهار بندی سیتم های سقف و کف و تأمین مهار جانبی برای اعضای فشاری و خمشی می باشند
در یک سازه فولادی اعضای کششی کاربرد زیادی دارند.اعضای کششی به عنوان اعضای اصلی و درجه دوم مورد استفاده قرار می گیرند.اعضای اصلی جزئی از سیستم باربر سازه هستند اعضای درجه دوم به صورت مهار بندی سیتم های سقف و کف و تأمین مهار جانبی برای اعضای فشاری و خمشی می باشند.
 
در یک سازه فولادی اعضای کششی کاربرد زیادی دارند.اعضای کششی به عنوان اعضای اصلی و درجه دوم مورد استفاده قرار میگیرند.اعضای اصلی جزئی از سیستم باربر سازه هستند.اعضای درجه دوم به صورت مهار بندی سیتم های سقف و کف و تأمین مهار جانبی برای اعضای فشاری و خمشی می باشند.
 
سازه فولادی نوعی سازه است که مصالح اصلی آن که برای تحمل نیروها و انتقال آنها به کار می‌رود از فولاد است . اتصالات به کار رفته در این نوع سازه‌ها از نوع جوشی، پرچی و یا پیچ می‌باشد و بسته به نوع اتصالات قطعات طرح شده و کنترل‌های مربوطه بر روی آنها انجام می‌شود.
در حال حاضر فولاد از مهمترین مصالح برای ساخت ساختمان وپل و سایر سازه‌های ثابت است مقاومت فولاد(تنش تسلیم) مورد استفاده در بازه۲۴۰۰ تا ۷۰۰۰ kgr/cm2 است که برای ساختمانهای معمولی از فولاد با مقاومت ۲۴۰۰ که به آن فولاد نرمه گفته می‌شود استفاده می‌گردد.
نقش فولاد در ساختمان
فولاد یکی از مهمترین مصالح ساختمانی به شمار می‌آید. فولاد از احیا شدن سنگ آهن به همراه کک و اکسیژن در کوره‌های بلند با درجه حرارت زیاد بدست می اید. آهن خام که به این ترتیب به دست می‌آید بین ۳ تا ۴ درصد کربن دارد.
 
مهمترین مشخصه مکانیکی فولاد نمودار تنش _ کرنش آن می‌باشد که از روی آن تنش تسلیم و یا تنش جاری شدن بدست می‌آید.
فولاد بعنوان ماده‌ای با مشخصات خاص و منحصر بفرد، مدت هاست در ساخت ساختمانها کاربرد دارد. قابلیت اجرای دقیق، رفتار سازه ای معین، نسبت مقاومت به وزن مناسب، در کنار امکان اجرای سریع سازه های فولادی همراه با جزئیات و ظرافت های معماری، فولاد را بعنوان مصالحی منحصر و ارزان در پروژه‌های ساختمانی مطرح نموده است؛ به نحوی که اگر ضعفهای محدود این ماده نظیر مقاومت کم در برابر خوردگی و عدم مقاومت در آتش‌سوزیهای شدید به درستی مورد توجه و کنترل قرار گیرند، امکانات وسیعی در اختیار طراح قرار می‌دهد که در هیچ ماده دیگر قابل دستیابی نیست. معماری ، عمران ، شهرساز


کلمات کلیدی مرتبط:
فایل , پاورپوینت , طراحی , اعضای کششی , ,فایل پاورپوینت طراحی اعضای کششی , , , , سازه فولادی اعضای کششی ,مهار بندی , سیتم های سقف و کف ,سازه فولادی , ,سازه فولادی , , ,فولاد در ساختمان , , , , معماری ، ,عمران ، , شهرساز,
مقالات مرتبط در این دسته
دانلود بررسی پاورپوینت سیستم قاب سبک فولادی
دانلود بررسی پاورپوینت تحلیل سازه بتنی در زلزله بم
دانلود بررسی فایل پاورپوینت پیش تنیدگی
دانلود بررسی پاورپوینت اتصالات در سازه فولادی
دانلود بررسی پاورپوینت خرابی آسفالت و نحوه مرمت آن
پاورپوینت بررسی مباحث ایمنی جرثقیل برجی ، ایمنی تاور کرین tower crane
دانلود بررسی پاورپوینت ماشین آلات آسفالت کاری
دانلود بررسی فایل پاورپوینت فولاد ابزار
دانلود بررسی پاورپوینت ایمنی در کارگاه
دانلود بررسی پاورپوینت شمع کوبی بتنی
دانلود بررسی پاورپوینت سیستم ساختمانی ترونکو
دانلود,پاورپوینت بررسی انواع خرابی بتن,pptx
دانلود بررسی پاورپوینت فرآیند های تصفیه آب و فاضلاب
دانلود بررسی رسوب سختی آلیاژهای آلومینیوم
دانلود بررسی پاورپوینت شناخت کامپوزیت ها
دانلود بررسی فایل پاورپوینت سنگ مصنوعی
پاورپوینت بررسی مباحث اجرایی گودبرداری و سازه نگهبان
پاورپوینت بررسی مصالح ساختمانی وآزمایشگاه سیستم قاب سبک فولادی
پاورپوینت بررسی خستگی ،




:: برچسب‌ها: دانلود بررسی فایل پاورپوینت طراحی اعضای کششی ,
:: بازدید از این مطلب : 20
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : aram
ت : دو شنبه 9 ارديبهشت 1398
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');