دانلود بررسی فایل اتوکد طراحی درمانگاه


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان araaam.loxblog.com و آدرس araaam.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
فهرست مطالب: دانلود بررسی فایل اتوکد طراحی درمانگاه

تاریخ ایجاد 11/02/1398 12:00:00 ق.ظ    تعدادبرگ:    قیمت: 4300 تومان     تعدادمشاهده  1  


فایل اتوکد طراحی درمانگاه
 
فایل اتوکد طراحی درمانگاه
 
 
بخشی از مطالب:
درگذشته بیمارستان ها و کلینیک های درمانی برای مراجعین فضایی ناخوشایند و نامطلوب بوده اند اما امروزه طراحی داخلی های هوشمندانه و انتخاب درست متریال ها و وسایل سبب شده است تا محیطی پویا و در عین حال آرامش بخش برای مراجعین و حتی پزشکان ایجاد شود. بدون شک بیماران، کلینیک های درمانی که در آن احساس آرامش و رفاه بیشتری دارند را برمی گزینند و این امر سبب رشد اقتصادی و بهبود روند کاری درمانگر می شود.
درمانگاه یا کلینیک (به انگلیسی: clinic) ساختمان یا بخشی در بیمارستان یا مرکز بهداشتی – درمانی که به درمان بیماران یا مراقبت پزشکی از بیماران سرپایی اختصاص دارد. معمولاً درمانگاه موسسه‌ای مستقل است که به درمان بیماران می‌پردازد ولی برخلاف بیمارستان بیماران را بستری نمی‌کند.
 
بیمار سرپایی به کسی گفته می‌شود که جهت درمان به بیمارستان مراجعه می‌کند اما نیاز به بستری شدن در بیمارستان ندارد. به مداوای انجام شده بر روی چنین بیماری، درمان سرپایی نیز گفته می‌شود.
 
در ایران درمانگاه معمولاً می‌تواند دارای بخش های پزشک عمومی و متخصص، دندانپزشکی، داروخانه، مامایی، رادیولوژی، آزمایشگاه و … باشد. مجوز تأسیس و پروانه بهره‌برداری درمانگاه را وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از طریق دانشگاه‌های علوم پزشکی مربوطه صادر می‌نماید. درمانگاه می‌تواند خصوصی، دولتی یا خیریه باشد. هر درمانگاهی بجز مؤسس باید برای هر شیفت فعال خود دارای مسئول فنی پزشک باشد. درمانگاه می‌تواند عمومی یا تخصصی (مانند درمانگاه پوست و مو یا درمانگاه دندانپزشکی) باشد.
 
وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی از وزارتخانه‌های جمهوری اسلامی ایران است. این وزارتخانه علاوه بر مدیریت و نظارت بر مراکز بهداشتی و درمانی کشور، مدیریت دانشگاه‌های علوم پزشکی را عهده‌دار است. نام این وزارتخانه از ابتدا تا چند سال پس از انقلاب وزارت بهداری بوده است. تصدی این وزارت را سید حسن قاضی زاده هاشمی بر عهده دارد.
 
فراهم آوردن موجبات تأمین بهداشت و درمان کلیه افراد کشور از طریق گسترش خدمات بهداشتی، درمانی و آموزشی
 
تدوین و ارائهٔ سیاست‌ها، تعیین خط مشی‌ها و برنامه‌ریزی برای فعالیت‌های مربوط به تربیت نیروی انسانی گروه پزشکی، پژوهشی خدمات بهداشتی، درمانی، دارویی، بهزیستی و تأمین اجتماعی.
تأمین بهداشت عمومی و ارتقا سطح آن از طریق اجرای برنامه‌های بهداشتی خصوصاً در زمینهٔ بهداشت محیط، مبارزه با بیماری‌ها، تغذیه و تنظیم خانواده و دهان و دندان، آموزش بهداشت عمومی، بهداشت کار، بهداشت مدارس و شاغلین با تأکید بر اولویت مراقبت‌های بهداشتی اولیه به ویژه بهداشت مادران و کودکان با همکاری و هماهنگی دستگاه‌های ذی‌ربط.
ایجاد نظام هماهنگ بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و گسترش شبکه تلفیقی بهداشت و درمان.
 
برخلاف ساختمان پزشکان، درمانگاه مؤسسه واحدی است لذا می‌تواند با سازمان های بیمه گر و ادارات قرارداد (جهت پذیرش بیماران) ببندد، سرنسخه و سربرگ داشته باشد و پذیرش و صندوق واحدی برای بخش های مختلف داشته باشد. معماری ، عمران ، شهرساز


کلمات کلیدی مرتبط:
فایل ,اتوکد ,طراحی ,درمانگاه , ,فایل اتوکد طراحی درمانگاه , , , , بیمارستان ها و , کلینیک های درمانی ,ایران درمانگاه , معماری ، ,عمران ، , شهرساز,
مقالات مرتبط در این دسته
نقشه های معماری اتوکد پلی کلینیک درمانی
دانلود بررسی اتوکد سه بعدی درمانگاه
دانلود بررسی اتوکد طراحی بیمارستان ۱
دانلود بررسی اتوکد طراحی بیمارستان ۵
دانلود بررسی اتوکد طراحی بیمارستان ۴
دانلود بررسی اتوکد طراحی بیمارستان ۳
دانلود بررسی اتوکد طراحی بیمارستان ۲
دانلود بررسی اتوکد طراحی بیمارستان شماره شش
پلان معماری اتوکد آزمایشگاه پزشکی ، لابراتوار پزشکی
نقشه های معماری فاز دو اتوکد درمانگاه و پلی کلینیک
نقشه های معماری اتوکد بیمارستان اورژانس
دانلود بررسی اتوکد طراحی بیمارستان شماره هشت
دانلود بررسی اتوکد طراحی بیمارستان شماره نه
دانلود بررسی اتوکد طراحی بیمارستان شماره هفت
دانلود بررسی اتوکد طراحی بیمارستان شماره یازده
دانلود بررسی اتوکد طراحی بیمارستان شماره ده
دانلود بررسی پلان بیمارستان
نقشه های اتوکد طراحی بیمارستان فوق تخصصی ریه و آلرژی
پروژه اتوکد طراحی معماری بیمارستان اورژانس ، بیمارستان تروما




:: برچسب‌ها: دانلود بررسی فایل اتوکد طراحی درمانگاه ,
:: بازدید از این مطلب : 23
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : aram
ت : چهار شنبه 11 ارديبهشت 1398
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');