دانلود بررسی پاورپوینت آسیب شناسی ساختمان


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان araaam.loxblog.com و آدرس araaam.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
فهرست مطالب: دانلود بررسی پاورپوینت آسیب شناسی ساختمان

تاریخ ایجاد 15/02/1398 12:00:00 ق.ظ    تعدادبرگ:    قیمت: 4300 تومان     تعدادمشاهده  1  


 
 
 
پاورپوینت آسیب شناسی ساختمان
 
پاورپوینت آسیب شناسی ساختمان
بخشی از مطالب:
 
 
بروز زلزله جمعه ديماه سال 1382 در منطقه بم كرمان به كشته شدن بيش از 000/25 نفر انجاميد و شهر بم و روستاهاي نزديك ويران شدند. آنچه كه در اين فاجعه ملي قابل توجه است، علاوه بر تداوم ساخت و ساز به شيوه سنتي - و نامناسب، شكل‌گيري ساختمان‌ هايي با اسكلت‌ فلزي، اسكلت بتني، ديوار باربر و ... است و اينكه در اين زلزله كمتر ساختماني بدون آسيب باقي ماند. بي‌ترديد نقص در برنامه ‌ريزي، طراحي، محاسبات، اجرا و نظارت هر يك به نوبة خود مي‌‌توانند در اين حادثه بزرگ نقش داشته باشند. اما مرحلة اجرا و نظارت بر‌ آن، به‌دليل آنكه در قياس با مراحل ديگر، دخالت افراد غير متخصص با فراواني بيشتري صورت مي‌گيرد و ضعف‌ها و نارسايي‌ها نيز پوشيده مي‌شوند اهميتي دو چندان مي‌يابد. 
آسیب شناسی یعنی بررسی وضعیت موجود ساختمان (هندسی و مقاومتی)، ساختگاه، بررسی های نارسایی ها، علایم آنها و شناخت عواملی که باعث این کاستی ها شده است.موضوع بحث حاضر بررسی نارسایی های سازه های فولادی است.
نارسایی های ساختمانهای فولادی 
   نارسایی ساختمانهای فولادی شامل موارد زیر می باشد:
۱- نارسایی مصالح
۲- نارسایی های اعضای فولادی
۳- نارسایی های وسایل اتصال
 ۴- نارسایی های اتصال
۵- نارسایی های سیستم
۶- خطاهای طراحی
۷- خطاهای اجرایی
آسیب های ناشی از مرحله اجرا همواره از اهمیت ویژه ای برخوردار بوده اند. در این مرحله حساس، متاسفانه کم توجهی و اهمال از یکسو و دستورالعمل های ساختمانی تدوین نشده ولی رایج از سوی دیگر، منشا، اصلی ناهنجاری ها را تشکیل می دهند. بدین ترتیب است که به نظر می رسد ما از جنبه های مختلف آموزش در سطوح گوناگون طراحی, نظارت و اجرا غافل بوده ایم. آموزشی که علاوه بر جنبه های آکادمیک, در شکل آگاهی دهنده و حساسیت برانگیز آن نزد عامه مردم نیز بسیار کم اثر و گاه غایب بوده است.
مقررات ملی ساختمان در ایران به عنوان ضوابط فراگیر در عرصه ساختمان محسوب می شود ، اما در این مسیر مشکلات وموانعی مطرح است که میتوان از آن جمله به : تناقض در تفسیرهای مختلف از یک موضوع ، عدم تنوع از حیث اقلیم ، فرهنگ وتوانایی های اقتصادی ، نادیده گرفتن رشد خدمات فنی و مهندسی و وجود فناوریهای نو در بخش ساختمان ، تضاد ضوابط در دستگاههای مرتبط ، عدم توانایی جلوگیری از تخلفات ساختمانی به طور قطع ،اهمیت ایمنی و نگهداری در ساختمان و احکام خلاصه و اجمالی که بعضا” منجر به ابهام در قانون میگردد ، اشاره نمود که بعنوان خلاء در اجرای حقیقی قانون در مقررات ملی مطرح می شود. این موضوع بسیار حائز اهمیت است که دانش مهندسی باید متناسب با دانش های دیگر و ابزاری برای ایجاد شرایط بسیار ایمن و راحت بر آسایش فرد و جامعه باشد. از طرف دیگر بحث مدیریت هوشمند ساختمان امروزه امری مهم در راستای بهره برداری بهتر از ساختمان و رفاه بیشتر ساکنین می باشد، که لازم است این موضوع نیز در مقررات ملی ساختمان جایگاه بهتری یابد.


کلمات کلیدی مرتبط:
, , ,پاورپوینت , آسیب شناسی ,ساختمان , ,پاورپوینت آسیب شناسی ساختمان , , اسكلت‌ فلزي، ,اسكلت بتني، ,ديوار باربر , نارسایی مصالح , , نارسایی های اعضای فولادی , , نارسایی های وسایل اتصال , , نارسایی های اتصال , , نارسایی های سیستم , , خطاهای طراحی , ,خطاهای اجرایی ,آ ,ساختمان ,
مقالات مرتبط در این دسته
دانلود بررسی پاورپوینت معرفی بولدوزر
دانلود بررسی پاورپوینت آشنایی با پانل های 3 بعدی
دانلود بررسی پاورپوینت آشنایی با بیل مکانیکی
دانلود بررسی پاورپوینت آشنایی با ماشین فینیشر
دانلود بررسی پاورپوینت معرفی جرثقیل برجی
دانلود بررسی پاورپوینت آشنایی با تیر
دانلود بررسی پاورپوینت ترک ها در ساختمان
دانلود,بررسی پاورپوینت ماشین آلات ساختمانی و عمرانی,pptx
پاورپوینت بررسی مباحث اجرایی کنترل کیفی زیرسازی و روسازی راه
دانلود بررسی پاورپوینت نظارت و کنترل ساختمان
دانلود بررسی پاورپوینت مسکن سالم و ناسالم
دانلود بررسی فایل پاورپوینت آجر و انواع آن
دانلود بررسی پاورپوینت تئوری پایداری سازه ها
دانلود بررسی پاورپوینت سازه نگهبان
سازه های بنایی مقاوم در برابر زلزله ، پاورپوینت
پاورپوینت بررسی فصل هشتم: پیچ و مهره ها
پاورپوینت بررسی خرابی آسفالت، علل و نحوه مرمت آن
پاورپوینت بررسی روشهای تحلیل سازه ها
پاورپوینت بررسی بتن




:: برچسب‌ها: دانلود بررسی پاورپوینت آسیب شناسی ساختمان ,
:: بازدید از این مطلب : 38
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : aram
ت : یک شنبه 15 ارديبهشت 1398
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');